En ole ennen ollut RHCP -fani, vaikka hyviä lauluja olen toki bongaillutkin, kunnes kävi niin, että poimin sattumalta kirjastosta kirjan, joka oi Anthony Kiedisin elämäkerta, Arpikudos (scar tissue, engl. versio).
Enpä ole aikoihin lukenut noin hämmästyttävää teosta!
Kirja kertoi kyllä melko tyhjentävästi rokkarin elämän eri vaiheista. Hämmästelen, että mies on vielä elossa.
Pakko oli heti perään lainata RHCP:stä tehty kirja Elämäkerta, joka paikoin täydensi ja paikoin hämmensi edellisestä kirjasta lukemaani tietoa.
Nyt olen seikkaillut paljon netissä ja lisää tietoa on tullut.
Youtubesta löydät mm. paljon haastatteluita, kuin myös googlesta. Englannin kielikin paranee!!!
Johan Frusciante näyttää olevan myös kiinnostava heppu, joka on käynyt todella pohjalla ja nyt ottaa nöyrällä asenteella elämää vastaan.
Kannattaa tutustua!
Tiedomäärä on kyllä laittanut nostamaan hattua nukytilanteelle, mikä toivottavasti säilyy.
Nykyään fanitan täysillä!!! =D
Lukemista ja tietoa bändistä
Hämmästynyt 32v. uusfani
1
759
Vastaukset
- mama_said
Oon kyllä ollu jo pikkutytöstä Peppersien fani, mutta en oo noita kirjoja vielä ehtinyt lukemaan. Kyllä voi sanoa, että jokaisella bändin jäsenellä taitaa olla sellainen elämäntarina ettei ihan joka aatu sellaisesta selviä. Kunnia heille siitä.
Toivottavasti saataisiin RHCP Suomeen vielä tässä lähi aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399