Porin lestadiolaiset

Harri.

Onko lestadiolaisilla jotain seura- tai muuta toimintaa Porin alueella? Mistähän siitä saisi tarkempia tietoja? Rauhanyhdistyksen nettisivut jo löysinkin, mutta myös muihin suuntauksiin olisi mukava tutustua.

5

1698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teutatess

Osoite on tapionkatu 8 kokoukset alkaa klo.15.00 ja kesällä klo. 17.00 rukoushuoneen puh. 6335028
      kesä=kesä, heinä, elokuut.

• porilainen lestadiolaiskris...

Lueskelehan myös seurakuntauutisia, sieltä löydät meidän tapahtumista tietoa . Meillä on isommat lähetysseurat 20.4 klo 18 Kokemäen seurakuntatalolla, 21.4 klo 12 ja 18 Porissa Tapionkatu 8:n rukoushuoneella Kuukkarissa( Pumpputorin lähellä ) ja sunnuntaina 22.4 samassa paikassa klo 12 ja 17. Aamupäivällä on ennen seuroja lounas, ennen iltaseuroja päivällinen ja seurojen jälkeen kahvit alakerrassa. Väliajalla ja aamuisin yhteisiä kyläpaikkoja, joissa keskustelua, seurustelua ja raamatun tutkistelua, olet tervetullut juttelemaan ja kyselemään !

• Kronkeli
        porilainen lestadiolaiskris... kirjoitti:

Lueskelehan myös seurakuntauutisia, sieltä löydät meidän tapahtumista tietoa . Meillä on isommat lähetysseurat 20.4 klo 18 Kokemäen seurakuntatalolla, 21.4 klo 12 ja 18 Porissa Tapionkatu 8:n rukoushuoneella Kuukkarissa( Pumpputorin lähellä ) ja sunnuntaina 22.4 samassa paikassa klo 12 ja 17. Aamupäivällä on ennen seuroja lounas, ennen iltaseuroja päivällinen ja seurojen jälkeen kahvit alakerrassa. Väliajalla ja aamuisin yhteisiä kyläpaikkoja, joissa keskustelua, seurustelua ja raamatun tutkistelua, olet tervetullut juttelemaan ja kyselemään !

pamlaamaan? Mä en viitti kaikkia tarinasetiä kuunnella. Menee jopa junalipun hinta hukkaan, jos on ihan pilipaliukot asialla. Jos VM vielä eläs, niin tulisin varmasti ainaski häntä moikkaamaan. Jäi hänestä mukavat muistot.

• Pori tutuksi -seura
        Kronkeli kirjoitti:

pamlaamaan? Mä en viitti kaikkia tarinasetiä kuunnella. Menee jopa junalipun hinta hukkaan, jos on ihan pilipaliukot asialla. Jos VM vielä eläs, niin tulisin varmasti ainaski häntä moikkaamaan. Jäi hänestä mukavat muistot.

Sakari Siltala ja Pauli Nuutinen. Eikös se olisi kronkelillekin vähän vaihtelua, kun pääsee turuust käymään välillä muualla?

• Kronkeli
        Pori tutuksi -seura kirjoitti:

Sakari Siltala ja Pauli Nuutinen. Eikös se olisi kronkelillekin vähän vaihtelua, kun pääsee turuust käymään välillä muualla?

silloin, ku vanha Blongvisti viel eli. Siit o aikas paljo aikaa. Poris oon käyny myähemminkin. Sillo siel ol eloss viäl Tuffa, Ryytsä ja monta muut kristittyy.
        Nois Siltalois mä en tiärä yhtikäs mittä, mut toi Nuutine ols varmast Karjalan poikii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1370
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      945
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      922
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      865
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      835
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe