Olisikohan tuosta Sp:n rahastosta mihinkään ihan säästämistä varten nyt ei tavoitella mitään huipputuottoja vaan ihan maltillista riskiä.
Korko plus B
Jaakko
3
2320
Vastaukset
- kerrotko
Mikä rahastoyhtiö se on?
- Jaakko
Säästöpankki Korko plus B varmaan morningstarilla löytyy tai kotisivuilta eksp.fi
- näyttö puuttuu
Rahasto on aloittanut 1.12.06, joten näyttö puuttuu täysin. Taitaa olla vähäiset varat lähes korkopapereissa, vaikka onkin yhdistelmärahasto.
Itse en laittaisi tällaisiin rahastoihin, joilla ei ole lainkaan historiaa. Salkunhoitokin on oudosti järjestetty. Ilmeisesti Säästöpankkirahastolla ei ole omasta takaa riittävästi asiantuntemusta.
Hyviä, tasokkaita yhdistelmärahastoja on riittämiin markkinoilla, jos niitä kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303