käy todella sääliksi. Heillä jäi kaikki kesken...
Hän ei saa koskaan rauhassa surra ja koettaa "unohtaa" miestään.
Hän törmää miehensä lauluääneen jokapaikassa.
Kirka ei unohdu kenenkään mielestä !
Paula Nummelaa
3
992
Vastaukset
- nsonvon
Kaikkiin omaisensa menettäneisiin ihmisiin. Vai miksi kirka olis jotenki erikoinen tapaus?
Sitäpaitsi olet väärässä että kukaan ei unohda kirkaa.
Minä en ole koko laulajasta koskaan piitannut tippaakaan, enkä piittaa nytkään. Joten minä ainakin olen unohtanut.
Surkeaa musiikkia ja kamala lauluääni. Ihmisenä voi olla kuinka mukava ja kiltti tahansa, siitä minä en tiedä mitään.
Yhtäkaikki, lopettakaa jo tää älytön vouhotus kirkasta, ja hankkikaa ihan oikea elämä.- Ihme
Miksi ihmeessä sitten kiinnostaa miten muut muistelevat Kirkaa?
Kirka oli sympaattinen, karismaattinen, lahjakas laulaja ja Ihminen. Ei ole ihme, että niin monet surevat oikeesti Kirkan äkillistä poismenoa.
Kirka oli "jotenki erikoinen tapaus" - aika moni sen on ymmärtänyt ihan oikeassa elämässä. - nsonvon
Ihme kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitten kiinnostaa miten muut muistelevat Kirkaa?
Kirka oli sympaattinen, karismaattinen, lahjakas laulaja ja Ihminen. Ei ole ihme, että niin monet surevat oikeesti Kirkan äkillistä poismenoa.
Kirka oli "jotenki erikoinen tapaus" - aika moni sen on ymmärtänyt ihan oikeassa elämässä.Surkaa minun puolestani vaikka maailman tappiin, mitä se minulle loppujen lopuksi kuuluu.
Mutta ihmettelen vaan tätä älyttömiin mittoihin paisuvaa henkilöpalvontaa mikä suomessa vallitsee.
Tätäkin on nyt paisuteltu jo aivan liikaa, ikään kuin "hehkutettaisiin" toisen kuolemalla ja omaisten surulla. Jokainen sureva avaa uuden puun jostain haudalla käymisestä tai osanottamisesta jne. jne.
Tätä henkilöpalvontaa en vaan jaksa ymmärtää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.766489- 1466022
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013856Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232311- 421519
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4131415- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471084Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1401030Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan571004