Dodiih, taas pääsiäiseksi Savonlinnaan. Kokemuksista kirjoittaminen tosin taitaa olla turhaa, koska joku tämänkin torpedoi roskiin. Mutta jos näin ei käy, niin lupaan raportoida miltä Savonlinna vaikuttaa "ulkopuolisin" silmin.
Vieläkös laitaatsillassa on kiertotie?
Taas Savonlinnaan
jaskas__
1
991
Vastaukset
Tuskin avaustasi kukaan roskiin torpedoi, mitäs väärää tuossa viestissä on?
Kyllä täällä on ihan oikein toimittu poistoissa, nuo luuserit kun tuppaavat suoltamaan sellaista moskaa palstalle että ne on vain pakko poistaa.
Savonlinnassa pääsiäinen sujuu kuten muuallakin, tipuja liikenteeseen ja mämmiä naamaan. Itse aion olla pääsiäisen kotonani sillä bisnersmieskin tarvitsee lepoa. Lepuutan itseäni saunomalla ja otan muutaman bissen. Great!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574