Miksi minua vihataan??

Voisiko joku vastata?

Olen masennusta sairastava nuori nainen vuosimallia -78- Olen ihmetellyt että mitä pahaa olen tehnyt ihmisille? Miksi ihmiset vihaa ja inhoaa minua?Omasta mielestäni olen ihan tavallinen suomalainen ihminen.Mutta kun kaikki ystävät ovat minulle aikaoja sitten selkänsä kääntäneet.En ole kenellkkään tehnyt mitään pahaa ja silti minusta tuntuu että minua vihataan ja inhotaan ihan joka paikassa mihin minä menenkään ikinä.Aina kun ovesta ulos menen heti tunnen kuin ihmiset minua vihaa ja inhoaa.Minun ei ehkä kannataisi mennä ovesta ulos. Minun kannattaisi jäädä kotiin itkemään vain.Miksi en saa ikinä omaan masennukseeni keneltäkään vastauksia.Tahdon vain tietää miksi minua vihataan ja inhotaan?En uskalla mennä ihmisten ilmoille minua pelottaa toiset ihmiset.Minulla on ihmis kammo.Mikään ei auta siihn suunnattomaan pelkoon mikä minulla on ihmisiä kohtaan.

11

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki selviää,,,

      Käy lukemassa kirjoitus jonka kirjoitin eräälle kun kärsi paniikkihäiriöstä,jos saisit siitä jotain ajateltavaa,vaikka et ihan paniikkihäiriöstä kirjoittanutkaan.
      Otsikolle-pitemmälle sairaslomalle?
      Otsikkoni on -Entinen panikoija-.

      • joo .

        Ihmiskammo,sitä se on itelläkin. Pelottaa aina,kun joku yrittää tulla juttelemaan. kiemurtelenja luikertelen aina pakoon ettei vain tarttis sanoa mitään...


    • Lonely Girl

      Minuakin vihataan ja kiusataan koulussa ja netissä.. En ymmärrä! En ole mielestäni tehnyt mittää pahoo ja olen muutenkin ujo, hiljainen ja yksinäinen 13 vuotias tyttö.. En uskalla mennä puhumaan ihmisille, koska pelkään reaktiota ujous..

    • nefilintappaja

      Lonely, minä olen 14v tyttö ja sama ongelma. Ihmiskammo on kamalaa. (Mitäseajattelee, vihaakosemua, sanoinkojotainväärin, jos jokin ei suju tässä, se on minun vikani.) Tuollaisia ajatuksia päässäni pyörii kun juttelen kavereilleni. Päätin alkaa pitämään etäisyyttä, sillä ystäviäni ei juurikaan kiinnlsta juttuni tai he eivät osaa suhtautua kertomiini asioihin. Olin ennen sosiaalinen mutta nyt olen paljon hiljaisempi, stressaan, minulla on paha olo ja vihaan itseäni.
      Vaikuttaa siltä, että meillä on osittain sama ongelma. Teen poikkeuksen ja laitan sähköpostiosoitteeni tähän. Siis sen jolla en jaksa kirjautua... [email protected]
      Jos haluat jutella, laita viesti. Minä en ainakaan nettikiusaa, kokemusta irl-kiusaamisesta...

    • Tositarina

      Minuakin pelottivat toiset ihmiset. Yritin voittaa pelkoni tosi kauan. Lopulta tajusin, että pelkoni oli täysin aiheellista ja että minua todella vihataan ja inhotaan.

      Ihmiskunta näet on sellaista sakkia.

      • nousyx

        Miksi sinua vihataan ja inhotaan.


    • ..........

      No ensinnäkin siksi että en ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olen myös liian älykäs, ja olen luonteeltani syrjäänvetäytyvä, enkä ole oppinut nostamaan sosiaalista asemaani kiusaamalla muita.

      Olet kai huomaanut että kaikki filmitähdet ovat kauniita tai komeita? Rumilukset eivät pääse filmitähdiksi.

      • Anonyymi

        En usko että olet mikään ruma mitenkään, tunnet vaan niin koska olet masentunut . Ei ystävyyskään katso ulkonäköön vaan siihen millainen ihminen on. Oletko ollut poistyöntävä jotenkin kun et ole jaksanut olla kuten muut. Meidän kylässä vuosia sitten oli nainen jota sanottiin vähemmän kauniiksi mutta hän oli maailman paras ystävä , sellainen ystävä joka jokaisella tulisi olla joten en oikein usko tuohon että olet mitenkään ruma. Se on tapasi sääliä itseäsi. Katso peiliin ja sano että olet ihan hyvä sellaisen ja huomaat että olet ihan normaalin näköinen ihminen


    • Anonyymi

      Luulen että masennukseksi aiheuttaa sen että tunnet noin.
      Kun masennus häipyy niin alkaa uusi jakso elämässä jolloin tunnet toisin. Masennukseen kuuluu usein luulo että joku vihaa, eikä jaksa ymmärtää sitä. Onhan se niinkin että nykyään ihmiselle joka kärsii mielenterveydestä käännetään selkä, ennen oli ystävät apuna , tänään ei ymmärretä sitä avun tarvetta , tai ei haluta ymmärtää, että pieni vierailu masentuneen luona on kultaakin kalliimpi .
      Yksin kun taistelee sairautensa kanssa niin se kestää kauemmin kun ei saa virikkeitä ympäristöltä . Soita jollekkin ystävällesi ja sano vaan yksinkertaisesti että voisiko hän tulla hetkeksi käymään kun kaipaat ystäviäsi. Usein on oltava hieman oma aloitteisuuttakin vaikka se tuntuu vaikealta masentuneen mielessä . Masennus menee ohi aikanaan ja kun se on ohi niin et edes muista miten työlästä se oli .Tsemppiä

    • Anonyymi

      Pyydä jotakin tuttua ja turvallista henkilöä tekemään pienen yhteisen luontoretki.
      Tänäänkin siihen olisi ehkä mahdollisuus.
      Kävely kumppanisi voisi olla sinua paljon vanhempikin.
      Siinä niitä näitä rupatellessa kokenut ja turvallinen myötäkulkija vaistoaa kyllä puheestasi yksinäisyytesi.

      Luonnosta lataat woimaa ja kävely luo terveyttä.
      . kipee wanhamies.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe