OTTAKAAHAN JÄRKI KÄTEEN

Spekulaattori

Eli huomenna on pitkäperjantai ja suunnilleen kaikilla vapaapäivä.Television ääressä on huomenna osapuilleen 1,5 miljoonaa katsojaa,on Prime Time aika eli katsotuin televisioaika 19.30.Idols-kilpailun loppufinaali.Vastakkain "naapurintyttö" Anna,sekä "hevimetallimies" Ari.Mitä Heavy edustaa suurimmalle osalle näistä katsojista:Satanismia,kirkonpolttajaisia,pitkätukkaisia friikkejä.Siis kysyn kumpi voittaa,kultainen keskitie vai Norjalainen kirkonpolttoörvellys (mitä Ari ei suinkaan esitä)Veikkaan että Anna voittaa.Ja jos vastaatte,niin pyydän:vastaukseksi ei kelpaa"Turpa kiinni HOMO,Arde voittaa!!!!! Kiitos.

13

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheh-

      Suurin osa katsojista ei varmaan edes tiedä että black metallin soittajat ovat poltelleet kirkkoja Norjassa joskus vuonna kivi ja kirves. Luulen että Lordin myötä tuollainen hard rock menee ihan mukavasti läpi. Kevyehkö metallimusiikki alkaa olla jo suosittua myös muidenkin kuin nuorten keskuudessa. Nightwish ja Him Lordi ovat tuoneet tätä musiikki tutummaksi ihmisille. Suoraan sanoen mielestäni aliarvioit rankalla kädellä Idolsin katsojia luokitellen heidät joiksikin täysin tynnyreissä kasvaneiksi idiooteiksi jotka suhtautuvat radikaalisti tällaisiin asioihin. Heitäkin tosin löytyy aika lailla.

      • Olen ihan samaa mieltä. Paras voittakoon!!! Oli se sitten kumpi tahansa niin Ari pääsee taatusti pinnalle ilman titteleitäkin.


    • Pointti hukkui

      "Siis kysyn kumpi voittaa,kultainen keskitie vai Norjalainen
      kirkonpolttoörvellys (mitä Ari ei suinkaan esitä)"

      Siis mitä oikein haluasit kysyä? Jos haluat verrata kirkonpolttoörvellystä
      ja keskitien musiikkia, niin varmasti suurimpaan osaan vetoaa
      jälkimmäinen enemmän.

      Mutta kuten itsekin sanoit, Ari ei huomenna yhtään sellaista
      kappaletta esitä. Kappaleista vain yksi voidaan laskea
      heviksi ja sekään ei ole mitään örinää, vaan melodista
      heviä.

      Mistä sinä oikein päättelet, että "suurin osa" yhdistäisi
      hevin kirkonpolttajiin yms? Vanhukset eivät varmaankaan
      kauheasti äänestele (luulisin) ja sellaisista n. 50v ihmisistä
      harva leimaa kaikki pitkätukat kirkonpolttajiksi. Mahtuupa
      siihen ikäluokkaan jo niitäkin, jotka itsekin pitävät
      raskaammasta musiikista.

      Moni voi jättää äänestämättä Aria hänen möläyttelyidensä
      tai muka ylimielisen käytöksensä takia, mutta tuskin "suurin osa"
      moni pelkän hevi-imagon takia Aria syrjii.

    • ?????????

      Miten niin Anna on "naapurintyttö"? Sulla on vähän outo käsitys naapurintytöistä, Kristiina oli perus naapurintyttö. Anna on teini-pissis, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Tollaisia likkoja näkyy perjantaina kaupungilla sidukkapullo kädessä huutelemassa rivouksia. Kaamea laji.

      • on niin, että

        naapurintyttö on nykyään enemmän sellainen kuin Anna. Kristiina on maalaistyttö, ei naapurintyttö. Onneksi Kristiina ei enää ole mukana. YES!


      • kilpailussa mukana.
        on niin, että kirjoitti:

        naapurintyttö on nykyään enemmän sellainen kuin Anna. Kristiina on maalaistyttö, ei naapurintyttö. Onneksi Kristiina ei enää ole mukana. YES!

        Suomen musiikkimaailmassa Kristiina tulee olemaan mukana täysillä.

        Kristiina päihittää suosiossa Annan ja Arin.
        Siitä ei ole epäilystäkään.

        Annan ohi Kristiina jo porhalsi viime torstaina.

        Olisi ollut kiva nähdä Kristiinan ja Arin kaksinkamppailu voitosta.
        Luulenpa, että Arille olisi käynyt kalpaten siinä mittelössä.

        Kristiina on kehittynyt koko ajan, kun taas Annan kehitys on hiipunut, oikeastaan Anna on mennyt kehityksessä alaspäin.

        Kristiina on se todellinen idoli tässä kilpailussa.


    • nuorena rokkareita

      sitä ei sovi unohtaa. Enää ei hevikään ole ihmisille jotain ihmettä vaan sitä on kuunnellu suurin osa suomalaisista.

    • aina mukana

      jotain kapinaa, oon aika varma, että suuri osa ainakin tän keskusteluosaston tyypeistä on mukana siks, että on kiva yhtenäisenä porukkana sanoo ruma sana, ja olla "itsenäisii". Siis Arin kannattajista.

      Joukossa on varmaan myös paljon sellasii, mitkä tosiaan ottaa osaa siksi, että kokevat edelleen esim. hevin jotenkin jääneen saamatta sitä omaa oikeaa musiikillsta arvoo.

      Kai tää pitäis silleen ratkoo, että pystyis avoimesti arvioimaan vaan suoritukset, mut kun eihän toi touhu sitten tähän jää. Ei ainakaan pitäis. Voittajan, jos silä on merkitystä kuka se on, pitäis olla myös henkilönä sellanen, jota voi arvostaa. Jäähän se historian kirjoihin ainakin meriitinä, ja kyllähän siinä sillälailla pitäis olla kauaskatseinen.
      Tälläsen koneiston pitäis olla siten rakennettu, että tulos tosiaan on vääristymätön. Eli äänestystapa jotenkin kontrolloitu. Sitä ennen ei totuuden torvi kajahda.

      Laulajina noi molemmat on mun mielestä, siis molemmat, vielä aika raakileita, Arilla on kokemusta, mutta siihen peilaten se vois olla jotenkin kehittyneempikin, kaikilla osa-alueilla. Nää vertaukset kaikkiin oikeisiin tähtiin on ehkä vähän yliammuttuja.

      Anna sitten taas on niin kokematon, mutta kyllä siitä jotenkin tulee läpi sellanen pernoonallinen soundi, mikä ehkä vois kantaa kansainvälisestikin. Eikä se oo ehtiny millään vielä sotkeentua kaikkeen samaan mihin Ari on jo ehtinyt.

      Mut lopultakin näin. Jos en olis saanu saattaa tietooni kaikkee tän Arin negatiiviisi taustoja, enkä mä pelkästään sitä tarkkariluokkaa tarkota olisin äänestäny sitä.

      Mutta koen, että Anna on ehkä enemmin vaihtoehtoja antava, eikä ihan niin yleisöö rajaava.

      Et tällänen, hyvät jatkot sulle vaa, glada påsken, häh ?

      • voittaja.

        Olen samaa mieltä kanssasi, että Annalla on näistä kahdesta paremmat mahdollisuudet menestyä jopa kansainvälisestikin.

        Arin ääni on jotenkin kaikissa biiseissä samanlainen, rääkyvä.

        Mielestäni Arin aika oli ja meni.


    • ARI VOITTAA

      ARI VOITTAA

    • ainakin mulla

      Alusta asti olen äänestänyt Kristiinaa ja Annaa.
      Kristiina on aivan ylitse muiden, mutta kovana kakkosena on sitten Anna.

      Viime torstaina Anna epäonnistui, mutta yleensä hän on kyllä ollut tosi hyvä.

      Annalla ei ole vahvinta se suomeksi tulkinta, mutta muuten kyllä ääni on tosi mahtava.

      Eihän Hannakaan suomen kielellä laula, ja menestynyt on.

      Pirtsakka, fiksu tyttö.
      Idolinainesta kyllä.

      Meidän perhe äänestää Annaa.

    • mirtsukka71

      Minulle hevi ei merkitse saatananpalvontaa,hautojen kaatoa yms.paskaa.Mistä olet saanut päähäsi,että vanhemmat ihmiset eivät hyväksy Aria?Siis mä olen itse siinä luulossa että nim.omaan nuoret tyttelit äänestää Annaa ja me vähän varttuneemmat Aria(sukupuolesta viis).ajatus rupes harhaileen,mut Ari on niin upee veti se heviä tai balladeja.Molemmille finalisteille mahtavaa tsemppiä!!!

    • Speculaattori1:)

      ...täysin oikeassa! :D Ihanaa, kun Anna voittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3373
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1606
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe