Tyhmä kysymys, mutta miten osuuspankin verkkopalvelussa tehdään ylimääräinen lainan lyhennys...olis kertynyt vähän sukanvarteen rahaa ja vois pikkasen enemmän lyhentää kerralla...en kehtaa pankista kysyä, jos vaikka joku avulias vois auttaa...virkailija puhu kun laina otettiin että siellä on kohta "ylimääräinen lainan lyhennys", mutta kun ei osu silmään, kun yritin etsiä
OP:ssa ylimääräinen lainan lyhennys
5
3692
Vastaukset
- häpeäää
Jos et kehtaa pankista kysyä, et saa sitä tehtyä. Lähetä kultaraha-viesti.
- konnanen.....
jos sulle tulee lasku lainasta kotiin niin maksa samalla viitteellä enemmän. Ja voithan tosiaan lähettää verkkopankin kautta pankiin sähköstä postia ellet tohdi ääneen kysellä..
- Ente
Aattelin vaan että oonko niin sokea ja huono löytämään sitä "ylimääräinen lainan lyhennys" kohtaa, kun semmoinen mulle sanottiin siellä olevan.
Mutta ilmeisesti semmoista ei ole.
Olen rohkea ja kysyn pankista neuvoa :) - Kultaraha
Mene normaalisti --> uusi lasku ja laita lainan numero maksun saajaksi tilinumerokenttään. Sitten normaalit täytöt ja kun painat hyväksy lasku (tai jotain siihen suuntaan), niin sitten siihen tulee valikko josta voit valita onko tämä ennenaikainen lyhennys, ylimääräinen lyhennys ja sitä kolmatta vaihtoehtoa en ny ulkoa muista.
- syvästi ja lujaa
Kultaraha kirjoitti:
Mene normaalisti --> uusi lasku ja laita lainan numero maksun saajaksi tilinumerokenttään. Sitten normaalit täytöt ja kun painat hyväksy lasku (tai jotain siihen suuntaan), niin sitten siihen tulee valikko josta voit valita onko tämä ennenaikainen lyhennys, ylimääräinen lyhennys ja sitä kolmatta vaihtoehtoa en ny ulkoa muista.
Siis millä helkkarilla te olette lainaa saanut kun ette saa näinkin simppelissä ja viattomassa asiassa suutanne auki??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733