Kumpi voittaa riidan härkä vai leijona?

leo87

Nii eli miten on kumpi voittaa ? =D ite oon leijona ja oon huomannu että kumpikaan ei oikein anna periksi mutta oon huomannu myös senki että mulla menee hermot nopeemmin kun mun härkä miehellä =D

6

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ginnyskainen91

      Ainakin itse häviän aina, kun tappelen hyvän miespuolisen ystäväni kanssa. Itse olen leijona ja poltan hihani aina aikaisemmin kuin härkämies :)

      • ja härkämiesten

        kanssa menetän tosi helposti hermoni. Onko muilla tällaisia kokemuksia?


    • Hoshi

      Äitini on leijona ja itse olen naishärkä ja olen kyllä jostakin syystä pärjännyt tuolle mammalleni jo pienestä pitäen. Hän on oikeastaan aina joutunut antamaan periksi lujan tahtoni edessä. Mutta lepyn itse nopeasti ja yleensä äiti pistää sen alulle vääntämällä jostakin suuttumuksestani huumoria, jolloin itsekin alan nauraa. :D

    • Härkä

      ..Meillä taloudessa on Härkänainen(minä) ja jellonamies. Pakko myöntää, kun alkaa ajattelemaan, että minä on se, joka voittaa! Sarvilla on helppo puskea ja ehkä maailman itsepäisin. Jellona ei jaksa alkaa väittämään takas niin kauan, kuin minä. Kaapin paikkaa on etsitty ja aina se on ollut hyvä lopuksi siellä, mihin Minä sen haluan. Minä halusin kaksi kissaa, ne sain. Minä halusin koiran, sekin tuli. Minä haluan monia asioita, joita jellona ei voi sietää, mutta saa luvan kestää. Jellonalle vain on annettava takaisin sitten muissa asioissa. Kehuttava, kun on kehumista ja antaa olla huomion keskipisteenä sekä nauraa vitseille, joissa ei ole mitää hauskaa! Joten omalla tavalla pysytään tasapainossa. Ja muutenkin koko suhde on ollut mahtava ja antoisa! :)

    • leijonamies

      härkänainen voitti...leijonamies lähti 18 vuoden yhteiselon jälkeen...

    • me

      leijona voittaa, ilman muuta, 3 häran kanssa kiistellyt, en sinnilläkään antanut periksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe