Ensi suudelmasi

duracellfunis

millainen se oli vieläkö muistat?

15

7073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä taas

      eka suudelma oli aikanaan, ku olin itse 9 - 11v ikäinen ja naapurin kaksostyttö oli vajaa 3v nuorempi... keskellä metsää lähellä kotia.

      Kysyin siltä, mille tuntus jos suutelis... en tiedä oliko sen sen eka...

    • Heikki.Hellämieli

      Muistan sen hyvinkin. Siis jos puhutaan suudelmista, ei pusuista.

      Se oli vasta lukion ekalla. Koulun diskossa. Oman luokan tyttö, pitkä ja vaalea kiharapää valloitti teinipojan hitaita tanssimalla. Olin ujo poika, eikä fyysistä kontaktia tyttöihin ollut ollut minkäänlaista.

      Olin aivan niin hurjana kiihkosta kuin vain 16-vuotias teinipoika voi olla kun ensimmäistä kertaa tuntee tytön pienet rinnat omaa rintakehää vasten ja saa varovasti kokeillen laskea kätensä tytön farkkujen verhoamalle takapuolelle. Uskoisin, että tyttö huomasi innostukseni, sillä olimme hyvin lähekkäin ja housujeni taskussa ei vielä alaikäisenä pullottaneet auton avaimet..

      Yhtäkkiä tyttö taivutti päätään taaksepäin ja katsoi silmiin, kallisti päätään vähän ja painoi huulet huulilleni. Tuntui oudolta, kostealta ja lämpimältä. Maistui hyvältä. Vielä oudommalta tuntui kun tytön kieli tunkeutui huulieni välistä ja aloitti varovaisen tutkiskelun suussani.

      Jos joku tästä jo pääsi mukavaan tunnelmaan niin kannattaa lopettaa lukeminen nyt. Sillä homma jatkui tietysti kokemattoman teinipojan yli-innokkaan kielen tunkeutumisella tytön nielurisoihin asti niin että kuola valui varmasti molempien rinnuksille asti. =)

      "Seurusteltiin" kuitenkin ainakin pari viikkoa. :)

    • muistan aina

      Sen päivän muistan kirkkaammin kuin eilisen.

      Olin 16-vuotiaana kesätöissä ja työpäivän jälkeen oli tarkoitus treffata harrastuksen kautta löytämäni muutaman vuoden vanhempi tyttö.

      Tyttö tuli minua vastaan töihin ja kävelimme erään hänen tuttunsa talolle (tuttu ei ollut kotona). Suutelimme oven suussa, ja se suudelma oli paras minkä ikinä olen saanut.

      Juttu kaatui omaan mahdottomuuteensa parissa viikossa. Näistä hienoista päivistä on kulunut jo liian kauan, enkä ole enää mitään vastavaa huumaa kokenut, vaikka naisia on ollut tämän jälkeen parisenkymmentä.

    • birdy88

      se tapahtui kolmannella luokalla pullon pyörityksen yhteydessä...sitä ennen vain piti harjoitella tovi.Oppi äitinä toimi silloin vanhempi kaverini eli n.s "kokeneempi".
      Emme pystyneet katsomaan pojan kanssa toisiamme silmiin melkein laisinkaan samaisena päivänä...

    • ½mies

      Muistan! liian paljon, liian lyhyessä ajassa ja aivan liian myöhään!

      Olin silloin 26v ja siitä on aikaa vuoden verran...

    • .Milja.

      Kyllähän ensimmäisen suudelman aina muistaa..
      Omani tapahtui aikoja sitten, nuorena 14 vuotiaana tyttösenä.
      Tapasin kotikaupunkini ilmaisfestareilla kohteliaan ja mukavan, minua pari vuotta vanhemman herkän nuorukaisen, joka johdatti minut puiden katveeseen vanhalle hiihtosillalle katselemaan festarialuetta. Minulle koitti lähdön hetki ja rohkaisin mieleni ja viattomuuttani todistellen kysyin saisinko halata. Hetken päästä nojauduimme molemmat hieman taakse päin, katseemme kohtasivat hetkeksi ja suudelma koitti. Muistan vieläkin ne perhoset vatsassani :)
      Suhteestamme ei tosin tullut loppujen lopuksi mitään, mutta ainakin kauniit muistot säilyivät..

    • ensisuudelma

      Minun ensisuudelma oli yläasteen viimeisellä luokalla.

      Eräs heppu lukiosta, pari vuotta minua siis vanhempi etsiskeli kotibileistä sammumispisteessä olevia nuoria tyttöjä ja ikävä kyllä löysi minut yhdeltä sohvalta. Tunki kieltä kurkkuun melko voimakkaasti enkä oikeastaan kerennyt edes huomaamaan kuka se oli. Paras kaverini oli ihastunut kyseiseen tyyppiin ja sattui kävelemään huoneeseen. Vähän järkyttyi.

      Loppu illan kyseinen kloppi yritti viedä asioita pidemmälle, mutta tokenin sen verran, että tajusin laittaa pisteen hommalle.

      Ei varsin romanttinen ensisuudelma, eikä niitä sellaisia ole kyllä sen jälkeenkään tullut.

      Odottelen itse asiassa sitä varsinaista ensisuudelmaa, eiköhän se vielä joskus vastaan kävele :)

    • Evetsy

      paska homma, mut ei muisti pelaa..
      joku vois joo kertoo jos muistaa puolestani :D?

    • K<3L4-ever

      ensisuudelmani tapahtui eräänä lämpimänä kesäpäivänä ollessani 13 vuotias. Olin pitkään ollut ihastunut yhteen aivan ihanaan jätkään ja eräänä päiväna sain hänen sähköpostinsa. olin niin iloinen! aloimme pitää yhteyttä ja tapailimme välillä kavereiden kanssa. eräänä päivänä kun tapasimme taas kaveriporukalla, ja päivän pääteeksi hän veti minut omenapuiden alle ja suuteli minua hellästi..

    • koulutytsy95

      Se tapahtui kun olin 8-9 vanha, tai se tapahtui sängyssä pojan kanssa ja me oikein suutelimme. < 33
      Se oli ihanaa aikaa. Ihme kyllä me silloin jo ymmärsimme kaiken suutelusta ja sen sellatteesta.

      • carrieh

        Se tapahtui noin puoli vuotta sitten kun näin erään vanhan luokkakaverin hyvin pitkästä aikaa. Menin hänen luokseen ja ensimmäiseksi poika laittoi hieman taustamusiikkia. Huone oli sellainen ihanan hämyinen ja pimeä. Isuttiin siinä sitten pojan sängyllä kunnes tämä nappasi minut kainaloonsa ja kaaduttiin siihen sängylle sitten. Pojan kädet alkoivat vaellella paitani alla ja minun käteni hänen housuissansa. Tiesin että kohta olisi ensisuudelman aika. Kiepsahdin hänen päällensä ja hän katsoi minua hyvin pitkään silmiin ja antoi pinenen hymyn. Se oli menoa sen jälkeen. Imuteltiin noin 30min...


        oli ihanaa:)


    • ruska

      mun ekan suudelman vaihdoin erään ihan mukavan ruotsalaisen kanssa ollessani ulkomailla viime kesänä ;)
      Eihän se tietenkään ollut muuta kuin puhdasta intohimoa ja tuntui välillä vähän jopa inhottavalta imutella täysin vieraan kanssa ensimmäistä kertaa. noh tilanne oli mikä oli.
      Ihanimman ja parhaimman (jonka kyllä kanssa laskisin ekaksi suudelmaksi myös) koin erään melko tutun miehen kanssa jonka kanssa tunteet oli molemminpuolin täysin mukana. Tuntui kyllä taivaalliselta siihen ruotsalaiseen lomaheilaan verrattuna :) vau!

    • 18v.tyttö

      olin ehkä vain ihastunut kyseiseen poikaan.. ja sen suudelman jälkeen olin varma että olen lesbo. :'| aluksi en edes uskaltanut suudella, vaikka seurustelimme. viivytin sitä niin pitkälle kun mahdollista, koska poika teki siitä jotenkin pelottavaa. tuijotti mua pitkään tai kerran tyyliin kysy, että nytkö suudellaan. enhän mä osannu tosiaan, enkä ylettänytkään. sitten kun olin kertonut joskus mesessä mun suudelma-unelmabiisin niin sitten ku se soi niin se kysy: "mitäs tän biisin aikana pitikään tapahtua?" ja mä käänsin ehkä millin päätä sen suuuntaan ja sitten se pussas tai suuteli tai nuoli mun naamaa ja mä mietin että koskakohan se lopettaa ja pitääköhän sen nuolla mun leukaa asti. :| oivoi. ei tuntunu kyllä järin kummoselta. tai ehkä olin odottanut liikoja. tai no myöhemmät kokemukset osottaa toista. :P onneks.

    • hennez

      Oma eka pusuni oli 13v sen aikaisen "poikaystävän" kanssa. Istuttiin maitolaiturilla johon aurinko paistoi. Hän sitten lopulta kysyi että pitäskö meidän pussata tai jotain siihen suuntaan...Ensin siitä ei tullut mitään kun nauroin vaan koko ajan:D mutta kyllä se sitten siitä.

      • kuolainen. :D

        poika kuolasi ku mikäkin.. muuten hyvä mut joutu pyyhkii sitä sen kuolaa sillee huomaamattomasti.. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      414
      4252
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      137
      2851
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1978
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1370
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      75
      1312
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1278
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1231
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1041
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      970
    Aihe