Jos omistat crd mallin caliberin kannattaa välttää perään ajoa. Itse ajoin peräkolarin kehä 1 29.3.2007 ja ongelmana on se että autosta hajosi turbon välijäähdytin ja korjaamolta ilmoitettiin tänään eli melkein viikkoa myöhemmin että kyseistä osaa ei ole valmistettu varaosiksi ainuttakaan kappaletta eli niitä ei ole koko maapallolla ja kun kysyin toimitusaikaa vastaus oli jokseenkin tyly "voi kestää viikko, kuukausi tai vuosi" joten nyt autoni seisoo korjaamolla hamaan tulevaisuuteen kunnes jenkeistä tulee uusi ja sijaisautoa en saa koska peräänajaja on aina syyllinen joten olkaa varovaisia ja kolarin sattuessa varautukaa vittumaiseen ja tympääntyneeseen palveluun.
CALIBERIN KEULAKOLARI!!!!!!!!!!!!!
12
5171
Vastaukset
- asdsadasd
eli se Caliber on siis kertakäyttökamaa, jos rikot niin osta uusi.. Onneksi ei tullut tuollaiseen sorruttua.
- Lily Marleen
Koita neuvotella lääkärisi kanssa ihan vakavasti tuosta lääkityksestäsi, varmasti sekin on saatavissa kohdalleen. Tietyllä tavalla ymmärrän sinua, elämän täytyy olla todella vaikeaa ja ankeaa ennen kuin lääkitys osuu kohdalleen, sairaushan tuollainen on ei sille ihminen itse voi mitään. Tietysti on hyvä että olet löytänyt tavan purkaa ahdistustasi täällä kirjoittelemalla mutta olisihan sinunkin elämäsi mukavampaa jos saisit asiasi kuntoon.
Oikein hyvää pääsiäistä Sinulle kuitenkin, kuten huomaat olen suuri vähäosaisten ja - järkisten ymmärtäjä. - rotke
Ai, sä siis olet harkinnut Caliberia!! "Onneksi ei tullut tuollaiseen sorruttua."
Jäit kiinni, oot niin kateellinen kun naapurilla on Caliber, tai jollain tutulla.
Nyt tämäkin selvisi, miksi tää yksi purkaa tuntojaan täällä lakkaamatta. - BUAHAHAHAHAHAHAHA
Onko riisselivolkkarin osat todella noin harvinaisia?
- STS-99
Eikös tuo ole Volkkarin osa, CRD-konehan on oikeasti VAG-konsernin perinteinen pumppusuutin-TDi? Jos tuo korjaamon tarina pitää paikkansa, niin tuskimpa on Caliber ainoa auto joka ko. ongelmasta kolaritilanteessa kärsii.
- saa.
"metritavarana", jos ei muka oikeaa löydy. Ja voihan sillä hätätilanteessa ajaa vaikka letkunpätkä coolerin paikalla.
- löytyy
Caliberin diesel kone on Volkkarin tekele, jota on painettu jo vuosikausia ja luotettavaksi todettu. ihmettelen jos ei varaosia osata tilata suoraan Saksasta!
Ei mitään järkee ole kait edes yrittää tilausta jenkeistä, siinä voi tosiaan mennä viikkoja kun tilaavat itse osan ensin volkkarilta.
Kysypä Volkkarilta. - Elvis oli kala
löytyy kirjoitti:
Caliberin diesel kone on Volkkarin tekele, jota on painettu jo vuosikausia ja luotettavaksi todettu. ihmettelen jos ei varaosia osata tilata suoraan Saksasta!
Ei mitään järkee ole kait edes yrittää tilausta jenkeistä, siinä voi tosiaan mennä viikkoja kun tilaavat itse osan ensin volkkarilta.
Kysypä Volkkarilta.Luonnollisestihan kaikissa VW 2,0 dieseliä käyttävissä autoissa on täsmälleen samanlainen ahtoilmanjäähdytin...
Vai oisko niissä sittenkin jotain koko- tai mittaeroja. - justiinsa
Elvis oli kala kirjoitti:
Luonnollisestihan kaikissa VW 2,0 dieseliä käyttävissä autoissa on täsmälleen samanlainen ahtoilmanjäähdytin...
Vai oisko niissä sittenkin jotain koko- tai mittaeroja.Kannattaa selvittää onko jäähdytin Volkkarin tekemä ja toimia sen mukaan!
- boost up
Jos tuntuu ettei alkuperäistä saa millään, niin laita tarvikecooleri.
http://www.doc-power.com/index.php?page=products&group=74 - Automiäs
Älä hyvä mies mene ajamaan toisen auton perään. Roikuit liian lähellä ja nyt sitten itket omaa kohtaloasi!!
- Nimetön
Asennuta jokin "viri"cooleri. Todennäköisesti HUOMATTAVASTI halvempi ja parempi. Niin iso kuin saat. Käyt sitten vielä softaajan kautta niin saat sen katiskan liikkumaankin kunnolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869