Kasarijulkkisten nykykunto?

Muistattekos

Missä ovat nämä kuuluisat pintaliitäjät?

Jukka Keitele
Eero-Pekka Rislakki
Hannes Kulvik
Tauno Matomäki
Taito Tuunanen
Pentti Kouri
Lasse Kanerva
Carl E. Lindroos
Jari Komulainen
Nilsiän öljysheikki Tauno Kuosmanen

26

38605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tauno Matomäkeä......

Ei todellakaan kuulu samaan sarjaan Komulaisen ja Keiteleen kanssa.

• Ketkut ja

miehet ovat erikseen. Ei Tauno Matomäen kaikista mielipiteistä eikä edes kaikista toimenpiteistä tarvitse pitää, mutta kyllä hän teki täysin kunniallisen uran teollisuudessa. Rinnastaminen Jukka Keiteleen kaltaiseen höppänään on kohtuutonta.

• pulppi
        Ketkut ja kirjoitti:

miehet ovat erikseen. Ei Tauno Matomäen kaikista mielipiteistä eikä edes kaikista toimenpiteistä tarvitse pitää, mutta kyllä hän teki täysin kunniallisen uran teollisuudessa. Rinnastaminen Jukka Keiteleen kaltaiseen höppänään on kohtuutonta.

tosiaankin listalle erehtynyt väärä mies. Matomäkihän harrastaa runoutta. Jupeille sivistys ja kulttuuri istuu yhtä huonosti kuin Merikukka Forssiukselle uskottavuus.

• Juippari

Mutta missä on Säm Inkinen, tuo ihmelapsi?

• silloin ennen

minäkin..Ei ole tästä nörtistä kuulunut eikä näkynyt missään.

• kamikaze33

Inkisellä oli laman aikaan maksamattomia pysäköintisakkoja yli 40 kpl. Meikä pisti paremmaks 55 kpl

• missäs onkaan

Justiina?

• kanarialla
    • Sami Inkinen

Bisnekset on muuttuneet sitten 80-luvun hurjien vuosien. Tuorekurkut on se juttu, jolla leipä tienataan. Kiitos kaikille teille faneille, jotka olette kaipailleet minua. Paimion-Piikkiön välimaastossa on kasvihuoneet.
      Hyvää pääsiäistä!

t. Sami

• Mr Clawz

Noh.. kuulukos sienet vielä tohon kurkkuviljelyrepertuaariin??? ;D

Vitsi vitsi... :D

• Pete80

Kuuluuku sulle myös mansikkapeltoja siellä Piikkiön-Paimion suunnalla. Löytyykö kesällä mansikoita?

• Sami Inkinen
        Pete80 kirjoitti:

Kuuluuku sulle myös mansikkapeltoja siellä Piikkiön-Paimion suunnalla. Löytyykö kesällä mansikoita?

Olen suunnitellut mansikoita ja herneitä. Olisi hyvä lisä tuloihin. Turistejakin tulisi poimimaan, saisi marjat pois pelloilta. Onko itselläsi kokemuksia?

• missä

Ja peter frycman

ja uotin veljekset

• Arska

Pojat oli Sörkassa nokkimassa samaan aikaan. Itse ryöstöstä, pojat tais törsätä toisten rahoja.. Uotin vesselit fiksuja. Maksoi suojelusta hyvin.

• Linnassa
        Arska kirjoitti:

Pojat oli Sörkassa nokkimassa samaan aikaan. Itse ryöstöstä, pojat tais törsätä toisten rahoja.. Uotin vesselit fiksuja. Maksoi suojelusta hyvin.

Ihan luettava kirja K. Uotilta.

• knulle

Osa tekee rehellistä työtä,osa on kuollut,osa jatkaa taustalla ja varmasti joku on linnassakin.

• --->

never heard!

• Goodwin

Muutamat olivat ns. menestyviä (ex.) bisnestyyppejä - mutta suurin osa ei enää muistissa.
      Nää bisnestyypit kyllä aina jonkun kolon keksii, alan miehiä kun ovat.
      Mutta mitä häärää Komulainen? Onko jo tarpeeksi kakaroita, kun sen Koiviston pimun kanssa ei mennyt nappiin?
      Mielestäni mielenkiintoisin tyyppi listalla on Kouri. Missä äijä - ja mitä häärää? Jumalattoman leveää oli ainakin meno Koiviston aikoihin.

• Menneisyyttään

Asuukohan Kouri Nykissä? Siellähän se ainakin joskus vaikutti. Missikeisari Lasse Kanervasta ei ole kuulunut mitään. Entäpä kasarijuppi Thomas Zilliacus?

• Goodwin
        Menneisyyttään kirjoitti:

Asuukohan Kouri Nykissä? Siellähän se ainakin joskus vaikutti. Missikeisari Lasse Kanervasta ei ole kuulunut mitään. Entäpä kasarijuppi Thomas Zilliacus?

Jos Kouri bunkkaa Nykissä, en ole ainakaan kuullut mitään. Muistan kyllä joistain galleristihörhöilyistä, mutta Nykki on köyhälle kova pala.
        Missijätkät menevät yleensä Thaimaaseen, ja Ziliaccus - no data.
        Aavistus Komulaisesta on sellainen, että onkohan jäbä mukana Sedun kapakkabisneksissä?
        Kokoomuksesta tuli Sedun kyykkypuolue, kun kaikki vaalipippalot pitää järkätä Studio 51 nimisessä lux-räkälässä.
        Näillä tiedoilla ei ääntä Goodwiniltä heru edes Niinistölle.
        Who cares?

• tietoa...

http://www.w2forum.com/i/Thomas_Zilliacus

On se ainakin jollain tavoin jaloilleen pudonnut.

• 64641

Milloin tulee city lehti 15v. myöhemmin. Mitä trendikkäille edelläkävijöille on käynyt. Taidetaam asua Nurmijärvellä,ajetaan toyotalla ja käydään S-kaupassa.

• AAAA

Havinaa jo... ketä kiinnostaa.

• "Jenny

Mehän nautitaan Sipoossa tai Tammisaaessa ja nauretaan muille. Tyhmä kysymys HÖ

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe