Vesimiehen tieteellinen luonneanalyysi:
http://www.kromosomit.net/comic_display.php?comic_id=44&l=fi
Vesimies
3
1369
Vastaukset
- J.D
Runoilija Lord Byron (syntyi 22.1.1788)
Näyttelijä Humphrey Bogart (syntyi 23.1.1899)
Talk-show juontaja Oprah Winfrey (syntyi 29.1.1954)
Näyttelijä Charlotte Rampling (syntyi 5.2.1946)
Yhdysvaltain presidentti Ronald Reagan (6.2.1911)
Kirjailija Charles Dickens (syntyi 7.2.1812)
Näyttelijä Mia Farrow (syntyi 9.2.1945)
Yhdysv. presidentti Abraham Lincoln (syntyi 12.2.1809)
Muita: Eija Ahvo, Anna-Kaisa Hermunen, Teija Sopanen, Anneli Jäätteenmäki, Jennifer Aniston, Mena Suvari, Nastassia Kinski, Sheryl Crow, Jussi Lampi, Lasse Lehtinen, Jari Tervo, Alvar Aalto, John Travolta ja Robbie Williams- julkisuuden kirot..
Minäkin olen vesimies, mutta en julkisuuden henkilö..liekö julkisuudella jotain tekimistä myös näiden alkoholikäytössä kuten kaikkien muidenkin horoskooppimierkien kanssa sama juttu.... juovat... itse ajattelin mennä huomenna ekan kerran tänä vuonna tanssimaan ja otan myös alkoholiakin.. viimevuonna jin lonkeroa peräi 3 kertaa koko vuonna.. se siitä vesimiesalkoholisteista ;-))
- J.D
Ironia! Tuskin Anneli Jäätteenmäki tai kuka muukaan listassa on alkoholin ylin ystävä. Ap'n linkki on provoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764