Missä Savonlinnassa toimii perheasioiden sovittelukeskus tai on mahdollista saada parisuhdeterapiaa?
Ei löydy tietoa netistä eikä puhelinluettelosta.
Kertokaa jos tiedätte!
6
1120
Vastaukset
- juuuuu
Jos en täysin ole hakoteillä, niin entisiin psykiatrian polin tiloihin tulee jotain perhejuttuja...lasten psykiatrian poli siellä toimii edelleenkin. kannattaa ainakin kysyä sieltä, niin osaavat ohjata oikeaan paikkaan.
- seurakunnalla
muistaakseni nimellä Perheasiankeskus. Ei ole tarkoitettu ainoastaan seurakunnan jäsenille, vaan kaikille kuntalaisille. Tämän toimiston toimivuudesta / hyödyllisyydestä tietysti voi olla montaa mieltä... Ainakin alkuun pääsee.
Sosteri on tuhoontuomittu kaatopaikka. Sosteri lakkautetaan alta vuoden, saatpa nähdä.
Minä TIEDÄN.- Soita
Soita 5812162 Kasvatus ja Perheneuvola
- 9889
Kriisikeskus ainakin tarjoaa ilmaista apua, päivystysaika on muistaakseni 10 - 17.00 ilman ajanvarausta. Sisäänkäynti ko. paikkaan on siinä entisen taidemuseon (ja sahmaranin) oven vieressä.
- eskobaar
Tosiaan, tuo perhees tänne ni pannaan se rähisevä emäntä päiviltä ja päästetään pennut vapauteen. pääset sitte itse tuopilliselle ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564