Uimahallin naissiivooja

comedm

Eräässä uimahallissa miesten suihkutilan siivooja saa nuorten miesten nakit jöpöttämään, eikä ihme: siivooja on nuorehko ja mukava eli täysi vastakohta lattiaan tuijotteleville, naama mutrussa siivoaville mummoille, joita uimahalleissa yleensä on. Nuorilla siivoojilla tuo katsekin harhautuu helpommin miesten paikkoihin ;)

Jöpötys on normaali, tahaton reaktio, joten siivojaa toivottavasti ymmärtää tämän. Eikä siitä varmaan paljon haittaakaan ole, kun kylmyys kutistaa vehkeet nolostuttaviin mittoihin muutenkin.

Ihme kyllä jotkut miehet juoksevat saunaan karkuun kun siivoja tulee. Suomalainen mies yleensä on sen verran sinut itsensä (vartalon läskien ym.) kanssa ettei sen pitäisi haitata. Murrosikäsillä pojilla ujouden ymmärtää ja joskus uimahousut eivät lähde pois kavereidenkaan kesken.

48

13502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaus

      Kyllä sen ymmärtää hyvinkin ettei miehet halua esiintyä alastomana täydessä vaatetuksessa olevalle naiselle miesten pesuhuoneessa. Varsinkin jos "katse harhautuu miesten paikkoihin" Tulkoon sit itsekkin alasti siivoamaan jos haluaaa alastomuus kiinnostaa.

      Sen sijaan jöpötys tuollaisessa tilanteessa ei ole normaalia eikä tahatonta vaan suoraan sanottuna perverssiä.

      • nakumesta

        Että naisten pitää esiintyä alastomana sinulle, kun et itse halua esiintyä alastomana.

        Kyllä se on taivaan tosi, että siivoojia ei kiinnosta pätkääkään vahdata teidän kikkeliänne seisoi se tai ei. On kohtuutonta vaatia, että siivoojan pitäisi olla alasti pesuhuoneessa. Eihän siitä siivoamisesta tulisi mitään, kun kaltaisesi vahtisivat kuola valuen koko siivoamisen ajan pesuhuoneessa siivoojaa.

        Se on hyvä, että teille tulee pakokauhu ja menette saunaan tai uimaan, että siivooja saa työrauhan.

        Normaalia ihmistä ei hetkauta puoleen eikä toiseen, onko siivooja mies vai nainen ja se varsinkaan, että esiintyy työvaatteissaan. Päinvastoin, jos siivooja on hyvin aurinkoisesti käyttäytyvä ihminen, niin on mukava vaihtaa pari sanaa.


      • Vapaus
        nakumesta kirjoitti:

        Että naisten pitää esiintyä alastomana sinulle, kun et itse halua esiintyä alastomana.

        Kyllä se on taivaan tosi, että siivoojia ei kiinnosta pätkääkään vahdata teidän kikkeliänne seisoi se tai ei. On kohtuutonta vaatia, että siivoojan pitäisi olla alasti pesuhuoneessa. Eihän siitä siivoamisesta tulisi mitään, kun kaltaisesi vahtisivat kuola valuen koko siivoamisen ajan pesuhuoneessa siivoojaa.

        Se on hyvä, että teille tulee pakokauhu ja menette saunaan tai uimaan, että siivooja saa työrauhan.

        Normaalia ihmistä ei hetkauta puoleen eikä toiseen, onko siivooja mies vai nainen ja se varsinkaan, että esiintyy työvaatteissaan. Päinvastoin, jos siivooja on hyvin aurinkoisesti käyttäytyvä ihminen, niin on mukava vaihtaa pari sanaa.

        Minä voin olla täysin ongelmitta alasti ihan kenen tahansa seurassa missä tahansa jos myös tämä toinen henkilö on alasti.

        Kyse on tässä nyt siitä että jos kerran uimahallissa nakutilat on erotettu miesten ja naisten puolet erikseen syntyy epätasa-arvoinen alastomuustilanne jos miesten puolelle tuleekin yht äkkiä nainen täysissä pukeissa. Sopii vaan miettiä hyväksyisivätkö naiset miespuolisen siivojaan työasussa naisten pesuhuoneeseen. En usko. Miksi miesten siis pitäisi hyväksyä naispuolinen siivooja työasussa miesten pesuhuoneeseen. Kyllä kaikisssa uimahalleissa luulisi olevan ainakin joku miespuolinen työntekijä joka voisi sen verran siivota tai vielä parempaa olisi tietysti yhdistää miesten ja naisten pesutilat. Muuten homma ei toimi.

        PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista.


      • nakumesta
        Vapaus kirjoitti:

        Minä voin olla täysin ongelmitta alasti ihan kenen tahansa seurassa missä tahansa jos myös tämä toinen henkilö on alasti.

        Kyse on tässä nyt siitä että jos kerran uimahallissa nakutilat on erotettu miesten ja naisten puolet erikseen syntyy epätasa-arvoinen alastomuustilanne jos miesten puolelle tuleekin yht äkkiä nainen täysissä pukeissa. Sopii vaan miettiä hyväksyisivätkö naiset miespuolisen siivojaan työasussa naisten pesuhuoneeseen. En usko. Miksi miesten siis pitäisi hyväksyä naispuolinen siivooja työasussa miesten pesuhuoneeseen. Kyllä kaikisssa uimahalleissa luulisi olevan ainakin joku miespuolinen työntekijä joka voisi sen verran siivota tai vielä parempaa olisi tietysti yhdistää miesten ja naisten pesutilat. Muuten homma ei toimi.

        PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista.

        " PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista."

        Minun ei ole tarvinnut oikoa sinun päättömiä kirjoituksiasi tällä palstalla. Olen voinut kirjoittaa rekisteröimättömällä nimimerkillä muista asioista.

        Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti.

        Jos olet noin heikolla itsetunnolla varustettu, että et kestä vaatetettua siivoojaa uimahallin pesutiloissa, niin pysy pois sieltä.

        Sinun elämäntehtäväsi tuntuu olevan vaatia joka paikassa, missä on mahdollista olla ilman vaatteita, että siellä kaikkien on oltava EHDOTTOMASTI ILKOISEN ALASTI, ettei vaan jäisi näkemättä yhtään alastonta naista.

        Jo sinun esittämäsi käyttäytymismalli on sairaalloisen seksuaalista ja siksi tuomittavaa.

        Normaali luonnollinen toiset huomioonottava käyttäytyminen on sitä mukavaa alasti olemista. Ei pidä vaatia toisilta mitään ehdottomasti, koska se osoittaa ainoastaan suurta suvaitsemattomuutta.


      • PASKA KUMPIKIN !!!!!
        nakumesta kirjoitti:

        " PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista."

        Minun ei ole tarvinnut oikoa sinun päättömiä kirjoituksiasi tällä palstalla. Olen voinut kirjoittaa rekisteröimättömällä nimimerkillä muista asioista.

        Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti.

        Jos olet noin heikolla itsetunnolla varustettu, että et kestä vaatetettua siivoojaa uimahallin pesutiloissa, niin pysy pois sieltä.

        Sinun elämäntehtäväsi tuntuu olevan vaatia joka paikassa, missä on mahdollista olla ilman vaatteita, että siellä kaikkien on oltava EHDOTTOMASTI ILKOISEN ALASTI, ettei vaan jäisi näkemättä yhtään alastonta naista.

        Jo sinun esittämäsi käyttäytymismalli on sairaalloisen seksuaalista ja siksi tuomittavaa.

        Normaali luonnollinen toiset huomioonottava käyttäytyminen on sitä mukavaa alasti olemista. Ei pidä vaatia toisilta mitään ehdottomasti, koska se osoittaa ainoastaan suurta suvaitsemattomuutta.

        OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ !!!!!!


      • nakumesta
        PASKA KUMPIKIN !!!!! kirjoitti:

        OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ !!!!!!

        Emme ole läheskään niin säälittäviä, kuin sinä.

        Jos on rehellisesti jostain asiasta jotain mieltä, niin heti kaltaisesi torvelo, kun ei muuta osaa, haistattelee.

        Jos keskustelu menee sinun ymmärryksesi ylitse, niin jätä vastaamatta.


      • Vapaus
        nakumesta kirjoitti:

        " PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista."

        Minun ei ole tarvinnut oikoa sinun päättömiä kirjoituksiasi tällä palstalla. Olen voinut kirjoittaa rekisteröimättömällä nimimerkillä muista asioista.

        Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti.

        Jos olet noin heikolla itsetunnolla varustettu, että et kestä vaatetettua siivoojaa uimahallin pesutiloissa, niin pysy pois sieltä.

        Sinun elämäntehtäväsi tuntuu olevan vaatia joka paikassa, missä on mahdollista olla ilman vaatteita, että siellä kaikkien on oltava EHDOTTOMASTI ILKOISEN ALASTI, ettei vaan jäisi näkemättä yhtään alastonta naista.

        Jo sinun esittämäsi käyttäytymismalli on sairaalloisen seksuaalista ja siksi tuomittavaa.

        Normaali luonnollinen toiset huomioonottava käyttäytyminen on sitä mukavaa alasti olemista. Ei pidä vaatia toisilta mitään ehdottomasti, koska se osoittaa ainoastaan suurta suvaitsemattomuutta.

        "Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti."

        Olishan sekin ihan toivottavaa mutta ei tilanne esim. Katinkullassa tunnu ollenkaan niin pahalta vaikka sielläkin siivoojilla on vaatteet päällä saunamaailmassa. Jotenkin tunnelma on siellä niin erillainen kun nakutila on joka tapauksessa avoin molemmille sukupuolille. Ei ahdista sellaiset pikkuasiat kuin siivooja vaatteet päällä.

        Minun elämäntehtäväni on vapaan ja tasa-arvoisen alastomuuden edistäminen ja puolustaminen eikä siinä ole mitään seksuaalista.


      • nakumesta
        Vapaus kirjoitti:

        "Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti."

        Olishan sekin ihan toivottavaa mutta ei tilanne esim. Katinkullassa tunnu ollenkaan niin pahalta vaikka sielläkin siivoojilla on vaatteet päällä saunamaailmassa. Jotenkin tunnelma on siellä niin erillainen kun nakutila on joka tapauksessa avoin molemmille sukupuolille. Ei ahdista sellaiset pikkuasiat kuin siivooja vaatteet päällä.

        Minun elämäntehtäväni on vapaan ja tasa-arvoisen alastomuuden edistäminen ja puolustaminen eikä siinä ole mitään seksuaalista.

        " Minun elämäntehtäväni on vapaan ja tasa-arvoisen alastomuuden edistäminen ja puolustaminen eikä siinä ole mitään seksuaalista."

        Kyllä sinä yrität ainoastaan edistää PAKKOALASTOMUUTTA ja puolustella seksuaalisesti kieroutunutta pientä vähemmistöä.


      • Naturisti
        Vapaus kirjoitti:

        Minä voin olla täysin ongelmitta alasti ihan kenen tahansa seurassa missä tahansa jos myös tämä toinen henkilö on alasti.

        Kyse on tässä nyt siitä että jos kerran uimahallissa nakutilat on erotettu miesten ja naisten puolet erikseen syntyy epätasa-arvoinen alastomuustilanne jos miesten puolelle tuleekin yht äkkiä nainen täysissä pukeissa. Sopii vaan miettiä hyväksyisivätkö naiset miespuolisen siivojaan työasussa naisten pesuhuoneeseen. En usko. Miksi miesten siis pitäisi hyväksyä naispuolinen siivooja työasussa miesten pesuhuoneeseen. Kyllä kaikisssa uimahalleissa luulisi olevan ainakin joku miespuolinen työntekijä joka voisi sen verran siivota tai vielä parempaa olisi tietysti yhdistää miesten ja naisten pesutilat. Muuten homma ei toimi.

        PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista.

        OIKEALLE naturistille on ihan sama, onko vastapuoli aĺa naturell, vai onko hän vaatetettuna.
        Tämä juontaa naturismin vapaamielisyydestä.

        Käy hyvä "mies" kerrankin naturistitilaisuudessa, niin pystyt itse toteamaan tämän tosiasian.
        Paita voi olla päällä, kunhan alapää on verhoamattomana.


      • maineen pilaaminen
        Vapaus kirjoitti:

        "Mitä sitten jos pesutilat yhdistettäisiin, niin sinun esittämiesi vaatimusten mukaan siivoojan pitäisi olla siitä huolimatta alasti."

        Olishan sekin ihan toivottavaa mutta ei tilanne esim. Katinkullassa tunnu ollenkaan niin pahalta vaikka sielläkin siivoojilla on vaatteet päällä saunamaailmassa. Jotenkin tunnelma on siellä niin erillainen kun nakutila on joka tapauksessa avoin molemmille sukupuolille. Ei ahdista sellaiset pikkuasiat kuin siivooja vaatteet päällä.

        Minun elämäntehtäväni on vapaan ja tasa-arvoisen alastomuuden edistäminen ja puolustaminen eikä siinä ole mitään seksuaalista.

        Sinun elämäntehtäväsi näkyy olevan naturismin maineen pilaaminen, aivan kuin oppi-isäsi Ripankin elämäntehtävänä oli.

        Naturismi ei missään nimessä ole mitään PAKKOALASTOMUUTTA, eikä myöskään VAPAATA kyttäämistä suosivaa.

        Naturismi EI OLE mitään SUKUELINTEN esittelyä, vaan luonnollista yhdessä toimimista, alastomana.


      • Naturisti
        nakumesta kirjoitti:

        " Minun elämäntehtäväni on vapaan ja tasa-arvoisen alastomuuden edistäminen ja puolustaminen eikä siinä ole mitään seksuaalista."

        Kyllä sinä yrität ainoastaan edistää PAKKOALASTOMUUTTA ja puolustella seksuaalisesti kieroutunutta pientä vähemmistöä.

        Harva perverssi tietää ITSE olevansa perverssi.
        Valitettavasti naturismi on aina vetänyt puoleensa perverssejä ihmisiä. Tämä johtuu siitä, että perverssit ITSE luulevat sulautuvansa luontevasti muiden alastomien joukkoon. Kyllä perverssit eroavat selvästi käytökseltään tavallisista naturisteista, tästä ei ole mitään epäilystä.

        Oikea naturisti ei kailota nakurannalla hortoilevalle turistille, että VAATTEET POIS, TÄMÄ ON NAKURANTA, vaan antaa reppanan kulkea ohi rauhassa, ilman kommentteja. Naturisti kuitenkin toivoo, että tekstiili saa naturisteja nähdessään herätyksen, jonka pohjalta tekstiili itsekin kokeilee joskus naturismia ihan käytännössä.

        Tuo "Vapaus" on ihan oma tapauksensa, hänen AIVOITUKSILLEEN emme mitään mahda, mutta hän saisi kyllä pysyä pois pilaamasta OIKEIDEN naturistien mainetta. Hän lienee viimeinen Ripan opetuslapsista, mutta äänekäs sellainen...

        Ps. Nimimerkki Vapaus lupasi pysyä pois täältä, mutta kuis kävi???


      • Munat piiloon
        Naturisti kirjoitti:

        OIKEALLE naturistille on ihan sama, onko vastapuoli aĺa naturell, vai onko hän vaatetettuna.
        Tämä juontaa naturismin vapaamielisyydestä.

        Käy hyvä "mies" kerrankin naturistitilaisuudessa, niin pystyt itse toteamaan tämän tosiasian.
        Paita voi olla päällä, kunhan alapää on verhoamattomana.

        Voihan vittu.


      • Vapaus
        Naturisti kirjoitti:

        Harva perverssi tietää ITSE olevansa perverssi.
        Valitettavasti naturismi on aina vetänyt puoleensa perverssejä ihmisiä. Tämä johtuu siitä, että perverssit ITSE luulevat sulautuvansa luontevasti muiden alastomien joukkoon. Kyllä perverssit eroavat selvästi käytökseltään tavallisista naturisteista, tästä ei ole mitään epäilystä.

        Oikea naturisti ei kailota nakurannalla hortoilevalle turistille, että VAATTEET POIS, TÄMÄ ON NAKURANTA, vaan antaa reppanan kulkea ohi rauhassa, ilman kommentteja. Naturisti kuitenkin toivoo, että tekstiili saa naturisteja nähdessään herätyksen, jonka pohjalta tekstiili itsekin kokeilee joskus naturismia ihan käytännössä.

        Tuo "Vapaus" on ihan oma tapauksensa, hänen AIVOITUKSILLEEN emme mitään mahda, mutta hän saisi kyllä pysyä pois pilaamasta OIKEIDEN naturistien mainetta. Hän lienee viimeinen Ripan opetuslapsista, mutta äänekäs sellainen...

        Ps. Nimimerkki Vapaus lupasi pysyä pois täältä, mutta kuis kävi???

        Perverssit tosiaankin erottuvat tavallisista naturisteista helpostikkin mutta kuitenkin ne suurimmat perverssit on yleensä vaatteet päällä. Kaiken kaikkiaan alastomuusvastaisuus on minusta yksi perversseimpiä perverssiyden muotoja. Niin kauan kun puolustaa vapaata alastomuutta ilman taka-ajatuksia on oikeilla jäljillä.


        Minä en ole mikään Ripan opetuslapsi. Toivoisin että joku jatkaisi joiltain osin hänen työtään alastomuustietouden ja -perinteen vaalijana mutta minusta siihen ei ole. Ei ole tapreeksi tietoa. Yritän kyllä hankkia sitä jatkuvasti lisää. Sen sijaan karvattomuusajattelussa mikä oli hänen varsinainen oppinsa en ole ollenkaan hänen linjoillaan.

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä löytyy "oikean naturistin" määritelmä. Ja kuka sen on tehnyt? Naturismin määritelmä kyllä löytyy ja se on ihan hyvä ja varmaankin moni voi löytää siitä itselleen sopivan tavan toteuttaa alastomuutta ja naturismia. Suvaitsemattomuutta ja ihmisvihaa on kuitenkin mahdotonta sovittaa siihen millään lailla. Siis ne jotka täälläkin eniten toisia haukkuu ja lietsoo vihaa ja riittaa ei varmaankaan ole oikeita naturisteja.

        Lupasin pysyä pois ja lupasin myös palata.
        Elämäntilanteet muuttuu koko ajan. Joskus on aika osallistua keskusteluun ja joskus on aika olla hiljaa.


      • Siivooja ja vapaus
        Vapaus kirjoitti:

        Minä voin olla täysin ongelmitta alasti ihan kenen tahansa seurassa missä tahansa jos myös tämä toinen henkilö on alasti.

        Kyse on tässä nyt siitä että jos kerran uimahallissa nakutilat on erotettu miesten ja naisten puolet erikseen syntyy epätasa-arvoinen alastomuustilanne jos miesten puolelle tuleekin yht äkkiä nainen täysissä pukeissa. Sopii vaan miettiä hyväksyisivätkö naiset miespuolisen siivojaan työasussa naisten pesuhuoneeseen. En usko. Miksi miesten siis pitäisi hyväksyä naispuolinen siivooja työasussa miesten pesuhuoneeseen. Kyllä kaikisssa uimahalleissa luulisi olevan ainakin joku miespuolinen työntekijä joka voisi sen verran siivota tai vielä parempaa olisi tietysti yhdistää miesten ja naisten pesutilat. Muuten homma ei toimi.

        PS. nimimerkki "nakumestan" elämäntehtävä tuntuu olevan meikäkäläisen vastustaminen. Kun olin pois palstalta hänkään ei kirjoitellut mutta välittömästi kun palasin alkoi taas valitus samasta osoitteesta. On ilmeisesti oikein päivystänyt täällä joka päivä olenko minä kirjoittanut jotain... Surullista.

        Nimim vapaus sotkee nyt asioita hillittömästi. Miksi kaikki elämän alat pitäisi katsoa sinun alasti- vai- ei- suodattimesi läpi? Voitko kuvitella, että tässä maassa on ihan TYÖTÄtekeviä naisia. Uimahallin siivooja tekee vain työtään ja hän todella vähät välittää sinun alastomuusongelmistasi. Usein kunnan pienellä palkalla siivoojana työskentelevät ovat naisia. Oletko huomannut myös sen, että he eivät jää pesutiloihin turhaan vetelehtimään.

        Tähän joillekin todella vaikeaan? ongelmaan voi kehittää ratkaisuja. Toiset ovat jo keksineet poistua saunan puolelle hetkeksi tai vaatekopille hakemaan pyyhettä aarteen peitoksi. Voisiko ajatella jopa sellaista, että iloisesti tervehtisi ja sanoisi antavansa työrauhan siivoojalle poistuessaan?

        Jos kaipailet saunaan esim miessiivoojaa, niin heitäkin kyllä on, mutta tuo silloin omasi mukanasi. Mikä melu siitäkin nousisi, jos kunnan miessiivooja pitäisikin miehistä ja vilkuilisi?

        Hei miehet, onko muuten maailmanloppu, jos pojilla vähän jöpöttäisikin, kun on nuori siivooja. He ovat terveitä ja jos nainenkin on, niin ottaa sen ohimenevänä kohteliaisuutena. Rentoutta ja huumoria kehiin!


      • Vapaus,
        Siivooja ja vapaus kirjoitti:

        Nimim vapaus sotkee nyt asioita hillittömästi. Miksi kaikki elämän alat pitäisi katsoa sinun alasti- vai- ei- suodattimesi läpi? Voitko kuvitella, että tässä maassa on ihan TYÖTÄtekeviä naisia. Uimahallin siivooja tekee vain työtään ja hän todella vähät välittää sinun alastomuusongelmistasi. Usein kunnan pienellä palkalla siivoojana työskentelevät ovat naisia. Oletko huomannut myös sen, että he eivät jää pesutiloihin turhaan vetelehtimään.

        Tähän joillekin todella vaikeaan? ongelmaan voi kehittää ratkaisuja. Toiset ovat jo keksineet poistua saunan puolelle hetkeksi tai vaatekopille hakemaan pyyhettä aarteen peitoksi. Voisiko ajatella jopa sellaista, että iloisesti tervehtisi ja sanoisi antavansa työrauhan siivoojalle poistuessaan?

        Jos kaipailet saunaan esim miessiivoojaa, niin heitäkin kyllä on, mutta tuo silloin omasi mukanasi. Mikä melu siitäkin nousisi, jos kunnan miessiivooja pitäisikin miehistä ja vilkuilisi?

        Hei miehet, onko muuten maailmanloppu, jos pojilla vähän jöpöttäisikin, kun on nuori siivooja. He ovat terveitä ja jos nainenkin on, niin ottaa sen ohimenevänä kohteliaisuutena. Rentoutta ja huumoria kehiin!

        Rentoutta ja huumoria kehiin!

        Hei miehet, onko muuten maailmanloppu, jos pojilla vähän jöpöttäisikin, kun on nuori siivooja.

        Voihan tuo siivoojaneito niin halutessaan lopettaa jöpötyksen vähän roiskauttamalla kylmää vettä jöpöttäjän päälle, ihan kuin vahingossa.

        Eipä sällillä jöpötä enään tämän jälkeen siivoojien läsnäollessa.

        Kikulin seisottelu kylpylöiden pesutiloissa ei ole mitenkään suotavaa, joten pikku roiskaus kylmää vettä seisuttajan munille on IHAN OIKEIN.
        Kyllä kylpylöissäkin pitäisi osata käyttäytymisen perusteet, hitto vie!


      • Vapaus
        Siivooja ja vapaus kirjoitti:

        Nimim vapaus sotkee nyt asioita hillittömästi. Miksi kaikki elämän alat pitäisi katsoa sinun alasti- vai- ei- suodattimesi läpi? Voitko kuvitella, että tässä maassa on ihan TYÖTÄtekeviä naisia. Uimahallin siivooja tekee vain työtään ja hän todella vähät välittää sinun alastomuusongelmistasi. Usein kunnan pienellä palkalla siivoojana työskentelevät ovat naisia. Oletko huomannut myös sen, että he eivät jää pesutiloihin turhaan vetelehtimään.

        Tähän joillekin todella vaikeaan? ongelmaan voi kehittää ratkaisuja. Toiset ovat jo keksineet poistua saunan puolelle hetkeksi tai vaatekopille hakemaan pyyhettä aarteen peitoksi. Voisiko ajatella jopa sellaista, että iloisesti tervehtisi ja sanoisi antavansa työrauhan siivoojalle poistuessaan?

        Jos kaipailet saunaan esim miessiivoojaa, niin heitäkin kyllä on, mutta tuo silloin omasi mukanasi. Mikä melu siitäkin nousisi, jos kunnan miessiivooja pitäisikin miehistä ja vilkuilisi?

        Hei miehet, onko muuten maailmanloppu, jos pojilla vähän jöpöttäisikin, kun on nuori siivooja. He ovat terveitä ja jos nainenkin on, niin ottaa sen ohimenevänä kohteliaisuutena. Rentoutta ja huumoria kehiin!

        Jos ja kun uimahalleissa nakutilat on rajattu erikseen miehille ja naisille joku muu on ensin katsonut asioita alasti- vai ei- suodattimen läpi.

        Jos minä sen sijaan saisin päättää uimahalleissa olisi yhteiset pesu- ja pukuhuone- ja saunatilat kaikille. Silloin siivojakaan ei varmasti aiheuta minkään sortin häiriötä vaikka olisikin vaatteet päällä.


        Kuitenkin niin kauan kun erottelu on olemassa sitä on minun mielestäni myös nuodatettava jotta taataan kaikille se oma rauha ja yksityisyys. Jos mies menee tavallisessa uimahallisa miesten puolelle hän lähtee siitä oletuksesta ettei siellä ole naisia ja siellä voi olla vapaasti alasti.

        Joillekkin itsensä näyttäminen alasti vastakkaisen sukupuolen nähden on tabu- ehkä irrationaalinen mutta sitä pitää joka tapauksessa kunnioittaa.

        Itselleni alastomuus vastakkaisen sukupuolen nähden ei sinänsä ole tabu mutta alastomuus vaatetettujen seurassa on ainakin jossain määrin ja tämäkin tulisi ottaa huomioon.


      • nakumesta
        Vapaus kirjoitti:

        Jos ja kun uimahalleissa nakutilat on rajattu erikseen miehille ja naisille joku muu on ensin katsonut asioita alasti- vai ei- suodattimen läpi.

        Jos minä sen sijaan saisin päättää uimahalleissa olisi yhteiset pesu- ja pukuhuone- ja saunatilat kaikille. Silloin siivojakaan ei varmasti aiheuta minkään sortin häiriötä vaikka olisikin vaatteet päällä.


        Kuitenkin niin kauan kun erottelu on olemassa sitä on minun mielestäni myös nuodatettava jotta taataan kaikille se oma rauha ja yksityisyys. Jos mies menee tavallisessa uimahallisa miesten puolelle hän lähtee siitä oletuksesta ettei siellä ole naisia ja siellä voi olla vapaasti alasti.

        Joillekkin itsensä näyttäminen alasti vastakkaisen sukupuolen nähden on tabu- ehkä irrationaalinen mutta sitä pitää joka tapauksessa kunnioittaa.

        Itselleni alastomuus vastakkaisen sukupuolen nähden ei sinänsä ole tabu mutta alastomuus vaatetettujen seurassa on ainakin jossain määrin ja tämäkin tulisi ottaa huomioon.

        Entäs sitten, kun joudut jossain terveydenhoito tilanteessa olemaan alasti, etkä voi valita hoitohenkilökunnan sukupuolta.

        Kyllä se on vain jotenkin ihmeellistä, jos ollaan kaikki alastomia, niin silloin se menettelee. Mutta jos on yksikin vaatetettu nainen porukassa, niin heti tulee hirveän ahdistunut olo.

        Tästä juuri sen hyvin huomaa, että koko oman alastomuuden tarkoitus on ainoastaan siten päästä nauttimaan vastakkaisen sukupuolen alastomuudesta ja siten tyydyttämään omat seksuaaliset tarpeensa.

        Normaali terve ihminen ei ole moksiskaan yhdestä vaatetetusta ihmisestä porukassa, varsinkin jos tämä tekee vain työtään.


      • Vapaus
        nakumesta kirjoitti:

        Entäs sitten, kun joudut jossain terveydenhoito tilanteessa olemaan alasti, etkä voi valita hoitohenkilökunnan sukupuolta.

        Kyllä se on vain jotenkin ihmeellistä, jos ollaan kaikki alastomia, niin silloin se menettelee. Mutta jos on yksikin vaatetettu nainen porukassa, niin heti tulee hirveän ahdistunut olo.

        Tästä juuri sen hyvin huomaa, että koko oman alastomuuden tarkoitus on ainoastaan siten päästä nauttimaan vastakkaisen sukupuolen alastomuudesta ja siten tyydyttämään omat seksuaaliset tarpeensa.

        Normaali terve ihminen ei ole moksiskaan yhdestä vaatetetusta ihmisestä porukassa, varsinkin jos tämä tekee vain työtään.

        Aina ei voi tosinaakaan valita enkä mä köyttä kaulaan ala sovittelemaan jos tälläinen tilanne tulee vastaan mutta epämielyttävää ja epäluontevaa se kyllä on. Uimahalleissa tämä olisi kyllä mahdollista välttää jos tahtoa siihen vaan löytyisi tarpeeksi.

        Naturismin yksi peruslähtökohdista on tasa-arvo. Alastomuustilanteen tulee olla tasa-arvoinen ja alastomana kaikki ovat tasa-arvoisia. Kaikki on riisuttu ulkoisista status- ja valtasymboleista eikä kukaan voi salata mitään. Ei ainakaan mitään ulkoista. Kaikki ovat yhtä paljaita ja samalla viivalla.

        Yksi tai muutama vaatetettu alastomien joukossa rikkoo tämän pyhän tasa-arvon. Peittelijä alastomien joukossa yrittää olla jotenkin muiden yläpuolella ja vaikkei siinä onnistuisikaan hän on ainakin muiden ulkopuolella. Se aiheuttaa vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta. Kaikkea sitä mitä yhteisen alastomuuden pitäisi nimen omaan lievittää.

        Sukupuolella ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä. Kyllä se itseään peittelevä mies alastomien joukossa ärsyttää ihan yhtä paljon kuin vastaava nainenkin eikä se liity millään lailla seksuaalisuuteen. Naisilla tämän on tosin selvästi yleisempää mutta osaa ne miehetkin valitettavasti.


      • nakumesta
        Vapaus kirjoitti:

        Aina ei voi tosinaakaan valita enkä mä köyttä kaulaan ala sovittelemaan jos tälläinen tilanne tulee vastaan mutta epämielyttävää ja epäluontevaa se kyllä on. Uimahalleissa tämä olisi kyllä mahdollista välttää jos tahtoa siihen vaan löytyisi tarpeeksi.

        Naturismin yksi peruslähtökohdista on tasa-arvo. Alastomuustilanteen tulee olla tasa-arvoinen ja alastomana kaikki ovat tasa-arvoisia. Kaikki on riisuttu ulkoisista status- ja valtasymboleista eikä kukaan voi salata mitään. Ei ainakaan mitään ulkoista. Kaikki ovat yhtä paljaita ja samalla viivalla.

        Yksi tai muutama vaatetettu alastomien joukossa rikkoo tämän pyhän tasa-arvon. Peittelijä alastomien joukossa yrittää olla jotenkin muiden yläpuolella ja vaikkei siinä onnistuisikaan hän on ainakin muiden ulkopuolella. Se aiheuttaa vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta. Kaikkea sitä mitä yhteisen alastomuuden pitäisi nimen omaan lievittää.

        Sukupuolella ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä. Kyllä se itseään peittelevä mies alastomien joukossa ärsyttää ihan yhtä paljon kuin vastaava nainenkin eikä se liity millään lailla seksuaalisuuteen. Naisilla tämän on tosin selvästi yleisempää mutta osaa ne miehetkin valitettavasti.

        Uimahallit eivät ole mitään naturistipaikkoja.

        Yleisissä saunoissa oli ennen pesijöitä, jotka pääsääntöisesti olivat naisia. He tekivät työtään vaatetettuna, eikä kukaan valittanut siitä, että heillä oli vaatteet päällä.

        Aivan samoin uimahallin siivoojat tekevät vain työtään vaatteet päällä. Kyseessä on aivan luonnollinen tilanne, eikä se mielestäni poikkea yhtään siitä, jos kyseessä olisi saunan pesijätär.

        Jos olisi kyseessä selkeä naturistipaikka, niin silloinkaan ei työntekijöiltä välttämättä voida vaatia vaatteettomuutta. Mutta kun uimahallit eivät ole mitään naturistipaikkoja, niin silloin on turha vaatia mitään tasa-arvoa alastomuuden suhteen.

        Naturismiin kuuluu ehdottomasti myös suvaitsevaisus ja toisten huomioon ottaminen. Tällöin ei voida vaatia ehdotonta alastomuutta kaikilta, vaan pitää sopeutua siihen, että jostain syystä, esim. työn takia joku voi olla vaatetettu. Tähän ei pidä kiinnittää mitään huomiota, vaan tyytyä nauttimaan omasta alastomana olostaan ja sen tuomasta mielihyvästä.

        Tämä on sitä suvaitsevaisuutta.


      • Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

        Aina ei voi tosinaakaan valita enkä mä köyttä kaulaan ala sovittelemaan jos tälläinen tilanne tulee vastaan mutta epämielyttävää ja epäluontevaa se kyllä on. Uimahalleissa tämä olisi kyllä mahdollista välttää jos tahtoa siihen vaan löytyisi tarpeeksi.

        Naturismin yksi peruslähtökohdista on tasa-arvo. Alastomuustilanteen tulee olla tasa-arvoinen ja alastomana kaikki ovat tasa-arvoisia. Kaikki on riisuttu ulkoisista status- ja valtasymboleista eikä kukaan voi salata mitään. Ei ainakaan mitään ulkoista. Kaikki ovat yhtä paljaita ja samalla viivalla.

        Yksi tai muutama vaatetettu alastomien joukossa rikkoo tämän pyhän tasa-arvon. Peittelijä alastomien joukossa yrittää olla jotenkin muiden yläpuolella ja vaikkei siinä onnistuisikaan hän on ainakin muiden ulkopuolella. Se aiheuttaa vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta. Kaikkea sitä mitä yhteisen alastomuuden pitäisi nimen omaan lievittää.

        Sukupuolella ei tämän asian kanssa ole mitään tekemistä. Kyllä se itseään peittelevä mies alastomien joukossa ärsyttää ihan yhtä paljon kuin vastaava nainenkin eikä se liity millään lailla seksuaalisuuteen. Naisilla tämän on tosin selvästi yleisempää mutta osaa ne miehetkin valitettavasti.

        Uimahallin tai kylpylän sauna ei ole mikään naturistipaikka, joten vaatimuksesi siivoojan alastomuudesta on ABSURDI.

        ET KAI VAAN VAADI uimahallien siivojille mitään ALASTOMUUSPAKKOA, heidän ollessaan TYÖTÄÄN TEKEMÄSSÄ?

        Lirjoitit:
        "Yksi tai muutama vaatetettu alastomien joukossa rikkoo tämän pyhän tasa-arvon. Peittelijä alastomien joukossa yrittää olla jotenkin muiden yläpuolella ja vaikkei siinä onnistuisikaan hän on ainakin muiden ulkopuolella. Se aiheuttaa vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta."

        Uimahallissa tai kylpylässä EI OLLA YHTEISEN ALASTOMUUDEN vuoksi, vaan siellä ollaan kylpemässä ja viihtymässä. Osa on siellä ihan yksikseen, osa tuttujen seurassa. Ilmeisesti VAIN sinä, nimimerkki Vapaus olet siellä "yhteisen alastomuuden" vuoksi.

        Nämä älyttömät kirjoituksesi aiheuttavat vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta.
        Ja Sinun on turha väittää alastomuuttasi epäseksuaaliseksi, kun nimenomaan vaadit VASTAKKAISEN sukupuolen alastomuutta samaan tilaan kanssasi.


      • Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

        Uimahallin tai kylpylän sauna ei ole mikään naturistipaikka, joten vaatimuksesi siivoojan alastomuudesta on ABSURDI.

        ET KAI VAAN VAADI uimahallien siivojille mitään ALASTOMUUSPAKKOA, heidän ollessaan TYÖTÄÄN TEKEMÄSSÄ?

        Lirjoitit:
        "Yksi tai muutama vaatetettu alastomien joukossa rikkoo tämän pyhän tasa-arvon. Peittelijä alastomien joukossa yrittää olla jotenkin muiden yläpuolella ja vaikkei siinä onnistuisikaan hän on ainakin muiden ulkopuolella. Se aiheuttaa vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta."

        Uimahallissa tai kylpylässä EI OLLA YHTEISEN ALASTOMUUDEN vuoksi, vaan siellä ollaan kylpemässä ja viihtymässä. Osa on siellä ihan yksikseen, osa tuttujen seurassa. Ilmeisesti VAIN sinä, nimimerkki Vapaus olet siellä "yhteisen alastomuuden" vuoksi.

        Nämä älyttömät kirjoituksesi aiheuttavat vaivautuneisuutta, ärsyyntymistä,kyräilyä, vihaa ja katkeruutta.
        Ja Sinun on turha väittää alastomuuttasi epäseksuaaliseksi, kun nimenomaan vaadit VASTAKKAISEN sukupuolen alastomuutta samaan tilaan kanssasi.

        Varsinaisesta naturismista ei tosiaankaan ole kyse jos sukupuolet on erotettu toisistaan mutta alastomuudesta tavallisessa uimahallissakin voi nauttia ja kylpylöiden yhteissaunoissa vielä paremmin kun sukupuoletkin on samassa tilassa.

        Minä en ole suinkaan ainoa joka käy näissä mestoissa pelkästään yhteisen alastomuuden vuoksi mutta enemmänkin mahtuisi. Voin suositella kaikille jotka haluavat elämyksiä.

        Ja pesijöitä ei voi verrata siivojiin koska pesijöiden asiakkaat tietävät jo ennakolta mikä on homman nimi. Ainakin Harjutorilla sellainen on vieläkin mutta kenenkään ei pakko ole siihen käsittelyyn mennä. Itse en menisi missään tapauksessa.

        Tavallisessa uimahallissa mies ei voi olettaa kohtaavansa naista miesten puolella kun itse on aataminasussa. Melkeen joka kertahan se kyllä sinne letkuineen tulee sähläämään mutta ei sitä silti voi pitää lähtökohtana kun menee sisään.


      • nakumesta
        Vapaus kirjoitti:

        Varsinaisesta naturismista ei tosiaankaan ole kyse jos sukupuolet on erotettu toisistaan mutta alastomuudesta tavallisessa uimahallissakin voi nauttia ja kylpylöiden yhteissaunoissa vielä paremmin kun sukupuoletkin on samassa tilassa.

        Minä en ole suinkaan ainoa joka käy näissä mestoissa pelkästään yhteisen alastomuuden vuoksi mutta enemmänkin mahtuisi. Voin suositella kaikille jotka haluavat elämyksiä.

        Ja pesijöitä ei voi verrata siivojiin koska pesijöiden asiakkaat tietävät jo ennakolta mikä on homman nimi. Ainakin Harjutorilla sellainen on vieläkin mutta kenenkään ei pakko ole siihen käsittelyyn mennä. Itse en menisi missään tapauksessa.

        Tavallisessa uimahallissa mies ei voi olettaa kohtaavansa naista miesten puolella kun itse on aataminasussa. Melkeen joka kertahan se kyllä sinne letkuineen tulee sähläämään mutta ei sitä silti voi pitää lähtökohtana kun menee sisään.

        Vai on sinulla noin kauhea kammo vaatetettuihin naisiin, että et uskalla mennä pesijättären pestäväksi. En yhtään ihmettele enää näitä ihmeellisiä seksuaalisesti kieroutuneita lausuntojasi täällä.

        Ps. Kyllä kaltaisiasi on kylpylöissä jo ihan liikaakin, että ei enää tarvita yhtään lisää. Mieluummin määrää voisi huomattavasti vähentää.


      • Vapaus,
        nakumesta kirjoitti:

        Vai on sinulla noin kauhea kammo vaatetettuihin naisiin, että et uskalla mennä pesijättären pestäväksi. En yhtään ihmettele enää näitä ihmeellisiä seksuaalisesti kieroutuneita lausuntojasi täällä.

        Ps. Kyllä kaltaisiasi on kylpylöissä jo ihan liikaakin, että ei enää tarvita yhtään lisää. Mieluummin määrää voisi huomattavasti vähentää.

        Nimimerki "Vapaus" hakee "elämyksiä" kylpylöiden saunoista.
        Mitähän nämä "elämykset" oikein mahtavat olla?

        Voi kilin kakka, mikä pervo tämän nimimerkki "Vapauden" takana oikein piileekään?

        Minäkin annan neuvon, te naiset, jotka näette nimimerkki "Vapauden" kyttäävän teidän yksityisiä paikkojanne, antakaa hänen kuulla SUORAAN ja HETI, mitä mieltä olette moisesta kyylääjästä.

        Jos alastomuudesta nauttiminen on kiinni siitä, että NÄKÖSÄLLÄ on vastakkaisen sukupuolen ALASTOMIA edustajia, niin kyse on tällöin KYYLÄÄMISTARPEEN tyydyttämisestä, eikä mistään muusta, kaikkein vähiten kyse on "alastomuudesta nauttimisesta".


      • Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

        Nimimerki "Vapaus" hakee "elämyksiä" kylpylöiden saunoista.
        Mitähän nämä "elämykset" oikein mahtavat olla?

        Voi kilin kakka, mikä pervo tämän nimimerkki "Vapauden" takana oikein piileekään?

        Minäkin annan neuvon, te naiset, jotka näette nimimerkki "Vapauden" kyttäävän teidän yksityisiä paikkojanne, antakaa hänen kuulla SUORAAN ja HETI, mitä mieltä olette moisesta kyylääjästä.

        Jos alastomuudesta nauttiminen on kiinni siitä, että NÄKÖSÄLLÄ on vastakkaisen sukupuolen ALASTOMIA edustajia, niin kyse on tällöin KYYLÄÄMISTARPEEN tyydyttämisestä, eikä mistään muusta, kaikkein vähiten kyse on "alastomuudesta nauttimisesta".

        Sinulla on täysin väärä käsitys meikäläisestä ihmisenä. Minua ei katukuvassa tai muuten normaalissa elämässä erota mikään tavallisista ihmisistä. Olisit varmaan todella yllättynyt jos tietäisit taustani, harrastukseni alastomuuden lisäksi ja sen mitä työtä teen.

        Nakuelämyksiä voi varauksetta suositella kaikille ja kylpylöiden yhteissaunat ovat nykypäivän Suomessa paras paikka kokea niitä. Kokeile sinäkin nimimerkki Vapaus, niin voisit vähän löysätä tuota pipoasi ja löytää elämään sisältöä muualta kuin toisten herjaamisesta. On nimittäin aika ankeaa elämäntapa tuollainen.


      • Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

        Sinulla on täysin väärä käsitys meikäläisestä ihmisenä. Minua ei katukuvassa tai muuten normaalissa elämässä erota mikään tavallisista ihmisistä. Olisit varmaan todella yllättynyt jos tietäisit taustani, harrastukseni alastomuuden lisäksi ja sen mitä työtä teen.

        Nakuelämyksiä voi varauksetta suositella kaikille ja kylpylöiden yhteissaunat ovat nykypäivän Suomessa paras paikka kokea niitä. Kokeile sinäkin nimimerkki Vapaus, niin voisit vähän löysätä tuota pipoasi ja löytää elämään sisältöä muualta kuin toisten herjaamisesta. On nimittäin aika ankeaa elämäntapa tuollainen.

        Käyn kylpylöissä säännöllisesti, nauttimassa höyrysaunan rentouttavasta vaikutuksesta ja poreammeiden poreista. joskus käyn myös hierojalla jne.

        Minulle on aivan sama, onko höyrysaunassa samanaikaisesti ihmisiä, vai ei. Sillä seikalla ei ole mitään tekemistä oman saunanautintoni saamisen kanssa.

        Olen myös joskus keskustellut Sinun ja muiden ihmisten kanssa höyrysaunassa, mutta se ei ole saunomiseni itseisarvo tai tarkoitus.
        Juttusi tässä keskustelussa ovat TÄYSIN IDENTTISIÄ höyrysaunassa käymiemme keskustelujen kanssa ja pidän sinua edelleenkin vähän kajahtaneena kyylääjänä, sori vaan.


      • Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

        Käyn kylpylöissä säännöllisesti, nauttimassa höyrysaunan rentouttavasta vaikutuksesta ja poreammeiden poreista. joskus käyn myös hierojalla jne.

        Minulle on aivan sama, onko höyrysaunassa samanaikaisesti ihmisiä, vai ei. Sillä seikalla ei ole mitään tekemistä oman saunanautintoni saamisen kanssa.

        Olen myös joskus keskustellut Sinun ja muiden ihmisten kanssa höyrysaunassa, mutta se ei ole saunomiseni itseisarvo tai tarkoitus.
        Juttusi tässä keskustelussa ovat TÄYSIN IDENTTISIÄ höyrysaunassa käymiemme keskustelujen kanssa ja pidän sinua edelleenkin vähän kajahtaneena kyylääjänä, sori vaan.

        Oletkohan nyt ihan varmasti oikeassa henkilössä?

        Melko varmasti et. En sovi noihin tuntomerkeihin.

        Harvemmin puhun kylpylöissä kenenkään kanssa mitään, varsinkaan mitään pitkiä keskuteluita.


      • Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

        Oletkohan nyt ihan varmasti oikeassa henkilössä?

        Melko varmasti et. En sovi noihin tuntomerkeihin.

        Harvemmin puhun kylpylöissä kenenkään kanssa mitään, varsinkaan mitään pitkiä keskuteluita.

        Olet juuri se, joksi epäilen, pyyhekielto...

        Mutta pidä harhaluulosi, siitä huolimatta tunnen sinut, kun tulet vastaani.

        Ps. Äidille terveisiä.


      • Vapaus
        Vapaus, kirjoitti:

        Olet juuri se, joksi epäilen, pyyhekielto...

        Mutta pidä harhaluulosi, siitä huolimatta tunnen sinut, kun tulet vastaani.

        Ps. Äidille terveisiä.

        Kehoitan tulemaan esittäytymään ja kättä puristamaan kun seuraavan kerran kohdataan ettei jää epäselvyksiä.


      • Vapaus,
        Vapaus kirjoitti:

        Kehoitan tulemaan esittäytymään ja kättä puristamaan kun seuraavan kerran kohdataan ettei jää epäselvyksiä.

        Tuota en tule koskaan tekemään, sillä haluan pitää vähän etäisyyttä kaltaisiisi "vapaan alastomuuden nimissä kyttääviin" pervoihin nähden.

        Jonkin pikku merkin voin antaa, mutta se jää kyllä siihen. Pidä silmäsi ja korvasi avoinna, mutta niinhän sinä teetkin, alinomaan.


    • ..................

      Oletteko havainneet siivojien todella siivoavan jotenkin muuten kun letkulla vettä roiskivansa pesutilassa jossa kaikki tilan käyttäjät itsekkin niin tekee.

      Yksi lähimmäiseni on ollut tukityöllistettynä uimahallissa, ja hän kertoi että suihkutilojen siivoaminen on sallittua ennen uimahallin avaavaamista ja jälkeen umahallin sulkemisen.

      he ovat siis tirkistelijöitä ja rikosoikeudellisesti he syyllistyvät yksityisyyden loukkaukseen.

      • varsinkin ....

        nyt näin jälkeenpäin. Juuh, mistä tässä aloittaisi..olen entinen u-hallin siivooja (tehnyt sitä kahdessa eri kaupungissa). Tosiaan..toiset miehet luikkivat pakoon saunaan tai peittelivät jotenkin paikkoja esim. pyyhkeellä..toiset taas olivat vähän liiankin rentoja(ainakin vanhemmat ihmiset)..minähän en nähnyt tai kuullut mitään, näin vain utuisia ääriviivoja ympärilläni ja keskityin tosiaan huuhtelemaan lattioita jne. Ei siellä voi olla käymättä välillä jos paikka on auki 6-21. No mutta kuitenkin, muutaman vuoden aikana näin vahingossa yhden "vehkeen" ollessani pukuhuoneessa ja tämä kyseinen mies tuli saunasta...(oli niin hiljaista että luulin ettei ketään ole paikalla), en ole nähnyt koskaan niin ihanata puoliseisokkia..huoh.


      • että..
        varsinkin .... kirjoitti:

        nyt näin jälkeenpäin. Juuh, mistä tässä aloittaisi..olen entinen u-hallin siivooja (tehnyt sitä kahdessa eri kaupungissa). Tosiaan..toiset miehet luikkivat pakoon saunaan tai peittelivät jotenkin paikkoja esim. pyyhkeellä..toiset taas olivat vähän liiankin rentoja(ainakin vanhemmat ihmiset)..minähän en nähnyt tai kuullut mitään, näin vain utuisia ääriviivoja ympärilläni ja keskityin tosiaan huuhtelemaan lattioita jne. Ei siellä voi olla käymättä välillä jos paikka on auki 6-21. No mutta kuitenkin, muutaman vuoden aikana näin vahingossa yhden "vehkeen" ollessani pukuhuoneessa ja tämä kyseinen mies tuli saunasta...(oli niin hiljaista että luulin ettei ketään ole paikalla), en ole nähnyt koskaan niin ihanata puoliseisokkia..huoh.

        siivooja ei saa katsoa asiakkaita, vain ehkä silloin kun ne tulevat ulkokamppeissa sisälle. Jutella voi jos asiakas itse aloittaa sen...ja katsotaan vähän muualle tai työskennellään samalla jos mies ei ole vielä pukenut päällensä. Itse aloitin aina sieltä missä kuulosti olevan hiljaisempaa (pesutila tai pukuhuone) ..no mutta juu, kiva oli silti olla joskus siellä töissä..ja oli kyllä rennompi olo siellä kuin naistenpuolella. Kröh..olen suhteellisen nuori vielä..ja vapaa:)


      • 1234123
        että.. kirjoitti:

        siivooja ei saa katsoa asiakkaita, vain ehkä silloin kun ne tulevat ulkokamppeissa sisälle. Jutella voi jos asiakas itse aloittaa sen...ja katsotaan vähän muualle tai työskennellään samalla jos mies ei ole vielä pukenut päällensä. Itse aloitin aina sieltä missä kuulosti olevan hiljaisempaa (pesutila tai pukuhuone) ..no mutta juu, kiva oli silti olla joskus siellä töissä..ja oli kyllä rennompi olo siellä kuin naistenpuolella. Kröh..olen suhteellisen nuori vielä..ja vapaa:)

        Ai, no miksi se puoliseisokki oli niin ihanainen? Oliko iso vehje, vaii? :)

        Niin kyllä tulee itsekin käytyä paljon uimahalleissa ja voin sanoa, että ei ne siivoojat yleensä katsele, työtään vain tekevät. Vahingossa joskus saattaa katse hipaista, onhan se kuitenkin sellainen luonnollinen reaktio.


      • .....................
        että.. kirjoitti:

        siivooja ei saa katsoa asiakkaita, vain ehkä silloin kun ne tulevat ulkokamppeissa sisälle. Jutella voi jos asiakas itse aloittaa sen...ja katsotaan vähän muualle tai työskennellään samalla jos mies ei ole vielä pukenut päällensä. Itse aloitin aina sieltä missä kuulosti olevan hiljaisempaa (pesutila tai pukuhuone) ..no mutta juu, kiva oli silti olla joskus siellä töissä..ja oli kyllä rennompi olo siellä kuin naistenpuolella. Kröh..olen suhteellisen nuori vielä..ja vapaa:)

        No jos on kielletty katsomasta niin eihän ihminen silloin katso :)

        Asia tulee selväksi ajattelemalla että, jos minä olisi siistimässä naisten kylpyosastoa heidän siellä peseytyessään......

        Kyllä myös mies on niin lujaluontoinen ettei hän luontonsa vastaisesti kiinnitä huomiota alastomaan naiseen varsinkin jos pomo on niin kieltänyt tekemästä :)

        Olisi myös ymmärrettävämpää siistimistä jos pesussa käytettäisiin myös pesuaineita. Kaikkihan siellä vettä valuttavat. Mitä siivoamista se on että siistiä ottaa letkun ja sohottaa sillä suihkunnurkkaan ? Sellainen siivoaminen on kuin vessan vetämistä ilman että pöntössä olisi mitään vedettävää.


      • suikhari

        Suurin osa siivoojista uimahalleissa ja urheilutaloilla on varmaan niitä, jotka eivät paljoa katsele, mutta itse olen törmännyt erääseen vanhempaan naissiivoojaan, joka kyllä aika avoimesti tuijotti vehkeitäni. Tosin minä tahallani olin viritellyt ne puoliheijariin, joten näyttivät kohtuullisen suurilta ja vielä hyvin ajelluilta. Naissiivooja suorastaan hätkähti, kun vehkeeni näki, se oli kyllä itsellenikin mielekäs tilanne, ei haitannut yhtään.

        Riippuu ihan tilanteesta, milloin se on mukavaa ja milloin kiusallista.

        Siivoustyötä on nykyisin niin paljon, ettei kenenkään tarvitse siivota miesten suihkutiloja, jos ei halua. Eli siis luultavasti ne naiset, jotka niitä siivoavat, tykkäävät hiukan vilkuilla silloin tällöin. Nuoret mielenkiinnosta ja vanhemmat sen takia, ettei enää kunnon vehkeitä muualla näe:)


      • Puoliheijari tuskin näkyi
        suikhari kirjoitti:

        Suurin osa siivoojista uimahalleissa ja urheilutaloilla on varmaan niitä, jotka eivät paljoa katsele, mutta itse olen törmännyt erääseen vanhempaan naissiivoojaan, joka kyllä aika avoimesti tuijotti vehkeitäni. Tosin minä tahallani olin viritellyt ne puoliheijariin, joten näyttivät kohtuullisen suurilta ja vielä hyvin ajelluilta. Naissiivooja suorastaan hätkähti, kun vehkeeni näki, se oli kyllä itsellenikin mielekäs tilanne, ei haitannut yhtään.

        Riippuu ihan tilanteesta, milloin se on mukavaa ja milloin kiusallista.

        Siivoustyötä on nykyisin niin paljon, ettei kenenkään tarvitse siivota miesten suihkutiloja, jos ei halua. Eli siis luultavasti ne naiset, jotka niitä siivoavat, tykkäävät hiukan vilkuilla silloin tällöin. Nuoret mielenkiinnosta ja vanhemmat sen takia, ettei enää kunnon vehkeitä muualla näe:)

        En paljoa viitsisi kirjoitella prinssinnakin omistajana tuollaisista puoliheijareista.

        Kyllä on poju taas nähnyt päiväunta ja on uskonut unensa todeksi.
        Tarkistapas nyt lakanasi, ettei niissä vaan ole kovia paikkoja muistona kuivuneestä mäihästä.


    • pena34

      Mulle sattuin viime viikolla sellainen tilanne uimahallissa, että törmäsin naapurin rouvaan miesten pesutiloissa. Aikaisemmin en tienyt että hän on uimahallissa siivoojana. Törmäys sattui pukutilassa. Tulin juuri suihkusta munasillani pukuhuoneeseen jolloin törmäsin häneen. Hänen katse kyllä meni minun perhekalleuksiini. Tosi nolo juttu kun olin ed. illalla siistynyt alapään karvoitusta niin paljon että oli vain pieni tupsu. Kerroin asiasta kotiin tultua eukolle.

    • Anonyymi

      Ihanb normi juttu että ihminen tekee työtään. Voisin jopa heittää läpää tälle ihan normi jutuista, kuntuntuu että joillan meidän sukupuolen edustajilla on ihme asenne. Ei nämä näiset halua sinne tulla tuijottlemaan eidän nakke ja makkaroita. Työnteko on siivousalanammatilaiselle kutsumus, vaikka kaiknelaista sontaa joutuu kokemaan.

      Ise olen jo yli 40 vuotinen mies ja kokenut kaikenlaista. Oma itsetunto ei mene siitä että joku nainen, ihan sama mikä ikä siivoaa hallia. vaikka kasoisikin minun alapäätä, niin sille ei voi mitään.

      Ollaan positiivisiä eikä ain aruinata, ilman näitä valvojia ja siivoojia, olisi kaikki turvattomampaa.

    • Anonyymi

      Eikä ne pojat munasillaan tee siivoojan oloa ainakaan helpommaksi. Länsisuomessa oli nätti kinnalais(?)tyttö uimahallin siivoajana niin lukiolaisiläiset pojat jahtasi ja piiritti häntä muniaan vatkaten. Otti kai loparit kun ei ole aikoihin näkynyt

    • Anonyymi

      Katsooko työnantaja tuon alastomien miesten katsomisen työeduksi ja miten tässä toteutuu sukupuolten välinen tasa arvo työelämässä ? Ja mikä on verottajan kanta asiaan onko kyseessä verotuksellisesti joku aineeton hyöty, kuten työasu, työnantajan tarjoama lounas tms ?

    • Anonyymi

      Kyllä mua ainakin kiihotti kun kylpylän siivooja nuori blondi katsahti aina kyrpääni kun käveli ohi. Aloin kiinnittämään huomiota vanhempiin siivoojiin jotka tekivät homman paljon nopeammin. Tämä blondi siivosi aina miesten puolella paljon kauemmin.

      • Anonyymi

        On hyvä jos siivooja on nopea, mutta hänen pitää huolehtia myös viihtyvyydestä ja tunnelmasta kuten muunkin henkilökunnan. Katsomalla asiakkaita hän osoittaa, että heidät on hyväksytty. Kassaakin pidettäisiin töykeänä, jos hän tuijottelisi vain pitkin seiniä ja lattioita eikä asiakasta lainkaan. Mainitsemasi blondi toimi siis mallikkaasti.


    • Anonyymi

      Luokkatoverini lisäansioikseen tarkisti työmaalla sähkömittareita. Oli kopissa töissä, mutta kuuli keskustelun. Miehet: "No terve, vanhat vaahtopillut." - Naiset: "Terve, terve kaljamahat vitjamunat."

    • Anonyymi

      Jos joku perustaisi uimahallin, jossa miesten puolella olisi koko ajan nainen, jonka tehtävä olisi esittää siivoojaa ja katsoa miehiä, niin veikkaan että olisi aika paljon miesuimareita. Seksipalveluja tms. ei tietenkään olisi, koska ideana olisi nimenomaan että se on 'vain uimahalli' ja kaikki alastomuuteen liittyvä tapahtuisi vahingossa normaalin peseytymisen ja siivouksen takia.

    • Anonyymi

      Antakaa naissiivoojan siivota miesten puolella ja jos sattuu tai haluaa vilkuilla munia niin sehän on luontaisetu ja saa katsella jos naissiivoojaa kiinnostaa.
      Luulen ettei monetkaan katso.

      • Anonyymi

        Hyvä että siivoavat. Valitettavasti taitavat vältellä katsomista. Tekisi hyvää kokea itsensä niin hyväksytyksi, että sietää katsoa. Joskus siivooja oikein pyysi anteeksi ja kääntyi poispäin, vaikka olin vain normaalisti kuivaamassa itseäni. Koin sen loukkaavana. Alastomuus on normaalia ja luonnollista.


    • Anonyymi

      Eikö ole hyvä että siivoojat siivoavat uimahalleja ja pukutiloja !
      Tuskinpa ovat siellä turkistelemässä.

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i sek­­­si­­­tea­tteri ava­utu­­u Su­omeen! Kutsumme kai­kk­­i. Il­­­mo­­­it­­tau­­­tum­inen ry­­­hmäämm­­e tääl­­l­ä 👉 http://arara-ik.com/H/V6d9M9

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe