Ave vei kuin kuoriämpäriä

Pistekarate on

ave vei kuin kuoriämpäriä matseissa karatekoita, kake ukot oli tottunut siihe hippaan ja kun tuli kaveri joka osasi lyödä ja pyyhkiä jalat alta, niin ne oli lirissä eli nesteessä, tämä tapahtui silloin kun ave oli nuori mies, vaikka kyllä se nykykunnollaankin vetää ketoon karatekat, ave toi suomeen jujutsun, kickboxingin ja kyokushinkain,sillä on niissä monta dania, mutta sen oma jujutsu-tyyli on paras, siinä katsotaan kaverin luonne ja tekniikat on toimivia.

Ope kertoi, että kun se oli jujutsussa niin karaten mustat vyöt kävi siellä oranssiin asti, että ne osais oman lajinsa dan-kokeessa itsepuolustusta ja tää on tosi juttu, Opella on ruskea vyö jujutsussa ja se on sälli kans.

8

2117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karatemies

      Hyvä on, uskotaan. Tuossa kaikessa voi olla perääkin, mutta kysymys kuuluu, että mitä ihmettä se sinuun liittyy? Ymmärrätkö, että tuo niitä "mun iskä"- juttuja? Voinhan minäkin lukea vaikka Bruce Leen elämäkerran ja kirjoittaa pitkän pamfletin miten kova jätkä se oli. Sehän ei estä minua jatkamasta sipsin syöntiä päätteen ääressä kun muut harjoittelee - vaikka edes kakea ;)

    • 888

      Natu Pirttiojan kanssa olis voinut kokeilla.Sen jälkeen ei tiedä missä on lattia ja missä katto

      • ...

        Tarkoitit ehkä Nata Pirttiojaa? ;-)

        On se hienoa, kun nuo innokkaat ja vähäisemmillä älynlahjoilla varustetut juniorit eivät ymmärrä hyvien tapojen tai yleensä minkään päälle. Pyörivät sitten täällä vieraiden lajien palstoilla öykkäröimässä. No, tuolla asenteella oppirahat tulevat vielä maksettaviksi. Tarkoitan siis tuota ketjun aloittajaa.

        Tai sitten nyt on liikkeellä Niiniketoa "ylistävä" pölvästi, joka mukamas kehuillaan pyrkii nolaamaan Avea. On nimittäin niin paljon tuollaista "kehuviestiä" näillä palstoilla ollut viime aikoina.


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        ... kirjoitti:

        Tarkoitit ehkä Nata Pirttiojaa? ;-)

        On se hienoa, kun nuo innokkaat ja vähäisemmillä älynlahjoilla varustetut juniorit eivät ymmärrä hyvien tapojen tai yleensä minkään päälle. Pyörivät sitten täällä vieraiden lajien palstoilla öykkäröimässä. No, tuolla asenteella oppirahat tulevat vielä maksettaviksi. Tarkoitan siis tuota ketjun aloittajaa.

        Tai sitten nyt on liikkeellä Niiniketoa "ylistävä" pölvästi, joka mukamas kehuillaan pyrkii nolaamaan Avea. On nimittäin niin paljon tuollaista "kehuviestiä" näillä palstoilla ollut viime aikoina.

        Miten joku voi kehumalla pyrkiä nolaamaan? Niiniketoa en paremmin tunne, mutta kahdella sen vetämällä leirillä olen käynyt ja asialliselta ja tehokkaalta tyypiltä vaikutti.


      • annettu...
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        Miten joku voi kehumalla pyrkiä nolaamaan? Niiniketoa en paremmin tunne, mutta kahdella sen vetämällä leirillä olen käynyt ja asialliselta ja tehokkaalta tyypiltä vaikutti.

        ei kauhalla voi vaatia...


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        annettu... kirjoitti:

        ei kauhalla voi vaatia...

        aina voi vaatia mitä tahansa. Ja jos kerran sinulle on lusikalla annettu, niin jaa edes se luskiallinen tietoa muillekkin


    • Ex-karateka

      Ave otteli sm-kisoissa ja maajoukkueessa 70-luvun lopulla ja kohtasi Natankin monesti ja eipä Natakaan Avea pyöritellyt vaikka kova luu olikin, Avella on aina ollut sitä pelisilmää ja hirmuinen lyöntivoima, joten se oli kova vastus jokaiselle, Ave lopetti karaten kun aloitti täysipäiväisesti Jujutsun ja Ave kävi monessa karateseurassa opettamassa itsepuolustusta mm. Vantaan wado ryussa aloitettiin Aven leirin jälkeen itsepuolustusopetus,ja kiittelivät kovasti Aven oppeja, myöskin Kuuno kävi karate ja Tae kwon do seuroissa opettamassa itsepuolustusta.

      Ave on tehnyt kovasti työtä suomen kamppailumaailmass joten kunniottakaa suurta opettajaa.

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        Mielestäni parhaita budolajien opettajia Suomessa on Auvo Niiniketo (ju-jutsu/kickboxing), Jukka Kirsi (taido), Jukka Helminen (aikido), Yuji Matsuoi (shorinji-ryu karate), ja Suomen ulkopuolella Ticky Donovan (Isshin-ryu karate), Igarashi (aikido), Kobayashi (aikido) ja Hatsumi Masaaki (Togakure ryu ninpo taijutsu).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe