Vitsi Tiktakista

Asko Kellonen

Mikä on kuusi henkilöä lavalla ja haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja sillille???

No sehän on tietty Tiktak lavalla.

7

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiktak-fani

      on tunnettu runkkari, joka nimimerkin suojasta käy viattomien naisihmisten kimppuun, varsinkin jos nämä naiset menestyvät omalla kovalla työllään.

      Askohan on myös vanha hanuristi, joka luulee olevansa kitaristi, mutta on liian laiska harjoittelemaan ja katkeruuttaan ei voi muuta kuin nimimerkin suojasta heittää herjaa kun bisnekset kusevat.

      • Humoristinen setäfani

        Et sä kuitenkaan mitään p*ll*a tiktakteilta saa vaikka kuinka täällä riehuisit :)


      • Tapio Karjus

        Tiktakin kova työ:

        -Soitetaan bändikoulussa (koulun kamoilla ja koulun tiloissa)
        (Silirimpsis, levy-yhtiön pojat tuli käymään)
        -levytetään (valmiit hittibiisit)
        -vedetään keikat

        Ns. perusbändin kova työ:

        -hommataan soittokamat (omalla rahalla)
        -hommataan treenikämppä (omalla rahalla ja hiellä)
        -treenataan ahkerasti useita vuosia.
        -yritetään markkinoida bändiä keikkapaikoille ja levy-yhtiöihin (saattaa viedä esim. 10 vuotta)
        -tehdään biisejä

        Ja jos hyvin käy:

        -levytetään
        -vedetään keikkoja


      • Tiktak-fani
        Tapio Karjus kirjoitti:

        Tiktakin kova työ:

        -Soitetaan bändikoulussa (koulun kamoilla ja koulun tiloissa)
        (Silirimpsis, levy-yhtiön pojat tuli käymään)
        -levytetään (valmiit hittibiisit)
        -vedetään keikat

        Ns. perusbändin kova työ:

        -hommataan soittokamat (omalla rahalla)
        -hommataan treenikämppä (omalla rahalla ja hiellä)
        -treenataan ahkerasti useita vuosia.
        -yritetään markkinoida bändiä keikkapaikoille ja levy-yhtiöihin (saattaa viedä esim. 10 vuotta)
        -tehdään biisejä

        Ja jos hyvin käy:

        -levytetään
        -vedetään keikkoja

        Siis Tapio Karju - kova karju -vois omassa naisvihamielisyydessään ottaa huomioon, että kannattaisi kuunnella bändiä itse eikä olettaa bändistä asioita ainakaan sellaisia, jotka eivät ole olleet totta useaan vuoteen!

        Laitoit omassa kovin hienossa (siis omasta mielestäsi) jaottelussa eri osioihin Tiktakin omat työt ja perusbändin työt. Nyt olet kyllä jostain ihmeen syystä kuvitellut asiat ihan pieleen. Ei ne noin ole Tiktakin osalta menneet! Kyllä on ihme juttu, että nykysuomen karjut edelleen kuvittelevat että studiomuusikot tekee työt tyttöjen sijasta! Tytöt soittavat ITSE! He eivät sävellä itse, mutta sen he myöntävät reilusti! Mikä tässä muka on epäselvää? Saisit hävetä paska, ihan todella!


      • Tiktak-fani
        Humoristinen setäfani kirjoitti:

        Et sä kuitenkaan mitään p*ll*a tiktakteilta saa vaikka kuinka täällä riehuisit :)

        Siis tässä maassa on muunkinlaisia jätkiä kuin joitakin esipuberteettisia pillun vonkaajia, joita näet katselemalla itse peiliin! Minulla henkilökohtaisesti ei ole ollut vuosikymmeniin tarvetta vongata mitään mistään, mutta aina tunnen suurta huvia, kun voin sanoa kaltaisillesi huohottajille pari totuuden sanaa päin naamaa!

        On todella niin helppoa melskata täällä nimettömänä ja hyökätä menestynyttä tyttöbändiä vastaan tarvitsematta kantaa vastuuta mistään ikinä!

        Minä kuuntelen Tiktak-yhtyettä mielelläni menettämättä malttiani turhaan jonkin seksuaalisen intohimon takia. Pikemminkin tytöt voisivat olla omia tyttäriäni! Mietipäs sitä! Kuinka mielelläsi vonkaisit jotakin vihjaamasi mukaisia juttuja omilta sisariltasi, olettaen että sinulla sellaisia olisi?


      • Totuus on täällä
        Tiktak-fani kirjoitti:

        Siis Tapio Karju - kova karju -vois omassa naisvihamielisyydessään ottaa huomioon, että kannattaisi kuunnella bändiä itse eikä olettaa bändistä asioita ainakaan sellaisia, jotka eivät ole olleet totta useaan vuoteen!

        Laitoit omassa kovin hienossa (siis omasta mielestäsi) jaottelussa eri osioihin Tiktakin omat työt ja perusbändin työt. Nyt olet kyllä jostain ihmeen syystä kuvitellut asiat ihan pieleen. Ei ne noin ole Tiktakin osalta menneet! Kyllä on ihme juttu, että nykysuomen karjut edelleen kuvittelevat että studiomuusikot tekee työt tyttöjen sijasta! Tytöt soittavat ITSE! He eivät sävellä itse, mutta sen he myöntävät reilusti! Mikä tässä muka on epäselvää? Saisit hävetä paska, ihan todella!

        että kun kun Tiktakin kokooja pete kokljuschkin olin ton opiston rehtori ja mangeri, niin hänen veljensä gugi kokljuschkin joka on Universalin pomo otti ne likat tietty heti firmaansa.

        Tiktakin läpimurto tapahtui muuten Jyrkin skabassa jota voidaan luonehtia esi-idolseksi, tämänkin kaikki kiihkofanit haluavat unhotaa.
        Ja paljon muuta.

        Tiktak on keskikertainen bändi jonka avut perustuvat ulkoiseen ja seksuaaliseen viehätykseen.


      • Tiktak-fani
        Totuus on täällä kirjoitti:

        että kun kun Tiktakin kokooja pete kokljuschkin olin ton opiston rehtori ja mangeri, niin hänen veljensä gugi kokljuschkin joka on Universalin pomo otti ne likat tietty heti firmaansa.

        Tiktakin läpimurto tapahtui muuten Jyrkin skabassa jota voidaan luonehtia esi-idolseksi, tämänkin kaikki kiihkofanit haluavat unhotaa.
        Ja paljon muuta.

        Tiktak on keskikertainen bändi jonka avut perustuvat ulkoiseen ja seksuaaliseen viehätykseen.

        ... joka ilmenee siten, että tytöt menestyvät konserteissa ja heitä halutaan kuunnella. En minä henkilökohtaisesti halua kuunnella ketään ketun näköistä pitkätukkaista miestä, joka esiintyy Jone Nikulan kanssa jossakin nykyformaatin (yök!) mukaan rustatussa ohjelmassa, vaikka ko kettu olisi miten monen vuoden mittaan mainostanut, kuinka monta Kossu-pulloa on ryyppäillyt tyhjäksi ja aikoo vielä senkin jälkeen suuressa luomisentuskassaan kietaista!

        Tiktak vetoaa minuun AITOUDELLAAN. Aitoutta ei ole juotujen Kossu-pullollisten määrä varsinkaan ilmi annettuna lukuna, vaan se vaikutelma, mikä ihmisen korvaan tulee musiikkiesityksestä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe