parvekkeen/kuistin lattiaritilät

edullisempi vaiihtoehto (ku...

...mistä laittaisit ns. ritilät kuistille/parvekkeen betonilattialle...sellaiset valmiit lämpökäsitellyt puuritilät ovat liian kalliit.
"rakentaja Riku"

6

4604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riepumatto

ajaa hyvin asiansa parvella.

• Nimetön

Meillä on niin pieni parveke että sopivat laatat vaikea löytää, joten pyysin avomiehen isältä apua ja hän lupasi tehdä sopivan alustan! Kannattaa siis tehdä itse kyllästetystä puusta tai ainakin käsitellä puu niin että kestää kosteutta.

• Shitter.

No oon miettiny samaa ja aika kalliita nuo puumatot on...nyt päädyin sit k-raudan pihalaattoihin. mulla aika iso parveke. 130 levee ja melkeen 4 metriä pitkä. Jos olisin ostanut net anttilasta puumattoja mikä on 60x60 koko parvekkeelle tuollasen pistäminen olis maksanu 120 euroa kun yksi puumatto maksoi 30 euroa. K-raudassa on pihalaattoja ( peinekyllästetty, en tiedä mitä tarkoittaa ) 60x60 kokosia ja maksaa 4,50 kpl. Tämä tulee maksamaan 58 euroa mun parvekkeelle ja halvempaa en ole vielä löytänyt mistään....

• Shitter.

paine eikä peinekyllästetty=D
        Niin ja en tiedä millasia ritilöitä sulla on mielessä, mutta itse olen puun ystävä, en halua mitään räsymattoa parvekkeelleni. itseasiassa haluisin vielä tuohon kaiteen päälle toiselle puolelle sellasen puisen ristikkopuujutun. Näkösuoja/koriste, mikä tarkotus niillä nyt sit onkaan. oon nähny sellasia joillakin, en vaan tiedä missä myydään ....onhan noita pirun köynnöspuukehikko viritekmiä mitä kanssa näkee paljon, mutta se on sellasia pilipalin näkösiä, kun mä nyt mitään köynnöstä aatellu kasvattaa ja sehän kuolis kuitrebki ensimmäisiin pakkasiin....

• e 3,60 pihalaatat

60 x 60

• hyviä on

www.naturalli.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      186
      7772
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      93
      3932
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2609
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      73
      1660
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      392
      1601
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1488
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1456
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1121
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1060
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe