Moi,poikani pitäisi saada traktorikortin ikää on 16 vee.Millaisia lappuja tarvii?Tuleeko ab-ajokortin hankkimisen yhteydessä *alennusta* jos on traktorikortti? T:Isi jolla poika
Traktorikortti?
7
9753
Vastaukset
- B ajokortti
Traktorikorttia on suorittaa, pitää ensin hakea poliisilta ajokorttilupaa. Ajokorttiluvan mukaan tarvitsee lääkärintodistuksen (joko 6kk tai uudempi, nuorison terveystodistus käy myös) sekä 2 passivalokuvaa. Kun ajokorttilupa poliisilta on tullut, niin sitten kortti suoritetaan tekemällä pelkkä teoriakoe katsastuskonttorilla.
Jos on T kortti, niin mitään alennusta ei tule B korttia hankkiessa. T kortin mukana kannattaa ottaa myös M kortti, saa samaan hintaan.- fööni_90
Itsekin olen suorittamassa T-korttia ja M-korttia samaan syssyyn ja lapussa, jonka sain sanotaan kokeen maksavan 17€, joten onko siis niin, että vaikka YRITÄN kahta tutkintoa samaan aikaan, maksan vain tuon saman 17€? Onko muuten tietoa, että onko netissä ilmaista harjoitus sivua, joka siis vastaisi teoriakoetta?
- fööni_90
fööni_90 kirjoitti:
Itsekin olen suorittamassa T-korttia ja M-korttia samaan syssyyn ja lapussa, jonka sain sanotaan kokeen maksavan 17€, joten onko siis niin, että vaikka YRITÄN kahta tutkintoa samaan aikaan, maksan vain tuon saman 17€? Onko muuten tietoa, että onko netissä ilmaista harjoitus sivua, joka siis vastaisi teoriakoetta?
Niin siis sitä vaan, että onko se hinta sama vaikka yrittäis 15 kertaa koetta, että se ei siis nouse tai laske (joka olis hyvä mun kohdallani, oon sen verran epävarma :)) Ja sitä, että millasia ne kysymyket on ollu? Voiko sielä oikeesti tulla joku kysymys kaikenmaan akselinvääntövoimista sun muista!? Eihän niitä tajua Erkkikään! Niin ja kuinka monta kysymystä tulee M T kokeessa, kuinka monta saa mennä väärin ja kauanko on aikaa vastata?
- B ajokortti
fööni_90 kirjoitti:
Jos teet M ja T kortin teoriakokeen samalla kerralla, niin hinta on kummastakin yhteensä 17 euroa. En usko että on tästä mitenkään muuttunut. Jos joudut uusimaan kokeen, niin se on joka kerta uudestaan se 17 euroa. Ainakin mopokorttia varten netistä löytyy jonkinlaisia harjoittelusivuja netistä, Traktorikorttia varten löytyy huonommin. Autokoulut ja Ajovarma (firma joka ottaa tutkinnot vastaan) myy jonkinlaisia harjoittelumateriaaleja.
- arsala
B ajokortti kirjoitti:
Jos teet M ja T kortin teoriakokeen samalla kerralla, niin hinta on kummastakin yhteensä 17 euroa. En usko että on tästä mitenkään muuttunut. Jos joudut uusimaan kokeen, niin se on joka kerta uudestaan se 17 euroa. Ainakin mopokorttia varten netistä löytyy jonkinlaisia harjoittelusivuja netistä, Traktorikorttia varten löytyy huonommin. Autokoulut ja Ajovarma (firma joka ottaa tutkinnot vastaan) myy jonkinlaisia harjoittelumateriaaleja.
m-t korttia ei pysty yrittää kuin 4 kertaa ja aina 2 välipäivää pidettävä jos ei pääse 4 kerrallakaan ni joutuu pitää puoli vuotta taukoo ennenku pääsee taas yrittää
- viitti kusettaa
arsala kirjoitti:
m-t korttia ei pysty yrittää kuin 4 kertaa ja aina 2 välipäivää pidettävä jos ei pääse 4 kerrallakaan ni joutuu pitää puoli vuotta taukoo ennenku pääsee taas yrittää
saa yrittä niin monta kertaa kun haluaa, ainoa on et jos munaa tarpeeksi on mahdollisuus tehdä suullisesti koe! eti netistä ajokorttikoulu ja crakki siihen niin voit harjotella!!! olisko ollu www.sompsa.fi tai joku
- ällöpoika
fööni_90 kirjoitti:
Niin siis sitä vaan, että onko se hinta sama vaikka yrittäis 15 kertaa koetta, että se ei siis nouse tai laske (joka olis hyvä mun kohdallani, oon sen verran epävarma :)) Ja sitä, että millasia ne kysymyket on ollu? Voiko sielä oikeesti tulla joku kysymys kaikenmaan akselinvääntövoimista sun muista!? Eihän niitä tajua Erkkikään! Niin ja kuinka monta kysymystä tulee M T kokeessa, kuinka monta saa mennä väärin ja kauanko on aikaa vastata?
se maksaa aina saman verran. mopo kysymyksiä on 10 ja rattorista 10 ja kuva kysymyksiä on 10 samoin kelkasta 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574