Haminan Kaupunginosista/kylistä Summa on paras maineeltaan.Samoin kaikenlainen osaaminen paikallisilla asukkailla on ylivoimaista.Summa on CITY!
Paras Kaupunginosa
26
7576
Vastaukset
- evp .summa
mitä tää kaikki puhe summasta yleensä että kaikki on paremmasta päästä?Kyllähän se on niin että huonot itteä kehuu,hyvät on hiljaa.Summa ei oo sivattia parempi.
- pitsamies
Summahaa on hamina karhuvuori,krouvi kunnon räkälä ja pitsat maistuu paskalle, ei kai siäl on kaikki kovat jätkät kaljapäissää
- jumala ja pyhähenki
pitsamies kirjoitti:
Summahaa on hamina karhuvuori,krouvi kunnon räkälä ja pitsat maistuu paskalle, ei kai siäl on kaikki kovat jätkät kaljapäissää
Summa on niinku niin jees paikka ettei oo tosikaa!! Summasta löytyy kaikki mitä ihminen voi ikinä vaan kuvitella tarvitsevansa, täällä on siwa, krouvi, mopokerho
- pugatsova
jumala ja pyhähenki kirjoitti:
Summa on niinku niin jees paikka ettei oo tosikaa!! Summasta löytyy kaikki mitä ihminen voi ikinä vaan kuvitella tarvitsevansa, täällä on siwa, krouvi, mopokerho
Joo Summan krouvissa kaikki vanhat keski-ikäistyvät kovikset ja huumehörhöt ovat niin kovista että! Sääliks käy noi räkäposkella nuokkuvat menetettyä elämää etsivät reppanat.
- Way up
pugatsova kirjoitti:
Joo Summan krouvissa kaikki vanhat keski-ikäistyvät kovikset ja huumehörhöt ovat niin kovista että! Sääliks käy noi räkäposkella nuokkuvat menetettyä elämää etsivät reppanat.
Kyl Ruotsinkylä on paras.
- Talski
Way up kirjoitti:
Kyl Ruotsinkylä on paras.
Tallinmäki on paras!!
- ehdottomasti..
Talski kirjoitti:
Tallinmäki on paras!!
!!!
- neuvot`on
NEUVOTON on paras
- kui nyt
komein kaikista!
- Kaupunkilainen
Vai CITY? Maalta te ootte.
Kaupunkilaisia olette olleet vasta tovin... - Paras Kylä
Kyllä tää Alakaupunki vetää voiton kaikista!!!!
- paras paikka
Kyllähän tää on paras. Viimeisen leposijankin täältä saa.
- kyllä!
Myllykylässä on kaikki mitä ihminen tarvii. Kaikki hoituu! Lastenkodista hautaan. Sekä upea maalaisidylli..
- eturintamalle
Kovin historia.Lähdettiin valloittamaan sodassa Uralia mutta valloitettiin Harali!
- rosvojoukot
Pistoolikivien takana ryöstettiin ihmisiä!
- ryöstettiin?
rosvojoukot kirjoitti:
Pistoolikivien takana ryöstettiin ihmisiä!
alkaa olla niin itää se pistoolikivien takainen seutu että verotkin maksetaan venäjälle. roistoja ja maalaisia täynnä! =)
- --70
On tosiaa best! Rauhallinen kaunis milijöö, mutta lähellä keskustaa! Ei hillu mopopojat, eikä paljon muutkaan, saapi olla rauhassa!Eikä oo naapuri heti seinän takana!
- niks.
ryöstettiin? kirjoitti:
alkaa olla niin itää se pistoolikivien takainen seutu että verotkin maksetaan venäjälle. roistoja ja maalaisia täynnä! =)
historiaa ne rosvoilut.Joskus kulki Venäjälle hevosilla ihmisiä joita paikalliset ryösteli.
- ja parhaita
joten parhaan paikan palkintokin jaetaan.
- asuva
Ihan paras paikka asua! Kivan näköistä ja turvallista. Sopii lapsenkasvatus ympäristöksi. Ja onhan täällä SIWA :)Harmi että tontit vähissä..
- tääl uudessummas
asuu meijän äiskäkii ja sekii sano et tää on paras paikka asua. Enkä mie muuta äiskän läheltä mihinkään..
- Ei uskalla mennä.
tääl uudessummas kirjoitti:
asuu meijän äiskäkii ja sekii sano et tää on paras paikka asua. Enkä mie muuta äiskän läheltä mihinkään..
Kolsila on sairain paikka, öisin hyökätään toisten koteihin.
- jinjin
Ei uskalla mennä. kirjoitti:
Kolsila on sairain paikka, öisin hyökätään toisten koteihin.
-Ikävä kyllä sitä saa pelätä nyt kaikkialla! Ei näitä "kaikkein hulluimpia" Tääl haminas ylipäätään montaa ole mut neki liikaa! Missää,edes omassa kotona ei saa olla turvassa!=( Summa on ihan ok paikka kun täällä JOUTUU asumaan.Toiv.ei kovinkaa pitkään! Mut joo,ihan jees! Kai se on kaikille rakkain paikka missä asuu tai se mihin pyrkii.Mielipide asia!=)
- ^^samppa91^^
paras on kylläkin LELU! siellä on kovin meno!! Kaikki sinne siis! siellä oon mä ja parimuuta!
- girlbower!
Summa rulettaaaaa!!!! tääl on kaiken näköstä mitä muualla ei o eikä kuultukkaan!!! mut siitä ei puhuta...=)=)=)
- on kyllä
paras! tulkaa kaikki tänne! mukavat kyläläiset ja naapurit auttaa aina! tääl on ihanaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170