itsekkäät skorpionimiehet

sweetie<3

skorpioni miehet ovat tosiaan itsekkäitä..
mies jota rakastin yli kaiken...skorpioni mies..
oli sekä mun että toisen kaa....kaikki kesti kunnes minökin aloin pitää hänestä..eikö julmaa..
skorpioni miehet miksi????
olen kalanainen ja ja odotan vastausta...

6

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

      No, karman laki tulee myös tällaisten skorppareiden luokse. Eiköhän se muista sinut viimeistään sitten kun hän kokee saman. Elämää tässä opitaan, itsekkyys on meidän kaikkien haaste.

    • brunette79

      olen myös kalatyttö ja elämäni rakkaus oli skorpionimies,seurusteltiin 4 vuotta..mutta täytyy sanoa et oli aivan täydellinen mies,kohteli hyvin oli kiihkeä,aistillinen,suojeleva,turvallinen.teitä ei sitten vaan ollu tarkoitettu yhteen,niinku ei meitäkään,minkä pistän nuoruuden piikkiin,olin parikymppinen.mutta haluan edelleen skorpionimiehen itselleni,lyhyitä romansseja 3 muunkin kanssa ja mitkään muut merkit eivät ole saaneet aikaan samanlaisia värinöitä:)

      • böööööö,

        ei ehkä ihan oikein ryhmittää kaikki skorpioneita samaan kategoriaan sen takia että joku s. on käyttäytynyt huonosti. Mätiä omenoita löytyy joka ihmisryhmästä. Huono tuuri, mutta eikö sitä itse yleensä tiedä mihin ryhtyy? Itse ainakin aika nopeasti tiedän missä kyydissä mennään. Pitää vain olla rohkeutta hypätä kyydistä pois ajoissa. Vauhdista hyppääminen yleensä sattuu, mutta parempi ennemmin kuin myöhemmin.


    • Nimetön

      Sanoisinpa skorpparimiehenä,että ei pitäis olla skorpparin tapaista tällanen.Ainakaan en itse voisi kuvitella tällasta tapahtuvan.En siis pystyisi moiseen,mutta kai sitä sitte skorppareissaki täytyy olla eroja.

    • ...

      ihan totta! skorpioni mies, ainaki mun exä oli tosiaan maailman itsekkäin ihminen, ei ota toisen tunteit millää huomioon, mitä enemmän näytti et siitä välitti ni sitä enemmän etääntyi ja ku taas välil palp hermo ja päätti jättää sen ni eiköhä sillon alkanu puhelin pirisemää.
      suhteest puhuminen jos mua joskus joku asia siinä painoi oli sen mielestä sitä samaa lässytystä päivästä toiseen,
      sotki seksin rakkautee pahasti
      häpes mua
      haukku mua kaikil mahdollisil tavoilla
      sit ku täst yli pääsen ni oon maailman onnellisin nainen
      hyvästi kusipää!

      • sweetie<3

        mitä tahan voi sanoa hyvä kun sä jätit sen idioottin... se vielä häpes sua... kuinka paskamaista..HYVÄ KUN JÄTIT;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe