Olen yrittänyt hakea treffi palstoilta ystävää, vaikka sänkypunkkankinkin. Tuli alkoholisti. Tuli nokkaansa ottava sovinisti. Tavattiin kerran, kokeiltiin sängyssäkin, ei paukut riittäny miehellä, minulla halut täysillä. Leskenä 20-v. vailla seksiä, halut on kovat. miten fiksusti hoidetaan?
Ystävän haku
13
855
Vastaukset
- n-40
Vielä tähän viestiin mitä te saman ikäiset mummelit olette mieltä seksin puutteesta?
- Laritsa M
...ei se onnistu noin vain. Toivotan parempaa jatkossa.
- n****
naisen elämän, vaikuttaa kaikkeen. työelämaan ja sitä kautta menestymiseen ja ihan onnellisuuteen. Itse oon aika onneton, oma mies ei jotenkin halua minua ja etsii puutteita, vaikka muut miehet ja nuoremmat varsinkin ovat ihastuksissaan...kummallista. Olen ihan häkeltynyt, pitääkö vaihtaa nuorempaan?
millaisia kokemuksia muilla?? - nuorempaan ja
n**** kirjoitti:
naisen elämän, vaikuttaa kaikkeen. työelämaan ja sitä kautta menestymiseen ja ihan onnellisuuteen. Itse oon aika onneton, oma mies ei jotenkin halua minua ja etsii puutteita, vaikka muut miehet ja nuoremmat varsinkin ovat ihastuksissaan...kummallista. Olen ihan häkeltynyt, pitääkö vaihtaa nuorempaan?
millaisia kokemuksia muilla??anna "palaa". Työnnä se ukkos vaikka Thaimaan konee-
seen ! Kesä tulee ja rannoilla kulkee ihani Adoniksia jotka täyttävät auliisti toiveemme. Rohkeasti vaan "sisko" liikenteeseen ! Hyvää kesää ! - seksi
se ei ole hyvä asia
- Anonyymi
n**** kirjoitti:
millaisia kokemuksia muilla??kyllä meidän pitäs tavata niin et varmasti ois puutteessa se loppus heti minä asun yksin ei ole nyt ketään jos asut lähiseudulla voitas hommat hoitaa muutaman kerran päivässä joku sano että oon maailman paras sängyssä laita mielipiteesi
- eksi
laita rahaa poikaas se joka on oikees poika
- Anonyymi
olen yrittänyt ystävän hausta etsiä kaveria ei onnistu samoin kaikki muut sivut kyllä on parempi panna läppäri kiinni ja luovuttaa kun ei näy kun alastomia naisia jotka näyttelee itseään ne on niitä feikki sivuja olen kyllä pettynyt parempi etsiä kaveria muualta en enää lankea toista kertaa
- Anonyymi
täällä on jolla sängyssä paukkuja piisaa jos vaan naisella piisaa sellasen kun sais niin ois oksat pois voitas hommat hoitaa muutaman kerran päivässä
- Anonyymi
Jos 60v nainen etsii kavereita netissä, niin ei hyvää päivää! Itse 10v nuorempana en usko nettiin ja ihmissuhteisiin. Tuhannen vuoden aikana mikään ei ole muuttunut miksikään ellei se ihminen ole muutoin lähellä
nyt ois paukkuja sulle ihan varmasti ei lopu kesken kyllä hommat hoituu muutaman kerran päivässä en ole mikään pikku poika
- Anonyymi
Vielä toinen kommentti minulta joka en usko nettiin ja hyvään ystävyyteen enkä oikeen muutenkaan.
Sinä nainen. Tapaat varmasti livessä ihmisiä (miehiä) jotka sytyttää pillusi. Miksi et sitten nykäise tälläistä kaveria hihasta ja ala juttelemaan. Ei joku 50v ikäinen ole suhteessa sinuun mitenkään vääränikäinen. Jossain vaihessa sitten viet vaan asian teiniajan tekstarilinjalle ja alat juttelemaan lisää. Asioista puhuminen kuitenkin on se tapa miten edetään ja asiat johtaa toiseen.
Minä 70-luvun alussa syntynyt olen elänyt ajan kun ei ollut nettiä saati edes omia puhelimia, niin kyllä minä tiedän. Joku tinderi on aivan paskaa, siellä voi feikata aika paljon. Pelkästään muutaman päivän ja kuukauden live tuttavuus kertoo ihmisestä jo paljon. Olet siinä iässä jossa pitäisi olla aktiivinen ja tämä on se keino!
Itsäni ainakaan ei joku tuollainen ikäero ei haittaa! ongelmat on muussa! - Anonyymi
Se on hyvä asia aloittavalla kun sanoo suoraan että sänkyasiat on osa kaveruutta.
Mitä tulee laukkuihin, niin se on monella ongelma. Jos nainen on 60 niin pitää etsiä paljon nuorempaa jotta juttu ei menisi puihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346