itsekkäät skorpionimiehet

sweetie<3

skorpioni miehet ovat tosiaan itsekkäitä..
mies jota rakastin yli kaiken...skorpioni mies..
oli sekä mun että toisen kaa....kaikki kesti kunnes minökin aloin pitää hänestä..eikö julmaa..
skorpioni miehet miksi????
olen kalanainen ja ja odotan vastausta...

6

1737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

No, karman laki tulee myös tällaisten skorppareiden luokse. Eiköhän se muista sinut viimeistään sitten kun hän kokee saman. Elämää tässä opitaan, itsekkyys on meidän kaikkien haaste.

• brunette79

olen myös kalatyttö ja elämäni rakkaus oli skorpionimies,seurusteltiin 4 vuotta..mutta täytyy sanoa et oli aivan täydellinen mies,kohteli hyvin oli kiihkeä,aistillinen,suojeleva,turvallinen.teitä ei sitten vaan ollu tarkoitettu yhteen,niinku ei meitäkään,minkä pistän nuoruuden piikkiin,olin parikymppinen.mutta haluan edelleen skorpionimiehen itselleni,lyhyitä romansseja 3 muunkin kanssa ja mitkään muut merkit eivät ole saaneet aikaan samanlaisia värinöitä:)

• böööööö,

ei ehkä ihan oikein ryhmittää kaikki skorpioneita samaan kategoriaan sen takia että joku s. on käyttäytynyt huonosti. Mätiä omenoita löytyy joka ihmisryhmästä. Huono tuuri, mutta eikö sitä itse yleensä tiedä mihin ryhtyy? Itse ainakin aika nopeasti tiedän missä kyydissä mennään. Pitää vain olla rohkeutta hypätä kyydistä pois ajoissa. Vauhdista hyppääminen yleensä sattuu, mutta parempi ennemmin kuin myöhemmin.

• Nimetön

Sanoisinpa skorpparimiehenä,että ei pitäis olla skorpparin tapaista tällanen.Ainakaan en itse voisi kuvitella tällasta tapahtuvan.En siis pystyisi moiseen,mutta kai sitä sitte skorppareissaki täytyy olla eroja.

• ...

ihan totta! skorpioni mies, ainaki mun exä oli tosiaan maailman itsekkäin ihminen, ei ota toisen tunteit millää huomioon, mitä enemmän näytti et siitä välitti ni sitä enemmän etääntyi ja ku taas välil palp hermo ja päätti jättää sen ni eiköhä sillon alkanu puhelin pirisemää.
      suhteest puhuminen jos mua joskus joku asia siinä painoi oli sen mielestä sitä samaa lässytystä päivästä toiseen,
      sotki seksin rakkautee pahasti
      häpes mua
      haukku mua kaikil mahdollisil tavoilla
      sit ku täst yli pääsen ni oon maailman onnellisin nainen
      hyvästi kusipää!

• sweetie<3

mitä tahan voi sanoa hyvä kun sä jätit sen idioottin... se vielä häpes sua... kuinka paskamaista..HYVÄ KUN JÄTIT;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1741
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1656
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      323
      1305
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1268
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1215
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe