mustasukkaisuudesta

miten kestävät

Leijonathan itse aika mustasukkaista ja omistushaluista sorttia, mut miten on, kestävätkö leijonat itseensä kohdistuvia mustasukkaisuuskohtauksia? Vai meneekö pisteet lopullisesti leijonan silmissä?

4

1745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Omani jellona ukkoseni kovasti on mustis, mutta auta armias, jos uskaltaudun samankaltasia tuntemuksia esittään, niin johan loukkaannutaan sydänjuuria myöten.. Että mölyt mahassa vaan, jos sovun haluaa säilyvän.. Paitsi korjaus, saa mustis olla, sehän vaan hivelee itsetuntoo, kunhan muotoilee sanansa oikeen, ettei vahingossa ilmaise puolella sanalla häntä epäilevänsä =)
      Eli, heh, eipä hankalaa!!

• l***ona

En ole lainkaan mustasukkainen.

Kumppanini ovat olleet jossain määrin mustasukkaisia. Se ärsyttää vain sillloin kun aletaan pelkäämään pettämistä ja rajoittamaan elämää. Saan joskus huomiota miehiltä ja tunnustan nauttivani siitä. Mutta se jää vain siihen minun puoleltani(jos olen suhteessa). Jos kumppani ei kestä tätä vaan alkaa pelkäämään pettämistä, saatan hyvinkin suuttua, sillä silloin tuntuu että joudun elämään häkissä.

Nää on yksilöllisiä: tiedän niitäkin leijonanaisia, jotka pettävät aina tilaisuuden tullen. Leijonan kansaa kannattaakin selvittää mitä tyyppiä oma villipeto on.

• Nimetön

Mustasukkaisuus on luonteenpiirre! Leijonat eivät sen mustasukkaisempia kuin muutkaan. Naiset yleensäkin luonnostaan toivovat huomion kohdistuvan itseensä. Mies joka vilkuilee toisen naisen rintojen väliä, vaikka oma nainen seisoo vierellä ovat omahyväisiä ja itsekkäitä, eivätkä ansaitse itseensä kohdistuvaa mustasukkaisuutta. Mitä mieltä ovat leijonamiehet?

• Härkä

..ei itse osoita mustasukkaisuuttaan muulla, kuin ilmeellä, mistä pitää lukea, että jokin ei ole hyvin. Tosin ei ole tullut tapausta, missä oikeasti pitäisi olla mustasukkainen, joten en tiedä miten reagoisi, jos toinen mies tulisi kuiskuttelemaan. Mutta Itse olen siis erittäin mustasukkainen härkänainen, ja on ollut pakko mainita muutamaakin otteeseen, että olen mustasukkainen ja pelkääm pettämistä. Aluksi Jellona on raivostunut, että haukut häntä paskaksi ja pettäjäksi. Eli kyllä sieltä alkaa savua nousemaan korvista. Jos osaa tosiaan selittää, että on mustasukkainen, koska mies on niin hyvänäköinen tai vastaavaa, niin se taas on kohottanut itsetuntoa ja jellona osannut ottaa asian hyvin. Joten kannattaa melkein heti sanoa, että on mustasukkainen ihminen ja keskustella asiasta, ettei tule väärinkäsityksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4221
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4011
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3590
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3345
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      12
      2733
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2516
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      63
      2409
    Aihe