kokeilkaa apteekista saatavaa BREWOXYLIÄ

jennuli

Juu tuo ainakin rauhoitti minun aknen kyllä kertalaakista. söin kalliita ihotautilääkärin määräämiä lääkkeitä,ei tuntunut auttavan yhtään!!! ja löysin tuon ja nyt ei ole finnin finniä. Kokeilkaa ihmeessä! n.10€

17

2886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytteli

vähän turhan tuhtia ainakin minun iholleni...

• enkeli

samoin, ihan liian voimakasta tuo brevoxyl oli mullekin. jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen laittoi ihan aivan kauheaan kuntoon, hilseilemään ja punoittamaan.
        kyllä sain tarpeekseni noista apteekin bentsyyliperoksidia sisältävistä tuotteista ja kävin ihotautilääkäriltä Roaccutanin, minkä tuloksiin olen erittäin tyytyväinen.

• mie
        enkeli kirjoitti:

samoin, ihan liian voimakasta tuo brevoxyl oli mullekin. jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen laittoi ihan aivan kauheaan kuntoon, hilseilemään ja punoittamaan.
        kyllä sain tarpeekseni noista apteekin bentsyyliperoksidia sisältävistä tuotteista ja kävin ihotautilääkäriltä Roaccutanin, minkä tuloksiin olen erittäin tyytyväinen.

Eikö roaccutankin ole melkoisen vahvaa? Voi aiheuttaa mm. lapsettomuutta. Päänsärky, ihon hilseily, sekä valoherkkyys ovat kuulemma ihan tavallisia tuon lääkkeen parissa.

• enkeli
        mie kirjoitti:

Eikö roaccutankin ole melkoisen vahvaa? Voi aiheuttaa mm. lapsettomuutta. Päänsärky, ihon hilseily, sekä valoherkkyys ovat kuulemma ihan tavallisia tuon lääkkeen parissa.

Roaccutan on vahva lääke, minkä takia sitä saavat määrätä ainoastaan ihotautilääkärit. kuurin aikana täytyy käydä maksatesteissä, koska se nostattaa mm. eräitä veren rasva-arvoja. roaccutan on kuitenkin maineensa veroinen eli maailman paras aknelääke. on tietysti poikkeustapauksia, joissa roaccutanilla ei olla saavutettu pysyviä tuloksia.

roaccutan aiheuttaa sikiövaurioita, minkä takia raskaus on ehdottomasti kielletty kuurin aikana. SE EI KUITENKAAN AIHEUTA LAPSETTOMUUTTA, kuten väitit ja muutkin mainitsemasi sivuvaikutukset eivät välttämättä esiinny kaikilla käyttäjillä. esimerkiksi itselläni esiintyi kaikista lääkkeen mainituista sivuvaikutuksista ainoastaan huulten rohtumista sekä päänahan lievää kuivamista.

• tyttö

Mä oon jo vuosia käyttäny Neo Amiseptia.
      Sillä, kun puhdistaa ihon niin finnit lähtee ja iho ei kuitenkaan kuivu niinkuin joillan Clerasilleilla.

• tietoinen

Elä hyvä tyttö käytä neo amiseptia, se on desinfiointiaine!
        Se on niin vahva alkoholiliuos että tappaa ihon KAIKKI bakteerit, myös ne aknea aiheuttavat mutta myös hyödylliset bakteerit.
        Pahimmassa tapauksessa ihon immuunipuolustus kaatuu ja saat jonkin pahan ihoinfektion. Siitä sitten voi seurata mitä vain.
        Lue siitä pullon kyljestä mihin se on tarkoitettu; "ihon desinfiointiin ennen LÄÄKINTÄTEHTÄVIÄ, pintojen desinfiointiin..."

• jennuli
        tietoinen kirjoitti:

Se on niin vahva alkoholiliuos että tappaa ihon KAIKKI bakteerit, myös ne aknea aiheuttavat mutta myös hyödylliset bakteerit.
        Pahimmassa tapauksessa ihon immuunipuolustus kaatuu ja saat jonkin pahan ihoinfektion. Siitä sitten voi seurata mitä vain.
        Lue siitä pullon kyljestä mihin se on tarkoitettu; "ihon desinfiointiin ennen LÄÄKINTÄTEHTÄVIÄ, pintojen desinfiointiin..."

ei ole tappanut ainakaan minun bakteereja naamasta,kyllä niitä finnejä tulee,mutta ei läheskään yhtä paljon kuin ennen. pakkauksessa lukee kyllä aknen hoitoon 1!! eikä ole minulle ihan liian tehokas,ei kuivattanut kuin hieman alussa minun ihoani.. kyllä apteekkitäti sanoi että ihan aknen hoitoon!!!!!!

• jennuli
        tietoinen kirjoitti:

ei taideta kyllä olla samassa voiteessa.. oletko ihan varma että puhumme samasta asiasta????? :)

• jennuli
        tietoinen kirjoitti:

ja nimimerkki tietoinen taidat puhua beroxidistä.. ? minä puhun BREVOXSYLISTÄ

• MÄÄ
        jennuli kirjoitti:

Tai sisäistää lukemaasi?

Tietoinen EI vastannut sulle!!!!!

• mie
        MÄÄ kirjoitti:

Tai sisäistää lukemaasi?

Tietoinen EI vastannut sulle!!!!!

Tää on hei keskustelupalsta. Ei ole pakko aina tietyn henkilön vastata tiettyihin kysymyksiin. Voihan hyvinkin olla että joku toinen tietää paremmin? Sun ei tarvi vastata mitään.

• tietoinen
        jennuli kirjoitti:

En vastannut sinulle vaan sille toiselle joka kertoi käyttävänsä neo amiseptiä. Niinhän siinä mun viestissäkin lukee "älä käytä neo amiseptiä". Eli puhuin siis neo amiseptista, en brevoxylistä, en peroksidista... Missä kohtaa haukuin/kommentoin brevoxyliä/kehotin olemaan käyttämättä? Tosin ei siitä mitään hyötyä ole, hilseisee vaan naama...

• jennuli
        tietoinen kirjoitti:

En vastannut sinulle vaan sille toiselle joka kertoi käyttävänsä neo amiseptiä. Niinhän siinä mun viestissäkin lukee "älä käytä neo amiseptiä". Eli puhuin siis neo amiseptista, en brevoxylistä, en peroksidista... Missä kohtaa haukuin/kommentoin brevoxyliä/kehotin olemaan käyttämättä? Tosin ei siitä mitään hyötyä ole, hilseisee vaan naama...

en tosiaankaan millään pahalla kirjoittanut mitään, tajusin kylläkin asian vähän väärin. Kun mulle oli tullut mailia että viestiisi on vastattu, ni tottakai kuvittelin että sen on just mulle, niin kirjoitin vaan, enkä oikein kunnolla lukenut.. pyydän anteeksi! olen todella pahoillani! ps. ei sitä ainetta laiteta kuin vähän,joten ei pitäisi kuivattaa.. Ei mulle heti tarvitse rueta vittuilee, kai tekin erehdytte joskus!!!

• tietoinen
        jennuli kirjoitti:

en tosiaankaan millään pahalla kirjoittanut mitään, tajusin kylläkin asian vähän väärin. Kun mulle oli tullut mailia että viestiisi on vastattu, ni tottakai kuvittelin että sen on just mulle, niin kirjoitin vaan, enkä oikein kunnolla lukenut.. pyydän anteeksi! olen todella pahoillani! ps. ei sitä ainetta laiteta kuin vähän,joten ei pitäisi kuivattaa.. Ei mulle heti tarvitse rueta vittuilee, kai tekin erehdytte joskus!!!

Joo, tää o vähä hämy systeemi ku tulee heti viestiä et viestiin vastattu. siis riippumatta kuinka kaukana threadia ollaan. Enivei, no hard feelings..! Ei ollut tarkoitus olla `äreä`.
        ;)

• ex-finne

kyllä se toimi tosi hyvin, ensimmäisinä päivänä oli iho vähän kuiva, mut ei enää. oon käyttäny jo 3kk. käytän sitä näin: illalla pesen kasvoni puhdistusmaidolla (aika rasvaisella) ja levitän sitten brevoxyliä sinne mihin finnit yleensä tulee. älä välitä vaikka tuntuu ensin kuivalta. kosteusvoidetta normaalisti sinne mihin ei tuu finnejä.
      aamulla pesen kasvot kuorivalla, ei-rasvaisella puhdistusgeelillä. sitten levitän kosteusvoidetta (aika rasvaista sellaista) normaalisti. illalla taas brevoxyliä.
      alussa laitoin sitä myös aamupesun jälkeen, mut kun finnit nopeesti väheni, rupesin käyttää sitä vain iltapesun jälkeen.
      en olis ikinä uskonu et halpa voide olis näin tehokas!!! kokeilkaa, älkää luovuttako heti jos iho tuntuu inhottavalta ja punoittaa ensimmäisinä päivinä. mun iho oli jo noin viikon käytön jälkeen silee. ja on pysyny! uskomatonta.

• Nikke

Käytin voidetta 5kk ilman minkäänlaisia tuloksia. Kaikilla ei todellakaan toimi samat aineet, tämän ongelman hoitaminen on siis todella yksilöllistä. Kannattaa kokeilla kaikkea, eihän sitä koskaan tiedä jos tuo lääke vaikka sinut lopullisesti parantaisi. Itse sain vain naamani punoittamaan ja kuivumaan.

• keijo
        Nikke kirjoitti:

Käytin voidetta 5kk ilman minkäänlaisia tuloksia. Kaikilla ei todellakaan toimi samat aineet, tämän ongelman hoitaminen on siis todella yksilöllistä. Kannattaa kokeilla kaikkea, eihän sitä koskaan tiedä jos tuo lääke vaikka sinut lopullisesti parantaisi. Itse sain vain naamani punoittamaan ja kuivumaan.

ja noiden lisäksi vielä sain petivaatteeni pilattua sillä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      145
      2540
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      23
      2240
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      188
      2087
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      250
      1588
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      133
      1320
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1184
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1128
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      937
    9. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      922
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      69
      894
    Aihe