jousiMIES-MIKÄ MIES?

härkäN

Hei,eli olisiko kellään tietoa jousiMIEHESTÄ?Että,kun pääpiirteet kyseisestä merkistä?!Ja luonne,mut haluan vaan tietoa jousiMIEHESTÄ,en naisesta.Kertokaa joku hauska selviytymistarina jousiMiehen kanssa :),naiset :).Miten ootte pärjänneet,siis kestävä avioliitto?lapset?isänä oleminen?menemiset?tulemiset?pettämiset?ym.Kiitos!

10

2250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin jouskari

      vuotta takana ja alun ihanuuden jälkeen (kuinka avoin, vapaa jaluova jne. tuo mies onkaan) tajuaminen, että nämä luonteenpiirteet (vapaa, sitoutumaton, avarakatseinen) tarkoittavat itseasiassa totaalista itsekkyyttä, omien halujen ja intohimojen tyydytystä toista huomioimatta (en tarkoita seksuaalisessa mielessa) eli totaalista narsismia, sanan "terveessä" merkityksessä. Mies ei siis ole psykoppaati narsisti, mutta hyvin hyvin itsekeskeinen. Samaa olen kuullut monista jousimiesmieheistä jotka ensi tapaamisella ovat astrologiakuvauksen mukaisia. Niissä ei vaan kerrota, että miehillä tämä "avarakatseisuus" tarkoittaa totaalista itsekeskeisyyttä.

      • samaa mieltä

        Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

        Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

        Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.


      • no johan on
        samaa mieltä kirjoitti:

        Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

        Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

        Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.

        Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?


      • no johan on
        samaa mieltä kirjoitti:

        Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

        Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

        Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.

        Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?


      • samaa mieltä
        no johan on kirjoitti:

        Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?

        niitä hyviäkin puolia, ei kait sitä muuten kattelis saman katon alla toista. Eikä toista ihmistä ole tarkoituskaan ruveta muuttamaan, annetaan kaikenlaisten kukkien kukkia :)

        Eli tämä jouskariMies on hiton hyvä rakastaja, esimerkillinen isä lapsilleen, älykäs, komea, seksikäs, huumorintajuinen ym. Että kyllä sen kanssa asustelee kaikkine vikoineen päivineen, kun sekin kerran kestää minut vikoineen.


      • on niin...
        no johan on kirjoitti:

        Löytyykö tästä "teillä asuvasta" jousiMiehestä sitten mitään hyviä puolia? Vai oletko itse kenties jollain lailla masokismiin, tai marttyyriuuteen taipuvainen?

        että itse on täydellinen, mutta kumppanissa ihan hirveä määrä vikoja. Varsinkin naisilla näin. ;)


      • kannattaisi
        on niin... kirjoitti:

        että itse on täydellinen, mutta kumppanissa ihan hirveä määrä vikoja. Varsinkin naisilla näin. ;)

        näiden valittajien katsoa peiliin, mitä
        vikoja itsestä löytyy. Jos on varaa haukkua
        jotain tiettyä horroskooppimerkkiä, niin
        tasavertaisuuden nimissä voisi kertoa myös
        oman horroskooppimerkin.


      • härkäN
        kannattaisi kirjoitti:

        näiden valittajien katsoa peiliin, mitä
        vikoja itsestä löytyy. Jos on varaa haukkua
        jotain tiettyä horroskooppimerkkiä, niin
        tasavertaisuuden nimissä voisi kertoa myös
        oman horroskooppimerkin.

        Niin,eihän tässäkään keskustelussa ole kukaan,ketään haukkunut ...kertovat vaan omia kokemuksiaan ja tuntojaan,pikkusieluisten ei kannattaisi vaivautua lukemaan näitä tekstejä.Soriii,se nyt on minun mielipide.


      • härkäN
        samaa mieltä kirjoitti:

        Tämä meillä asuva jouskarimies tekee mitä haluaa ja ostelee mitä haluaa, kysymättä muilta perheenjäseniltä. On oikea virtuoosi sanallisesti: vaikka tekisi mitä, niin osaa selittää asiat itselleen parhain päin.

        Avarakatseisuus ja suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että kaikki ne, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä hyväksytään.

        Ja impulsiivisuus tarkoittaa jouskarilla sitä, että mitään miettimättä tehdään tai sanotaan asioita, joita sitten jälkikäteen koitetaan paikkailla ja lepytellään loukattuja.

        Hei,hauskasti kirjoitat,että täällä meillä asuva...:).Minun luona/meillä ei vielä asu jousiMiestä,mut istuu jo illat meillä,niin halusinkin infoa,et mitäs jos se muuttaakin meille:).Kiitos ja hyvää kevättä.Huumoria,kestämistä ja silmänisku.


      • samaa mieltä
        härkäN kirjoitti:

        Hei,hauskasti kirjoitat,että täällä meillä asuva...:).Minun luona/meillä ei vielä asu jousiMiestä,mut istuu jo illat meillä,niin halusinkin infoa,et mitäs jos se muuttaakin meille:).Kiitos ja hyvää kevättä.Huumoria,kestämistä ja silmänisku.

        En itse kovin tosissaan ota näitä horoskooppeja, mutta on näissä luonnehoroskoopeissa kieltämättä jotain perää. Jousimies on hurmaava tyyppi ja saa sinut tuntemaan itsesi kuningattareksi. Jousimiestä ei saa sitoa liiaksi, vaan pitää antaa omaa tilaa elää, sitten se pysyy samalla puurokupilla pidempään.

        Se pitää ymmärtää, että jousimies on valloittaja, jonka nuolet sinkoilevat flirttailutarkoituksessa. Siitä ei pidä olla moksiskaan, se on vain jousimiehen tyyli eikä tarkoita sitä, että rakkaus sinuun olisi loppunut.

        Ota vaan jousimies kumppaniksi, elämästä ei tule tylsää.

        Aurinkoista kevättä sinullekin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe