Kaveri kehuskeli kun oli saanut huippuhalvan vakuutuksen kyselemällä eri vakuutusyhtiöistä tarjouksia. Sällillä on kaikki mistä auton nyt ikinä voi vakuuttaa ja auto jonka arvo on n. 35000e. No, väitti vuotuisen vakuutushinnan olevan ~800e, mikä tietysti särähti korvaan kun itsellä on ollut vanhaan kasikytä luvun kakslitraseen ruoskaan 600e (ilman bonuksia) pelkkä liikennevakuutus. Että tuommoisen jonkin sortin luksusauton voisi vakuuttaa lähes samaan rahaan kun mun paskarottelon jos vähän kyselee?
Olen myös kuullut paljon näitä jotka ovat saaneet vakuutuksen suoraan 70% suhteilla tms.
No minä olen kitkutellen kerännyt pohjolan vakuutukseeni bonuksia ja niitä on nyt jotakin 30%. Saisinkohan edukkaamman vakuutuksen lähtemällä kyseleen? Onko täällä joku saanu tingattua vakuutuksen hintaa?
Autovakuutuksen kilpailuttaminen
3
2627
Vastaukset
- Konginkankaan harjamies
Henkilövahinkovastuu sisältyy jo liikennevakuutukseen. Onnettomuuksissa omaisuusvahinkoja tietysti sattuu paljon, mutta niiden yläraja on osallisten ajoneuvojen ja lastin arvo.
Esimerkkitapauksessa vakuutusyhtiölle ei voi tulla suurempaa laskua kuin 35000 euroa. Linja-autokolarissa voi pahimmillaan syntyä kerralla 20 ruumista ja 20 invalidia, mistä seuraa miljoonien korvaukset, mutta niitäpä ei maksetakaan autovakuutuksesta. - edullinen autovakuutus
sehän riippuu paljon niistä bonuksista. jos tällä tuttavallasi on täydet bonukset, ja sinulla ei? vakuutukseen vaikuttaa auton merkkikin paljon. monilla erikoisemmilla auto merkeillä saattaa olla erittäin halvatkin vakuutukset, vaikka luulisi että noin hienoon autoon maksaa vakuutukset paljon. liikennevakuutuksen hinnat ei paljon yhtiöiden välillä vaihtele(korkeintaan 50€/vuosi voi olla eroa) mutta kaskon hinta vaihtelee hurjastikkin. ja 70% bonustahan kaskoon voi saada suoraankin.... kuitenkaan ei kannata ottaa halvinta vaihtoehtoa, jos se muuten on tyyliin bonusoikeudeton, omavastuu 600e jne. kyllä autovakuutustaan kannattaa kilpailuttaa, varsinkin jos siinä on täyskasko.
- edellinen
niistä bonuksista, niin mikään yhtiö tuskin voi edes antaa bonuksia liikenne vakuutukseen, kyse on kaskon bonuksista. ja jos sinulla on pelkkä liikennevakuutus, niin tuskin säästäisit suuria summia, ja kun lasketaan mukaan vielä se että yhtiönvihdossa tulee rekisteröinti kuluja n.11€, mutta voihan sitä kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847