Missäpäin Espoota inssissä ajellaan? Jos joku jaksaa kirjoitella vähän ajettua reittiä niin olisi vallan mukavaa.
Inssi Espoossa
6
4695
Vastaukset
- Tensii
Inssi on vielä edessäpäin mutta olen jo vähän kysellyt mm opelta tätä asiaa. Lähtö hannuksenpelto osoitteesta katsatuskonttorin pihasta josta joko moottoritietä tapiolaan, jossa mm niitä yksisuuntaisia katuja ja isompia risteyksiä ja sieltä takaisin. Toinen suunta voi olla finnoon ympyrästä espoonlahteen päin. Finnoon ympyrä on vähän kimurantti muutamille tutuille kortillisellekkin sillä se on tällainen kakskaistainen ympyrä..
Itsekkin kiinnostaisi kuulla minkälaisia reittejä on ajettu insseissä Espoossa ja erityisesti maininta "niistä hankalimmista paikoista reitillä". En tiedä mutta luulen että Espoossa on varmaan muitakin tutkinto/lähtöpaikkoja.
Itselläni tulee kyllä olemaan tuo hannuksenpelto..Ja siinä on muuten sitten lähdöstä heti stop-merkki, joten ajatus mukana alusta alkaen. On kuulemma korahtanut heti alkuun monien taival helppoon mokaan josta ei voi saada armonpullaa edes nätillä hymyllä ;)- ...
Mulla sama paikka. Tuolla liikenneympyrässä on tullu vähän pyörittyä mutta pitää harjoitella lisää.. Millähän perusteella ne ajattaa Tapiolassa ja millä Espoonlahdessa? Täytynee käydä Tapiolassa pyörimässä kun siellä ei oo tullu ajeltua ollenkaan..
- Tappi34242
... kirjoitti:
Mulla sama paikka. Tuolla liikenneympyrässä on tullu vähän pyörittyä mutta pitää harjoitella lisää.. Millähän perusteella ne ajattaa Tapiolassa ja millä Espoonlahdessa? Täytynee käydä Tapiolassa pyörimässä kun siellä ei oo tullu ajeltua ollenkaan..
Käyppä vaikka kaverisi kanssa katsomassa se ympyrä vielä uudestaan nimenomaan niin että tulet konttorilta ja olet menossa Espoonlahteen..
Se ympyrän on suunitellut joku teorianikkari jossa ajaa äkkiä väärin. Jos en nyt väärin muista kun espoonlahteen menee konttorilta päin niin pitää valita kaista ajoissa oikein ja siellä ympyrässä on jo valmiit kaistamerkinnät joten ei mennä niinkuin normiympyrässä jossa kieputaan niiinkauan kuin tarvitsee ja vilkulla mennään ulos eli tässätapauksessa espoonlahteen mentäessä vaikka kierretään ympyrässä "melkein täysi kierros" ei käytetä vilkkuja "ympyrästä poistuttessa" koska kaistamerkinnät ohjaa ympyrästä ulos.. Äkkiä älyämätön pyörii ja menee väärälle kaistalle kun luulee tulleensa normiympyrään.
Tämä ei vissiin ole liikenneympyrä ollenkaan vai mikä lie "liikenneympyrän" määritelmä on. - pikku-antero
... kirjoitti:
Tapiolaan päin ei varmaan lähdetä pyörimään ruuhka-aikaan... inssissä on tarkoitus ajaakin.
- Tappi34242
Sen ensimmäisen stoppimerkin jälkeen jos pitää kääntyä vasemmalle niin tarkkuutta peliin ja ei ajeta niinkuin 90 % muista ajajista siinä menee eli oikasta sulkuviivojen yli vaan tarkka 90 asteen käännös.
- ,,,
Hannuksenpellon konttorilta voidaan ajella Suomenojan kiertoliittymän suuntaan ja sieltä Eestinlaakson kautta (tasa-arvoisia risteyksiä) Länsiväylälle. Tai sitten Olariin /Matinkylään ja moottorititä takaisin. Yksi reitti menee Soukkaan päin, Lippulaivan edestä (kattele suojatiet), sieltä taas lähistön tasa-arvoisten risteysten kautta takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822