Autovakuutuksen kilpailuttaminen

Nipponi.

Kaveri kehuskeli kun oli saanut huippuhalvan vakuutuksen kyselemällä eri vakuutusyhtiöistä tarjouksia. Sällillä on kaikki mistä auton nyt ikinä voi vakuuttaa ja auto jonka arvo on n. 35000e. No, väitti vuotuisen vakuutushinnan olevan ~800e, mikä tietysti särähti korvaan kun itsellä on ollut vanhaan kasikytä luvun kakslitraseen ruoskaan 600e (ilman bonuksia) pelkkä liikennevakuutus. Että tuommoisen jonkin sortin luksusauton voisi vakuuttaa lähes samaan rahaan kun mun paskarottelon jos vähän kyselee?

Olen myös kuullut paljon näitä jotka ovat saaneet vakuutuksen suoraan 70% suhteilla tms.

No minä olen kitkutellen kerännyt pohjolan vakuutukseeni bonuksia ja niitä on nyt jotakin 30%. Saisinkohan edukkaamman vakuutuksen lähtemällä kyseleen? Onko täällä joku saanu tingattua vakuutuksen hintaa?

3

2653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konginkankaan harjamies

Henkilövahinkovastuu sisältyy jo liikennevakuutukseen. Onnettomuuksissa omaisuusvahinkoja tietysti sattuu paljon, mutta niiden yläraja on osallisten ajoneuvojen ja lastin arvo.

Esimerkkitapauksessa vakuutusyhtiölle ei voi tulla suurempaa laskua kuin 35000 euroa. Linja-autokolarissa voi pahimmillaan syntyä kerralla 20 ruumista ja 20 invalidia, mistä seuraa miljoonien korvaukset, mutta niitäpä ei maksetakaan autovakuutuksesta.

• edullinen autovakuutus

sehän riippuu paljon niistä bonuksista. jos tällä tuttavallasi on täydet bonukset, ja sinulla ei? vakuutukseen vaikuttaa auton merkkikin paljon. monilla erikoisemmilla auto merkeillä saattaa olla erittäin halvatkin vakuutukset, vaikka luulisi että noin hienoon autoon maksaa vakuutukset paljon. liikennevakuutuksen hinnat ei paljon yhtiöiden välillä vaihtele(korkeintaan 50€/vuosi voi olla eroa) mutta kaskon hinta vaihtelee hurjastikkin. ja 70% bonustahan kaskoon voi saada suoraankin.... kuitenkaan ei kannata ottaa halvinta vaihtoehtoa, jos se muuten on tyyliin bonusoikeudeton, omavastuu 600e jne. kyllä autovakuutustaan kannattaa kilpailuttaa, varsinkin jos siinä on täyskasko.

• edellinen

niistä bonuksista, niin mikään yhtiö tuskin voi edes antaa bonuksia liikenne vakuutukseen, kyse on kaskon bonuksista. ja jos sinulla on pelkkä liikennevakuutus, niin tuskin säästäisit suuria summia, ja kun lasketaan mukaan vielä se että yhtiönvihdossa tulee rekisteröinti kuluja n.11€, mutta voihan sitä kysellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe