jousiMIES-MIKÄ MIES?

härkäN

Hei,eli olisiko kellään tietoa jousiMIEHESTÄ?Että,kun pääpiirteet kyseisestä merkistä?!Ja luonne,mut haluan vaan tietoa jousiMIEHESTÄ,en naisesta.Kertokaa joku hauska selviytymistarina jousiMiehen kanssa :),naiset :).Miten ootte pärjänneet,siis kestävä avioliitto?lapset?isänä oleminen?menemiset?tulemiset?pettämiset?ym.Kiitos!

10

2337

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin jouskari

vuotta takana ja alun ihanuuden jälkeen (kuinka avoin, vapaa jaluova jne. tuo mies onkaan) tajuaminen, että nämä luonteenpiirteet (vapaa, sitoutumaton, avarakatseinen) tarkoittavat itseasiassa totaalista itsekkyyttä, omien halujen ja intohimojen tyydytystä toista huomioimatta (en tarkoita seksuaalisessa mielessa) eli totaalista narsismia, sanan "terveessä" merkityksessä. Mies ei siis ole psykoppaati narsisti, mutta hyvin hyvin itsekeskeinen. Samaa olen kuullut monista jousimiesmieheistä jotka ensi tapaamisella ovat astrologiakuvauksen mukaisia. Niissä ei vaan kerrota, että miehillä tämä "avarakatseisuus" tarkoittaa totaalista itsekeskeisyyttä.

• samaa mieltä

Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.

• no johan on
        samaa mieltä kirjoitti:

Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.

Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?

• no johan on
        samaa mieltä kirjoitti:

Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?

• samaa mieltä
        no johan on kirjoitti:

niitä hyviäkin puolia, ei kait sitä muuten kattelis saman katon alla toista. Eikä toista ihmistä ole tarkoituskaan ruveta muuttamaan, annetaan kaikenlaisten kukkien kukkia :)

Eli tämä jouskariMies on hiton hyvä rakastaja, esimerkillinen isä lapsilleen, älykäs, komea, seksikäs, huumorintajuinen ym. Että kyllä sen kanssa asustelee kaikkine vikoineen päivineen, kun sekin kerran kestää minut vikoineen.

• on niin...
        no johan on kirjoitti:

että itse on täydellinen, mutta kumppanissa ihan hirveä määrä vikoja. Varsinkin naisilla näin. ;)

• kannattaisi
        on niin... kirjoitti:

että itse on täydellinen, mutta kumppanissa ihan hirveä määrä vikoja. Varsinkin naisilla näin. ;)

näiden valittajien katsoa peiliin, mitä
        vikoja itsestä löytyy. Jos on varaa haukkua
        jotain tiettyä horroskooppimerkkiä, niin
        tasavertaisuuden nimissä voisi kertoa myös
        oman horroskooppimerkin.

• härkäN
        kannattaisi kirjoitti:

näiden valittajien katsoa peiliin, mitä
        vikoja itsestä löytyy. Jos on varaa haukkua
        jotain tiettyä horroskooppimerkkiä, niin
        tasavertaisuuden nimissä voisi kertoa myös
        oman horroskooppimerkin.

Niin,eihän tässäkään keskustelussa ole kukaan,ketään haukkunut ...kertovat vaan omia kokemuksiaan ja tuntojaan,pikkusieluisten ei kannattaisi vaivautua lukemaan näitä tekstejä.Soriii,se nyt on minun mielipide.

• härkäN
        samaa mieltä kirjoitti:

Hei,hauskasti kirjoitat,että täällä meillä asuva...:).Minun luona/meillä ei vielä asu jousiMiestä,mut istuu jo illat meillä,niin halusinkin infoa,et mitäs jos se muuttaakin meille:).Kiitos ja hyvää kevättä.Huumoria,kestämistä ja silmänisku.

• samaa mieltä
        härkäN kirjoitti:

Hei,hauskasti kirjoitat,että täällä meillä asuva...:).Minun luona/meillä ei vielä asu jousiMiestä,mut istuu jo illat meillä,niin halusinkin infoa,et mitäs jos se muuttaakin meille:).Kiitos ja hyvää kevättä.Huumoria,kestämistä ja silmänisku.

En itse kovin tosissaan ota näitä horoskooppeja, mutta on näissä luonnehoroskoopeissa kieltämättä jotain perää. Jousimies on hurmaava tyyppi ja saa sinut tuntemaan itsesi kuningattareksi. Jousimiestä ei saa sitoa liiaksi, vaan pitää antaa omaa tilaa elää, sitten se pysyy samalla puurokupilla pidempään.

Se pitää ymmärtää, että jousimies on valloittaja, jonka nuolet sinkoilevat flirttailutarkoituksessa. Siitä ei pidä olla moksiskaan, se on vain jousimiehen tyyli eikä tarkoita sitä, että rakkaus sinuun olisi loppunut.

Ota vaan jousimies kumppaniksi, elämästä ei tule tylsää.

Aurinkoista kevättä sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1295
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1199
    3. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1101
    4. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      61
      1072
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      956
    6. 63
      871
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      851
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      657
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      600
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      565
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      530
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      519
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      519
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      28
      490
    15. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      465
    16. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      459
    17. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      441
    18. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      437
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      53
      431
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      423
    Aihe