pitäisi juntata 4x4 tolpat aidan tolpiksi. kysymys kuuluukin, että onko muita vaihtoehtoja juntata tolpat pystyyn kuin ne sinkatut kiilat? puu maksaa raakana noin 3,30 € metri. tolpista tulee siis 1,2 m korkeita ...sinkkikiila maksaa 7,90 €/kpl!!! sikahinta! ja kun noita tarttisi sellaiset yli 50 kpl 3 metrin välillä...
joten kertokaahan vaihtoehtoja miten olette noita tuupanneet maahan pystyyn!!!
aidan tolpat maahan?
4
4624
Vastaukset
- teroitettiin
tolpan toinen pää ja lyötiin lekalla maahan. Ovat siellä pysyneet. Toinen vaihtoehto, jos ei halua teroittaa, on kaivaa n. 50 cm syvä monttu, laittaa tolppa sinne ja valaa monttua betonia täyteen tai sitten kiilata kivillä/karkealla soralla. Niin tai näin, aina se rakentaminen maksaa tai jos ei halua maksaa, niin teettää enemmän töitä.
- halvempi
kuin kuivabetoni, säkki maksaa toistakymppiä ja menee yhden pylvään juureen.
Jos on hiekkaa niin sementtiä vaan ja mylly pyörimään. Selviät ehkä 4 eurolla tolppaa kohti.- sdfsdfg
S 100 25 kg maksaa about 3,50 €, riippuu onko Fresconin, Maxitin vai kenen.
Tonnin säkki maksaa 70€ rahti. Säkkiä ei tosin nostele kuin Obelix.
- muukeli
Veljekset keskisillä maksoi viime sykysnä sinkkikiilat paljon vähemmän kuin 7,90.
pihapuoti aukee parin viikon sisällä
kannattaa käydä katsomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628