Sub Leffan tekstit

SubSub

Eilen alkoi antennitalouksissa näkymään Sub Leffa-kanava, mutta tekstit puuttuivat, miten muilla?

12

6395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polaris 800

      näkynyt tekstitystä täälläkään.

      • Jimjam

        Ei näkyny tällä kaa mutta kyllä mä katoinnekaks ekaa
        Leffaa ilman teksteja ihan hyvä kanava ja tekstien kaa parempi...


      • Eikä täällä
        Jimjam kirjoitti:

        Ei näkyny tällä kaa mutta kyllä mä katoinnekaks ekaa
        Leffaa ilman teksteja ihan hyvä kanava ja tekstien kaa parempi...

        Eikä täällä


    • Volvomarkkanen

      Minulla puuttuu tekstejä aina välistä, voi olla että joka kolmas teksti näkyy. Lisäksi välillä menee pitkäänkin että edellinen tekstitys paistaa ruudussa eikä häviä vasta kun on seuraavan tekstityksen vuoro. Mistähän tämä ongelma johtuu, käyttääkö Sub Leffa sitä dynaamista tekstitystä mitä Ylekin vai onko vika PlusTV:n päässä?

      • Ebass

        Tekstejä ei kyllä puutu, mutta edellinen
        teksti loistaa niin kauan ennenkuin seuraava tulee...niinkuin parhaillaan Blues Brotherissa.
        Finnsat digiboksi pelaa muilla kanavilla ihan OK.


      • anna markka

        PlusTV toimii ainoastaan kanavien jälleenmyyjänä eikä sillä ole mitään tekemistä Maikkarin ja Subleffan (tai minkään muunkaan tv-kanavan sen puoleen) tai sen tekstitysten kanssa. Plustv on ikäänkuin samanlainen toimija kuin vaikka Welho, Canal Digital ym. eli jälleenmyyvät tv-yhtiöiden kanavia ja kanavapaketteja kuluttajille. Tai oikeammin sanottuna katseluoikeuksia kanaville, eihän ne noita kanavia itsessään myy. Pilkunnussintaahan tämä mutta piti kuitenkin sanoa noin. :D


    • Make

      Tietääkseni muut kanavat kuin YLE, eivät lähetä tekstiä erikseen vaan se on kiinni leffassa.
      Minulla oli kanava puolivuotta ja koko ajan sama ongelma ei yhtään kunnolla tekstitettyä elokuvaa, valitukset eivät auttaneet, joten vika on pakko olla koo o firman siis Subin HERROJEN päässä. Mielestäni rahat kuuluisi palauttaa kun ei pystytä parempaan, tai ainakin antaaa HERROILLE kenkää. Muussa tapauksessa on oltava kyseessä epäpätevien HERROJEN suojatyöpaikka.

      • ....................

        Vaikka tää onkin jumalattoman vanha ketju niin osui silmiin ja pakko vastata tuohon sun väitteeseesi, joka siis on väärä.

        Sub Leffalla nimenomaan käytetään vain ja ainoastaan irrallisia tekstejä, siis DVB-tekstitystä Ylen tavoin, ei löydy tekstitv-tekstitystä saati että tekstit olisivat kuvaan kiinni poltettuja. Sama homma myös MTV3 Faktalla. Eli jos tekstit puuttuu Sub Leffalla, ei niitä voi edes ottaa tekstitv:stä toisinkuin Ylellä joka käyttää sekä DVB-tekstiä että myös tekstitv-tekstitystä.

        Kaikissa mainosrahoitteisissa sekä kaikissa muissa maksullisissa kanavissa (paitsi Sub Leffassa ja MTV3 Faktassa) sen sijaan käytetään kuvaan kiinnipoltettua tekstitystä. Tarkoitan siis antenniverkossa näkyvistä kanavista. Satelliittipuolen ja kaapeliverkon kanavista en tiedä tarkkaan mitä tekstitystä käyttävät, vaikka itse satelliittikanavia katselenkin. Tosin MTV3 Scifissä vaikuttaisi olevan DVB-tekstitys koska vanhalla satelliittiboksillani ainakin tekstit vaikuttaa olevan mitä sattuu, tekstejä jää pois, joskus tulee ruotsia vaikka pitäisi tulla Suomea jne. (Mun vanha CanalDigital-boksini ei taida oikein tukea DVB-tekstejä).

        DVB-tekstityksen käytössä ainoa hyvä puoli on se että jos tekstit puuttuu tai ovat vailinnaisia/virheellisiä, niin netistä usein löytyy kunnolliset tekstitykset jotka voi sopivin softin ympätä (paitsi tietenkin jos on tallentanut leffan Sub Leffalta scartin kautta DVD:lle tai VHS:lle jolloin tekstit "palaa kuvaan kiinni" eikä niitä voi enää muuttaa). Sen sijaan jos vaikka KinoTV:n leffasta puuttuisi tekstitys tai se olisi virheellinen, eipä sitä millään ilveellä voi korjailla itse koska se mikä on kuvaan kiinni poltettu, se on ja pysyy eikä sitä saa pois.


    • Topfied

      Eikä täällä!

    • Anonyymi

      Täällä on ärsyttävän kouluttamatonta porukkaa, kun eivät osaa suomenkieltä. Lauseenrakenteetkin ovat vähän niin ja näin. Välillä pitää ihan miettiä, mitä hittoa joku oikein yrittää sanoa...

      • Anonyymi

        Suomen kieltä ei ole yhdyssana, joten enpä lähtisi muita arvostelemaan.


    • Anonyymi

      Siis ei täälläkään vehmer korvessa saanut näkymään,(MUT HALOO)11.12. Klo 24 jälkeen mut nyt sain kun nollasin salasanalla kaikki poies ja annoin automaattikäskyn ladata päivitys ja kaikki uusiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe