kovaa tänäkeväänä?
Itse olen ajanut 180km/h.
onko
14
992
Vastaukset
- Turo--Inkeri
"keskustelun" "avaus".. jos laskee otsikon ja "nimimerkin" mukaan. Juniori tyyliä.
- M-G
Ei.
- ++++++
265 km/h
- blackwomans
Ihanko unissasi ajoit,entäs kun heräsit:)
Mitä väliä on onko ajellut kovaa vai ei?
Jokainen normaalilla järjellä varustettu ihminen ei edes sorru moisiin kaahauksiin.
kuules poju,mitähän jos sä kasvaisit ensin aikuiseksi ja sit vasta tulisit tänne kyselee tai edes kertoo noin päättömistä jutuistasi.- kokeilija konkari
pitää olla ja kokemusta että kannattaa kokeilla 250-300 nopeuksia. Ei pojanklopeista ole siihen.
Sinäkin lähes eläke mummeli, anna poikien ajella ja opetella. - M-G
kokeilija konkari kirjoitti:
pitää olla ja kokemusta että kannattaa kokeilla 250-300 nopeuksia. Ei pojanklopeista ole siihen.
Sinäkin lähes eläke mummeli, anna poikien ajella ja opetella.no ei tule pojista konkareita,,,,,,,*huokaus*
"aikuinen kokeilija konkari"? Ei kovinkaan aikuinen kuitenkaan,, vai mitä "kloppi". - blackwomans
kokeilija konkari kirjoitti:
Sinäkin lähes eläke mummeli, anna poikien ajella ja opetella.Mulla on sentään pokkaa olla just tän ikänen mikä mä oon,eli 45 v.Mummeli mä en oo vielä.
Mun puolesta jokainen kokeilkoon ihan rauhassa.Mut harvoin sitä mopolla pääsee noin kovaa:)
Jos toi on sun aloitus niin mä en voi muuta kun sanoa,ei ne sanat vaan ne teot:))
- on se hurja
kyl oot kova jätkä... huh huh.
mee äkkii sinne hiekkalaatikollekkin kertoon...
muista kurahousut ni ei äitee suutu. - paremmaksi
mun ennätys on 600km/h
lentokoneella... - radalla
nopeustesti 255km/h, Kamalaa kyytiä huh,huh. Tuli miltei hiki.
- uytmjiol
niin on kaikki,kun pikku lapsia.inttävät.
lahden motarilla?
aika huikee suoritus :=)
ja warsinkin suoralla tiellä :=)
mitä teet kun tulee mutka :=)- kiitoksia
kyllä se tuntu huimalta vauhdilta.
Mutkassa tarvii vähän hiljentää,mutta varmaa
sekin menee aika vauhdilla.
Hienoa,että arvostat hienoa suoritustani!
- joo joo
No toivottavasti ajat kallioleikkaukseen seuraavan kerran! Niin saadaan jälleen vakuutusmaksut ylös sun tapaisten urpojen takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013