Uskova ystävä on sairaalassa kovissa kivuissa. Toinen ystäväni joka ei ole uskossa, kärsii myös kovia kipuja. Pyydän rukoilemaan heidän kipujensa poistumiseksi. Myös uskosta osattoman ystävän uskoontulemista.
Eräs työtoverini sai minulta hengellisiä kirjoja, pyydän rukoilemaan myös hänen puolesta että tulisi uskoon.
Kiitos ja Hyvää Pääsiäistä.
Rukouspyyntöjä
24
243
Vastaukset
- Tomi Tammela
Rukoilin Jeesuksen Kristuksen, ihmiseksi tulleen Jumalan Pojan, nimessä ja veressä rakasta Taivaallista Isäämme teidän puolestanne.Siunausta!
- Rauski T
Jumala auttaa kaikkia luotuja.Rukoillaan kummankin ystäväsi puolesta.
- ystävien puolesta
Kiitos kaikille jotka rukoilevat ystävieni puolesta. Jumala teitä runsaasti siunatkoon.
- apu
rukoilen teidän puolestanne, kyllä Taivaan Isä kuulee avunhuudot :terveisin uskova ystävä
- OP
Sairastuin aivoverenvuoroon 2008. Olen toipunut hyvin ja tullut uskoon 2009-2010. Olen ollut yksin suurimman osan elämästäni. Ei minulta ole ystäviä puuttunut, mutta vaimo puuttuu edelleen. Pyydän teidän rukouksianne sen puolesta, että löytäisin sen naisen, jonka kanssa menen naimisiin! Toinen asia: veljeni on ollut uskossa 90-luvun alusta asti. Häne on mm gospel-muusikko, hänen vaimonsa on pappi ja heillä on 3 lasta. Hän sai samanlaisen kohtalon kuin minä, viime vuonna. Pyydän rukoustanne veljeni parantumiseksi: hänen liikuntakykynsä palauttamisesksi ja hänen puhekykynsä parantamiseksi. Lisäksi haluaisin kiittää siitä, että veljeni vaimolla on suuri suku jheidän kotipaikkakunnallaan, he ovat myöskin uskossa. Kolmas asiani ovat vanhempani: isäni ei usko Jeesukseen, vaan yhteen jumalaan. Äidistäni en tiedä, luulen hänen uskovan isäni tavoin. Pyydän rukouksianne sen puolesta, että vanhempani löytäisivät Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen. Kiitosaiheitakin löytyy elämässäni. Kiitos siistä, että minä olen näin hyvässä kunnossa, siitä, että veljeni on hengissä, siitä, että veljeni vaimolla on heidän kotipaikkakunnallaan suuri suku, joka on uskossa ja auttaa veljeäni ja hänen perhettään, siitä, että veljeni gospel-musiikkiystävät ovat hänen tukenaan. Kiitos myös siitä, että vanhempani ovat ihania ihmisiä ja pystyvät auttamaan meitä ja he ovat olleet naimisissa jo 40 vuotta. Kiitos myös teidän palvelulle. Olen kirjoittanut näitä kommentteja muuallekin. Kiitos!
- Rukoilija Sirkka
Rukoilen sinulle pahanlaatuista aivokasvainta joka tekee sinusta aivottoman vihanneksen.
- Kirjoittelija2
Rukoilija Sirkka kirjoitti:
Rukoilen sinulle pahanlaatuista aivokasvainta joka tekee sinusta aivottoman vihanneksen.
Silloin ei ole kysymys ainakaan mistään kristillisestä rukouksesta tai ylipäänsä mistään rukouksesta, jos toivoo toiselle pahaa kuten aivokasvainta, niin että väärällä palstalla olet. Ihmetyttää se, että joku viitsii tulla hokemaan noita aivokasvainjuttujaan aina vain uudestaan tälle Rukoukset-palstalle.
- Jumalan hyvyys
Kirjoittelija2 kirjoitti:
Silloin ei ole kysymys ainakaan mistään kristillisestä rukouksesta tai ylipäänsä mistään rukouksesta, jos toivoo toiselle pahaa kuten aivokasvainta, niin että väärällä palstalla olet. Ihmetyttää se, että joku viitsii tulla hokemaan noita aivokasvainjuttujaan aina vain uudestaan tälle Rukoukset-palstalle.
Aivokasvain tulee vain Jumalan tahdosta. Kaikki, mitä Jumala tahtoo, on hyvää.
Ei ole väärin rukoilla aivokasvainta, sillä jos aivokasvain olisi aina paha asia, niin Jumala ei sallisi kenellekään tulla sellaista.
Ymmärrätkö? - Kirjoittelija2
Jumalan hyvyys kirjoitti:
Ei ole väärin rukoilla aivokasvainta, sillä jos aivokasvain olisi aina paha asia, niin Jumala ei sallisi kenellekään tulla sellaista.
Ymmärrätkö?Minkäänlaisen sairauden rukoileminen jollekin toiselle ei ole asiallista. Jokainen normaali ihminen tajuaa tuon asian selittämättäkin. Tuskin sinä itsekään toivot, että sinulle itsellesi alettaisiin rukoilla aivokasvainta. Tosin silloin ei ole edes kysymys rukoilemisesta, jos jollekin toiselle toivotaan jotakin pahaa.
- Jumalan hyvyys
Kirjoittelija2 kirjoitti:
Minkäänlaisen sairauden rukoileminen jollekin toiselle ei ole asiallista. Jokainen normaali ihminen tajuaa tuon asian selittämättäkin. Tuskin sinä itsekään toivot, että sinulle itsellesi alettaisiin rukoilla aivokasvainta. Tosin silloin ei ole edes kysymys rukoilemisesta, jos jollekin toiselle toivotaan jotakin pahaa.
Jos Jumala ei pidä asiallisena aivokasvaimen rukoilemista niin hän ei toteuta rukoilijan pyyntöä.
Jos pyyntö on Jumalan tahdon mukainen, niin rukoilun kohde saa aivokasvaimen.
Älä sinä yritä mestaroida Jumalan puolesta, saako hän lahjoittaa jollekulle aivokasvaimen. Kenties vasta aivokasvain saa jonkun uskomaan ja pelastumaan. - Kirjoittelija2
Jos Jumala ei pidä asiallisena aivokasvaimen rukoilemista niin hän ei toteuta rukoilijan pyyntöä.
Älä sinä yritä mestaroida Jumalan puolesta, saako hän lahjoittaa jollekulle aivokasvaimen. Kenties vasta aivokasvain saa jonkun uskomaan ja pelastumaan."Jos Jumala ei pidä asiallisena aivokasvaimen rukoilemista niin hän ei toteuta rukoilijan pyyntöä. Jos pyyntö on Jumalan tahdon mukainen , niin rukoilun kohde saa aivokasvaimen. Älä sinä yritä mestaroida Jumalan puolesta, saako hän lahjoittaa jollekulle aivokasvaimen. Kenties vasta aivokasvain saa jonkun uskomaan ja pelastumaan."
Haluatko tuolla sanoa, että sinun mielestäsi Jumalan puoleen voi kääntyä ihan millaisin pyynnöin vain kuten esimerkiksi pyytämällä aivokasvainta jollekulle? Katsopa rukoilla-verbin merkityksiä: 1 ) rukoilla= pyytää nöyrästi ja hartaasti, anoa. Rukoilla joltakulta apua, jotakuta auttamaan. Äiti rukoili pojalleen armoa. - Erikseen uskonnollisessa puheessa tai vain ajatuksissa varsinkin jotakin pyytäen tapahtuvasta Jumalan tai jumaluuden puoleen kääntymisestä. Rukoileminen on seurustelemista Jumalan kanssa. Rukoilla Jumalaa. Rukoilla ääneen, hiljaa, palavasti. Rukoilla maalle siunausta ja menestystä. Rukoilla Jumalalta syntejään anteeksi. Rukoili lyhyen rukouksen. Rukoili jonkun puolesta. Rukoileva kristitty. Rukoileva kirkko, seurakunta. Polvistui vuoteen ääreen kuin rukoileva. Tuomittu käytti viimeiset hetkensä rukoiluun. Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joudu kiusaukseen. - Eithel
Älä sinä yritä mestaroida Jumalan puolesta, saako hän lahjoittaa jollekulle aivokasvaimen. Kenties vasta aivokasvain saa jonkun uskomaan ja pelastumaan.Tottakai uskovaisen pitää saada mestaroida, millaisia rukouksia jumalalle saa antaa kuultavaksi ja millaiset vastaukset niihin ovat hyväksyttäviä.
Jumalahan on kunkin uskovaisen oman mielen luomus ja kuuluu siksi uskovaisen määräysvaltaan.
Kirjoittelija2:n jumalalle on asetettu tarkat sanakirjan mukaiset rajat miten hänen on oltava ja elettävä. Fil. 4:6-7] Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
[KR38: 1Piet. 5:7]
“heittäkää kaikki murheenne Hänen päällensä, sillä Hän pitää teistä huolen.Jumalan hyvyys kirjoitti:
Ymmärrätkö?AAMEN totisesti näin on ja tässä todistus siitä :http://www.tv7.fi/vod/player/?program=11967 ja siunausta kaikkien elämään
- ....
Sain apua kätten päälle panemisesta lievään neurologiseen vaivaani.
Näitä ihmeparantumisia tulisi meidän pyytää rukouksessa, ja että ihmiset osaisivat tulla niihin.
- kirkasotsa
Olisiko nyt syytä vielä rukoilla eutanasian sallivan lain puolesta,jotta ystäviesi kivut voitaisiin lopullisesti ja armeliaasti lopettaa ikuisesti.
- tyhjän päällä
Olen epävarma omasta uskostani, epäilen kun en tiedä onko Jeesus kuullut paljot rukoukseni, olen pyytänyt syntejäni anteeksi ja Jeesusta sydämeeni, ei mitään muutosta, ahdistaa. Siskoni sairastaa paljon on vain kotona, ei kiinnosta uskonasiat, kukaan veljistäni ei myöskään uskossa, tyttäreni ei halua kuulla uskonasioista mitään. En tunne yhtään uskovaista, ei ketään kuka juttelisi. Olen rukoillut paljon kaikkien puolesta ja lähettänyt rukouspyyntöjä, en tunne enää jaksavani kun ei mihinkään tule vastausta.
- olet varman päällä
Sanon sinulle ystävä, että olet uskossa ja Jeesusken oma: Olet saanut kaikki anteeksi: Se on tosiasia Raamtun mukaan- sano sitten tuteet mitä tahansa. Toisinaan kun on sielussa murheita niin tuneet voivat saada epäilemään: Kuitenkin uskomme asuu hengessä ja sitä ei tee tyhjäksi mielemme myllerrykset.
Hyvä että evankelioimme ystäviä ja läheisiä, mutta liikaa ei kannata tuputtaa ja painostaa. Jospa nyt vain rukoilet näiden mainitsemiesi läheisten puolesta ja jätät heidät Herran työn hoivaan. - Juupastas
Joo, ei tosiaan kannata liikaa yrittää tuputtaa uskoaan muille koska muuten voi olla varma siitä, että ei enää ole heidän ystävänsä jatkossa. Kaikilla ihmisillä on oikeus ja kyky itse arvioida mihin haluavat uskoa. Yksi uskoo ukkojumalaan ja toinen riihitonttuun eikä kumpikaan ole toinen toistaan huonompi taikka parempi asia.
- pentoikk
Kuuntele tästä linkistä julistusta ja jos mahdollista anna niiden sairaiden sitä kuulla, niin uskon että tässä vaikuttaa Pyhä Henki ja tekee terveeksi sitä tarvitsevat ja pelastaa sitä pyytävät. http:/www.kolumbus.fi/ pentti.toikkanen
Fil. 4:6-7 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
1Piet. 5:7]
“heittäkää kaikki murheenne Hänen päällensä, sillä Hän pitää teistä huolen.- nöyrä pyyntöni
Rukoillaan yhdessä veljeni puolesta, menossa tutkimuksiin sydänoireiden vuoksi, on jo kerran tehty suuri ohitusleikkaus. Minä uskon rukouksen voimaan ja että Jeesus kuulee ja vastaa meille.
- Outoa!
Mitä siinä lääkärille menee, jos rukoileminen auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062446Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231790Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191436- 651311
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22970Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853