koiralleni

rakkaudella

Tää kirjoitus on omistettu mun rakkaalle saku koiralle omalla tavallani!!!

Kuka tietää kuinka paljon suomessa ja muualla maailmassa kidutetaan ja tapetaan eläimiä.
Ihan kissoja ja koiriakin ei vain luonnon eläimiä.
kuka siis tietää?
Minä olen nyt päässyt valistamaan itseäni ja olen aivan järkyttynyt eläimen omistajana, että kuinka julma eläin voi olla(IHMINEN).
Mä sanon suoraan että VIHAAN meitä ihmisiä täällä maan päällä.

Kerronpa ja valistan teille millaisia olemme!!!!

Amerikoissa ja ehkä suomessakin tehdään kauheita eläinkokeita jotka satuttavat eläimiä.
Amerikoissa ainakin tehtiin eläinkoetta koiralle. Se tuotiin huoneeseen ja se jeilutti iloisesti kaikille häntää mutta sitten mies otti sitä päästä kiinni ja teki jotain ja se sai koiran huutamaan sydäntä särkevästi:(SATTUU) sitten mies hakkasi ja potki koiraa ja haukkui sitä jonka jälkeen se vietiin jonnekin ilmeisesti kidutettavaksi lisää. Samassa paikassa kissaa pideltiin paikallaan ja laitettiin jotain ainetta naamaan ja kidutettiin ja haukuttiin myös sekin huusi kivusta.

Amerikoissa syödään kidutettujen sikojen lihaa.
Niitä hakataan että ne nousisivat jaloilleen mennäkseen ulos mutta eihän sika jaksa nousta ylös painavalla ruhollaan joten sitä hakataan ja potkitaan ja sika huusi hulluna kivusta.
Lopulta sika raahattiin ulos ja lyötiin tiiliskivellä päähän ja ei se kuollut, noh amerikkalaiset tuumas että revitään nahat silti pois ja katkastaan jalat ja aukastaan kurkku.
MMMMM tosi hyvää sian lihaa.
Että tällaista amerikoissa.

Etelän maisssa taas ihmiset tappavat turkin takia ja nylkevät eläin raukan elävältä ja heittävät kituvan eläimen auton lavalle eläin on vereslihalla ja ELOSSA.
Älkää siis ostako turkiksia ette millään tiedä että kuinka paljon eläin on kitunut sen teille antaessaan.
Myös kissojen ja koirien nahkoja käytetään kannattaa siis miettiä kun pidätte nahkaa:onko tämä jonkun kissa tai koira.
Etelän maissa myös syödään koiraa ja kissaa ja kuinka paljon nekin joutuvat kärsimään pienissä häkeissä ennen kuin ne tapetaan ja onko se edes mukamas oikein että miitä syödään??
Katsoessani rakkaan lemmikki koirani sakun silmiin rupean itkemään kuinka julma on maailma kun koiratkin syödään ja hakataan vaikka ne eivät ole meille pahaa koskaan tehneet!!!
Rakas sakuni sinun takiasi koitan olla sinulle parempi emäntä ja varsinkin nyt kun tiedän kuinka julma voisin olla jos haluaisin.

Että miettikää mitä voisimme tehdä että lammikillämme olisi parempi olla.
Kannattaa tutustua sivuun:goveg
eli laita se googlen hakuun.

siellä panjon materiaalia eläinten väärin käytöstä!!!!

2

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ani^

      Olen samaa mieltä kanssasi, tuo on hirveää :(

      Olen nähnyt netissä jonkun videon jossa jonkun eläimen nahka otetaan pois kun se vielä elää ja se repani kiitui ;( yhyy. Ja ne ihmiset vain nauroi! Siinä samassa videossa jotain ihanaa koiran pentua hakattiin puukolla naamaan! Että kyllä me ihmiset ollaan kamalia!!!

    • ......axu......li....

      ....turhaa meidän on täällä rutista. Mutta perustetaan oikea seura joka auttaa konkreettisesti heitteille jätettyjä eläimiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe