Leijonathan itse aika mustasukkaista ja omistushaluista sorttia, mut miten on, kestävätkö leijonat itseensä kohdistuvia mustasukkaisuuskohtauksia? Vai meneekö pisteet lopullisesti leijonan silmissä?
mustasukkaisuudesta
4
1671
Vastaukset
- Nimetön
Omani jellona ukkoseni kovasti on mustis, mutta auta armias, jos uskaltaudun samankaltasia tuntemuksia esittään, niin johan loukkaannutaan sydänjuuria myöten.. Että mölyt mahassa vaan, jos sovun haluaa säilyvän.. Paitsi korjaus, saa mustis olla, sehän vaan hivelee itsetuntoo, kunhan muotoilee sanansa oikeen, ettei vahingossa ilmaise puolella sanalla häntä epäilevänsä =)
Eli, heh, eipä hankalaa!! - l***ona
En ole lainkaan mustasukkainen.
Kumppanini ovat olleet jossain määrin mustasukkaisia. Se ärsyttää vain sillloin kun aletaan pelkäämään pettämistä ja rajoittamaan elämää. Saan joskus huomiota miehiltä ja tunnustan nauttivani siitä. Mutta se jää vain siihen minun puoleltani(jos olen suhteessa). Jos kumppani ei kestä tätä vaan alkaa pelkäämään pettämistä, saatan hyvinkin suuttua, sillä silloin tuntuu että joudun elämään häkissä.
Nää on yksilöllisiä: tiedän niitäkin leijonanaisia, jotka pettävät aina tilaisuuden tullen. Leijonan kansaa kannattaakin selvittää mitä tyyppiä oma villipeto on. - Nimetön
Mustasukkaisuus on luonteenpiirre! Leijonat eivät sen mustasukkaisempia kuin muutkaan. Naiset yleensäkin luonnostaan toivovat huomion kohdistuvan itseensä. Mies joka vilkuilee toisen naisen rintojen väliä, vaikka oma nainen seisoo vierellä ovat omahyväisiä ja itsekkäitä, eivätkä ansaitse itseensä kohdistuvaa mustasukkaisuutta. Mitä mieltä ovat leijonamiehet?
- Härkä
..ei itse osoita mustasukkaisuuttaan muulla, kuin ilmeellä, mistä pitää lukea, että jokin ei ole hyvin. Tosin ei ole tullut tapausta, missä oikeasti pitäisi olla mustasukkainen, joten en tiedä miten reagoisi, jos toinen mies tulisi kuiskuttelemaan. Mutta Itse olen siis erittäin mustasukkainen härkänainen, ja on ollut pakko mainita muutamaakin otteeseen, että olen mustasukkainen ja pelkääm pettämistä. Aluksi Jellona on raivostunut, että haukut häntä paskaksi ja pettäjäksi. Eli kyllä sieltä alkaa savua nousemaan korvista. Jos osaa tosiaan selittää, että on mustasukkainen, koska mies on niin hyvänäköinen tai vastaavaa, niin se taas on kohottanut itsetuntoa ja jellona osannut ottaa asian hyvin. Joten kannattaa melkein heti sanoa, että on mustasukkainen ihminen ja keskustella asiasta, ettei tule väärinkäsityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013