Onko lestadiolaisilla jotain seura- tai muuta toimintaa Porin alueella? Mistähän siitä saisi tarkempia tietoja? Rauhanyhdistyksen nettisivut jo löysinkin, mutta myös muihin suuntauksiin olisi mukava tutustua.
Porin lestadiolaiset
5
1698
Vastaukset
- teutatess
Osoite on tapionkatu 8 kokoukset alkaa klo.15.00 ja kesällä klo. 17.00 rukoushuoneen puh. 6335028
kesä=kesä, heinä, elokuut.- porilainen lestadiolaiskris...
Lueskelehan myös seurakuntauutisia, sieltä löydät meidän tapahtumista tietoa . Meillä on isommat lähetysseurat 20.4 klo 18 Kokemäen seurakuntatalolla, 21.4 klo 12 ja 18 Porissa Tapionkatu 8:n rukoushuoneella Kuukkarissa( Pumpputorin lähellä ) ja sunnuntaina 22.4 samassa paikassa klo 12 ja 17. Aamupäivällä on ennen seuroja lounas, ennen iltaseuroja päivällinen ja seurojen jälkeen kahvit alakerrassa. Väliajalla ja aamuisin yhteisiä kyläpaikkoja, joissa keskustelua, seurustelua ja raamatun tutkistelua, olet tervetullut juttelemaan ja kyselemään !
- Kronkeli
porilainen lestadiolaiskris... kirjoitti:
Lueskelehan myös seurakuntauutisia, sieltä löydät meidän tapahtumista tietoa . Meillä on isommat lähetysseurat 20.4 klo 18 Kokemäen seurakuntatalolla, 21.4 klo 12 ja 18 Porissa Tapionkatu 8:n rukoushuoneella Kuukkarissa( Pumpputorin lähellä ) ja sunnuntaina 22.4 samassa paikassa klo 12 ja 17. Aamupäivällä on ennen seuroja lounas, ennen iltaseuroja päivällinen ja seurojen jälkeen kahvit alakerrassa. Väliajalla ja aamuisin yhteisiä kyläpaikkoja, joissa keskustelua, seurustelua ja raamatun tutkistelua, olet tervetullut juttelemaan ja kyselemään !
pamlaamaan? Mä en viitti kaikkia tarinasetiä kuunnella. Menee jopa junalipun hinta hukkaan, jos on ihan pilipaliukot asialla. Jos VM vielä eläs, niin tulisin varmasti ainaski häntä moikkaamaan. Jäi hänestä mukavat muistot.
- Pori tutuksi -seura
Kronkeli kirjoitti:
pamlaamaan? Mä en viitti kaikkia tarinasetiä kuunnella. Menee jopa junalipun hinta hukkaan, jos on ihan pilipaliukot asialla. Jos VM vielä eläs, niin tulisin varmasti ainaski häntä moikkaamaan. Jäi hänestä mukavat muistot.
Sakari Siltala ja Pauli Nuutinen. Eikös se olisi kronkelillekin vähän vaihtelua, kun pääsee turuust käymään välillä muualla?
- Kronkeli
Pori tutuksi -seura kirjoitti:
Sakari Siltala ja Pauli Nuutinen. Eikös se olisi kronkelillekin vähän vaihtelua, kun pääsee turuust käymään välillä muualla?
silloin, ku vanha Blongvisti viel eli. Siit o aikas paljo aikaa. Poris oon käyny myähemminkin. Sillo siel ol eloss viäl Tuffa, Ryytsä ja monta muut kristittyy.
Nois Siltalois mä en tiärä yhtikäs mittä, mut toi Nuutine ols varmast Karjalan poikii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831