...mistä laittaisit ns. ritilät kuistille/parvekkeen betonilattialle...sellaiset valmiit lämpökäsitellyt puuritilät ovat liian kalliit.
"rakentaja Riku"
parvekkeen/kuistin lattiaritilät
6
4785
Vastaukset 6
- riepumatto
ajaa hyvin asiansa parvella.
- Nimetön
Meillä on niin pieni parveke että sopivat laatat vaikea löytää, joten pyysin avomiehen isältä apua ja hän lupasi tehdä sopivan alustan! Kannattaa siis tehdä itse kyllästetystä puusta tai ainakin käsitellä puu niin että kestää kosteutta.
- Shitter.
No oon miettiny samaa ja aika kalliita nuo puumatot on...nyt päädyin sit k-raudan pihalaattoihin. mulla aika iso parveke. 130 levee ja melkeen 4 metriä pitkä. Jos olisin ostanut net anttilasta puumattoja mikä on 60x60 koko parvekkeelle tuollasen pistäminen olis maksanu 120 euroa kun yksi puumatto maksoi 30 euroa. K-raudassa on pihalaattoja ( peinekyllästetty, en tiedä mitä tarkoittaa ) 60x60 kokosia ja maksaa 4,50 kpl. Tämä tulee maksamaan 58 euroa mun parvekkeelle ja halvempaa en ole vielä löytänyt mistään....
- Shitter.
paine eikä peinekyllästetty=D
Niin ja en tiedä millasia ritilöitä sulla on mielessä, mutta itse olen puun ystävä, en halua mitään räsymattoa parvekkeelleni. itseasiassa haluisin vielä tuohon kaiteen päälle toiselle puolelle sellasen puisen ristikkopuujutun. Näkösuoja/koriste, mikä tarkotus niillä nyt sit onkaan. oon nähny sellasia joillakin, en vaan tiedä missä myydään ....onhan noita pirun köynnöspuukehikko viritekmiä mitä kanssa näkee paljon, mutta se on sellasia pilipalin näkösiä, kun mä nyt mitään köynnöstä aatellu kasvattaa ja sehän kuolis kuitrebki ensimmäisiin pakkasiin.... - e 3,60 pihalaatat
60 x 60
- hyviä on
www.naturalli.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 661277
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081235
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 86878
- 45861
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58653
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 67576
- 52564