...mistä laittaisit ns. ritilät kuistille/parvekkeen betonilattialle...sellaiset valmiit lämpökäsitellyt puuritilät ovat liian kalliit.
"rakentaja Riku"
parvekkeen/kuistin lattiaritilät
6
4572
Vastaukset
- riepumatto
ajaa hyvin asiansa parvella.
- Nimetön
Meillä on niin pieni parveke että sopivat laatat vaikea löytää, joten pyysin avomiehen isältä apua ja hän lupasi tehdä sopivan alustan! Kannattaa siis tehdä itse kyllästetystä puusta tai ainakin käsitellä puu niin että kestää kosteutta.
- Shitter.
No oon miettiny samaa ja aika kalliita nuo puumatot on...nyt päädyin sit k-raudan pihalaattoihin. mulla aika iso parveke. 130 levee ja melkeen 4 metriä pitkä. Jos olisin ostanut net anttilasta puumattoja mikä on 60x60 koko parvekkeelle tuollasen pistäminen olis maksanu 120 euroa kun yksi puumatto maksoi 30 euroa. K-raudassa on pihalaattoja ( peinekyllästetty, en tiedä mitä tarkoittaa ) 60x60 kokosia ja maksaa 4,50 kpl. Tämä tulee maksamaan 58 euroa mun parvekkeelle ja halvempaa en ole vielä löytänyt mistään....
- Shitter.
paine eikä peinekyllästetty=D
Niin ja en tiedä millasia ritilöitä sulla on mielessä, mutta itse olen puun ystävä, en halua mitään räsymattoa parvekkeelleni. itseasiassa haluisin vielä tuohon kaiteen päälle toiselle puolelle sellasen puisen ristikkopuujutun. Näkösuoja/koriste, mikä tarkotus niillä nyt sit onkaan. oon nähny sellasia joillakin, en vaan tiedä missä myydään ....onhan noita pirun köynnöspuukehikko viritekmiä mitä kanssa näkee paljon, mutta se on sellasia pilipalin näkösiä, kun mä nyt mitään köynnöstä aatellu kasvattaa ja sehän kuolis kuitrebki ensimmäisiin pakkasiin.... - e 3,60 pihalaatat
60 x 60
- hyviä on
www.naturalli.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977