Paula Nummelaa

hetki löi !

käy todella sääliksi. Heillä jäi kaikki kesken...

Hän ei saa koskaan rauhassa surra ja koettaa "unohtaa" miestään.
Hän törmää miehensä lauluääneen jokapaikassa.

Kirka ei unohdu kenenkään mielestä !

3

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nsonvon

      Kaikkiin omaisensa menettäneisiin ihmisiin. Vai miksi kirka olis jotenki erikoinen tapaus?

      Sitäpaitsi olet väärässä että kukaan ei unohda kirkaa.

      Minä en ole koko laulajasta koskaan piitannut tippaakaan, enkä piittaa nytkään. Joten minä ainakin olen unohtanut.

      Surkeaa musiikkia ja kamala lauluääni. Ihmisenä voi olla kuinka mukava ja kiltti tahansa, siitä minä en tiedä mitään.

      Yhtäkaikki, lopettakaa jo tää älytön vouhotus kirkasta, ja hankkikaa ihan oikea elämä.

      • Ihme

        Miksi ihmeessä sitten kiinnostaa miten muut muistelevat Kirkaa?

        Kirka oli sympaattinen, karismaattinen, lahjakas laulaja ja Ihminen. Ei ole ihme, että niin monet surevat oikeesti Kirkan äkillistä poismenoa.

        Kirka oli "jotenki erikoinen tapaus" - aika moni sen on ymmärtänyt ihan oikeassa elämässä.


      • nsonvon
        Ihme kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten kiinnostaa miten muut muistelevat Kirkaa?

        Kirka oli sympaattinen, karismaattinen, lahjakas laulaja ja Ihminen. Ei ole ihme, että niin monet surevat oikeesti Kirkan äkillistä poismenoa.

        Kirka oli "jotenki erikoinen tapaus" - aika moni sen on ymmärtänyt ihan oikeassa elämässä.

        Surkaa minun puolestani vaikka maailman tappiin, mitä se minulle loppujen lopuksi kuuluu.
        Mutta ihmettelen vaan tätä älyttömiin mittoihin paisuvaa henkilöpalvontaa mikä suomessa vallitsee.

        Tätäkin on nyt paisuteltu jo aivan liikaa, ikään kuin "hehkutettaisiin" toisen kuolemalla ja omaisten surulla. Jokainen sureva avaa uuden puun jostain haudalla käymisestä tai osanottamisesta jne. jne.

        Tätä henkilöpalvontaa en vaan jaksa ymmärtää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe