Tarvitsen kävijälaskureita, eli useille sivuille.Seuraan ainoastaan kävijämääriä en muuta.En haluaisi maksaa niistä kun käyttö on lyhytaikainen
Ilmaisissa palveluissa saa tehtyä yhden laskurin mutta tarvitsisi useita esim 10.
Voiko itse tehdä tälläisen ohjelman ja alkuvinkki miten.
Laskurissa ei tarvitsisi näkyä omat käynnit.
LASKUREITA NETTISIVUILLE
7
621
Vastaukset
- Piru_
spammaajista niin paljon, että ne ei auta vaikka osaisivatkin.
- Höpö.
Vastaus kyllä löytyisi, mutta ei viitti antaa sellaista :D
- laskurisi
linkitä laskuri joka sivulle
- ARSKA1111
Millälailla linkität. Jos linkität niin kaikkiensivujen käyttäjät tulee samaan pottiin, eli näkyvät joka sivulla yhteenlaskettuna. Pitäisi joka sivulla näkyä oma kävijälukunsa. Ei tarvitse tilastoja.
Että silleen. - trolliolli
ARSKA1111 kirjoitti:
Millälailla linkität. Jos linkität niin kaikkiensivujen käyttäjät tulee samaan pottiin, eli näkyvät joka sivulla yhteenlaskettuna. Pitäisi joka sivulla näkyä oma kävijälukunsa. Ei tarvitse tilastoja.
Että silleen.Opettele php:tä ja muokkaa jotain valmista scriptiä laskemaan jokaisen sivun kävijät omiin tiedostoihinsa ja hakemaan tiedot sieltä.
Jos kaipaa jotain erityistä toimintoa, se on tehtävä itse tai teetettävä jollain toisella (ja yleensä korvattava jollain tehty työ).
Tai sitten pitää vain kaivella internetin pohjatonta kaivoa, 99 %:ssa tapauksista joku on tehnyt saman aikaisemminkin. Tuon tiedonjyväsen löytäminen ei kuitenkaan ole aina helppoa. - Arska1111
trolliolli kirjoitti:
Opettele php:tä ja muokkaa jotain valmista scriptiä laskemaan jokaisen sivun kävijät omiin tiedostoihinsa ja hakemaan tiedot sieltä.
Jos kaipaa jotain erityistä toimintoa, se on tehtävä itse tai teetettävä jollain toisella (ja yleensä korvattava jollain tehty työ).
Tai sitten pitää vain kaivella internetin pohjatonta kaivoa, 99 %:ssa tapauksista joku on tehnyt saman aikaisemminkin. Tuon tiedonjyväsen löytäminen ei kuitenkaan ole aina helppoa.OK
Olen hieman hätähousu ja tämän homman mukaan
lähden kaikki viestit kuuluani.
Palaan asiaan.
- laskurijuttu
Ilmainen löytyy tuolta
saa niin monta kuin haluttaa
Monipuolinen, näyttää mistä tulee, miten...
http://motigo.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816