Mitä mieltä olette iisalmen kaupoista ja henkilökunnasta?
Mikä kauppa on teidän mielestä paras? :)
Maksi makasiini omasta mielestäni on siedettävän hyvä kauppa asioida mutta henkilökunta hieman surkeanlaista palveluhenkeä.. :(
Kaikki muut kaupat on sit parempia!
Hyvää pääsiäistä Iisalmi!!! ja lukijat!
Iisalmen kauppa!
26
6346
Vastaukset
- määkin
Kunhan oppivat vielä täyttämään myöd rööki valikoimat! Ärsyttää katsoa tyhjiä hyllyjä niin paljon että taidan vaihtaa kauppaa...
- kotoisaa kaupantekoa
Joo kyllä Maksissakin käyn,mut kun kattoo myyjiä,niil tiukat jampparit ja likaset työasut,ihan niinku oisivat muutakin kauppaamassa ku elintarvikkeita,sellasia sutturoita.Mennäämpäs sit tuonne Mehevään,aivan erinlainen meininki.Myyjät sanoo huomenta ja jäävät jutteleenkin.Työ asut asialliset,lihatiskilläkin hatut päässä.Kotoisa olo tulee kun sinne menee,neuvoja uskaltaa mennä kysyyn,meneppäs Maksista neuvoja kysyyn,ei siellä oo ees myyjiä ja jos jonku löytää tulee sellanen tunne et tulitkin siihen asiakas häiritseen.
- Maxin
tyttöjä ja poikia sen likaisemmissa vaatteissa nähnyt kuin muitakaan, ja niinhän sitä sanotaan , että " työmies on työnsä näköinen" ,.
Ei ne ole puhtaita tavarakollit ja lavat kun niitä aletaan kuljetuksen jälkeen purkamaan.
Ja aina on palvelua tullut, ja opastusta melkein kädestä pitäen, ja ihan ystävällisesti.
Niinkuin Mehevässä, Prismassa, Cittarissa ja joka kaupassa missä olen Iisalmessa asioinut.
Kummallista mollaamista vähänväliä, täällä netissä, antakaa palautteenne kauppojen palautuslaatikoihin , niin ne menevät perille, näitä jäkätyspalstoja tuskin kovin moni edes lukee! - kiva käydä
Maxin kirjoitti:
tyttöjä ja poikia sen likaisemmissa vaatteissa nähnyt kuin muitakaan, ja niinhän sitä sanotaan , että " työmies on työnsä näköinen" ,.
Ei ne ole puhtaita tavarakollit ja lavat kun niitä aletaan kuljetuksen jälkeen purkamaan.
Ja aina on palvelua tullut, ja opastusta melkein kädestä pitäen, ja ihan ystävällisesti.
Niinkuin Mehevässä, Prismassa, Cittarissa ja joka kaupassa missä olen Iisalmessa asioinut.
Kummallista mollaamista vähänväliä, täällä netissä, antakaa palautteenne kauppojen palautuslaatikoihin , niin ne menevät perille, näitä jäkätyspalstoja tuskin kovin moni edes lukee!nykyään Cittarissa, kun uusi kauppias on uudistanut hyllyt. Nykyään hyvä elintarvike puoli.
- TAVOILLA!
Eiköhän omistaja päätä jokaisella työpaikalla millasissa kuteissa työt tehdään? Kauppa ei oo Prisma ja halpa kauppana sen ei tartte ollakkaan tuon kummonen kun tuotteetkaan ei maksa paljon. Jos hinnat olis Prisman luokkaa niin sillon kait siellä olis tiukempi vahti työasuissakin kun olis vara omistajaosuuksilla ne maksaakin. Ei siellä muuten oo sitä lihatiskiä missä sen hatun tarttis.
- eikä muissakaan
kaupoissa iisalmessa.kummaa höpinää.asiallista kohtelua olen saanut,jopa rautakaupoissa.tai no,yksi teknisiin vempeleisiin erikoistunut liike suhtautui hieman "alentuvan isällisesti" mutta laskin sen ammattitaidottomuudeksi piikkiin..sattuuhan sitä,setämiehille
- iisalmen paras
TAVOILLA! kirjoitti:
Eiköhän omistaja päätä jokaisella työpaikalla millasissa kuteissa työt tehdään? Kauppa ei oo Prisma ja halpa kauppana sen ei tartte ollakkaan tuon kummonen kun tuotteetkaan ei maksa paljon. Jos hinnat olis Prisman luokkaa niin sillon kait siellä olis tiukempi vahti työasuissakin kun olis vara omistajaosuuksilla ne maksaakin. Ei siellä muuten oo sitä lihatiskiä missä sen hatun tarttis.
lihatiski.Tosin oon ämmän aina käskenyt kotonani pesulle ennen nauttimista.
- porukan
iisalmen paras kirjoitti:
lihatiski.Tosin oon ämmän aina käskenyt kotonani pesulle ennen nauttimista.
takia ei viitsi iisalmessa ravintolaan vaivautuakaan?
- tarjoustalo on paras..
harmi vaan että siellä ei ole sitä.....
- tympiintynyt
Kaikki on ihan jees paitsi City Market. Talo täynnä porukkaa mutta yleensä vain pari kassaa käytössä. Tästäkin huolimatta myyjät (varsinkin yli keski-ikäiset naismyyjät) hidastelevat oikein urakalla, jäävät juttelemaan joidenkin tuttaviensa kanssa ja jono pysähtyy taas joksikin aikaa. Jos on vähänkin kiire niin kannattaa miettiä meneekö cittariin...
- tympiintynyt
Piti vielä sanoa että Halpa-Hallissa on jokseenkin sama meininki...
- kaupoissa
tympiintynyt kirjoitti:
Piti vielä sanoa että Halpa-Hallissa on jokseenkin sama meininki...
mitään suurempaa vikaa ole ,ihan hyviä kaikki.Pieniä vikojahan löytyy joka asiasta,jos alkaa pilkkuja takaapäin työntämään.
- Nimetön
kaupoissa kirjoitti:
mitään suurempaa vikaa ole ,ihan hyviä kaikki.Pieniä vikojahan löytyy joka asiasta,jos alkaa pilkkuja takaapäin työntämään.
Niinhän se kuuluu sanontakin, että tympee kun Halpa-hallin myyjä, pitää aika pitkälti paikkansa.
- Ootpa outo lintu
Nimetön kirjoitti:
Niinhän se kuuluu sanontakin, että tympee kun Halpa-hallin myyjä, pitää aika pitkälti paikkansa.
On tainut kirves sattua omaan nilkkaan, kun noin nimeätkin noita kauppoja. Paranna omaa osaamistasi ja ole asiallinen.
- **asiakas**
minne on hävinnyt jyskin pirtein myyjätär?
- tarpeekseen
"palkitsevasta"ammatista ja meni johonkin,opiskelemaan kenties.myyjän työkin voisi olla hyvä ammatti,jollei joutuisi vastaamaan koko kauppaketjun puolesta asiakkaiden yhteydenottoihin.suomessahan ei tunnetusti jaeta positiivista palautetta.
- muka
Joskus ollu semmonen????
- Ihmeellinen tapa tällä
palstalla mitata Iisalmen tavaratalojen palvelu- ja asiakaslähtöisyyttä, kuka näistä subjektiivisista kyselyistä oikein hyötyy? Epäilen...
- vartija.....
en mää maksiin ainaskaan minä enään koskaan! vartija(pitkä ja laiha ja kyttyräselkänen ) kyttää jokaista liikettä..kuikkii hyllyn päästä ja ties mistä! luulee näköjään epärehelliseksi asiakkaaksi näköjään minua.
- rehellinen
vartija..... kirjoitti:
en mää maksiin ainaskaan minä enään koskaan! vartija(pitkä ja laiha ja kyttyräselkänen ) kyttää jokaista liikettä..kuikkii hyllyn päästä ja ties mistä! luulee näköjään epärehelliseksi asiakkaaksi näköjään minua.
halpa-hallissa ei oo ees vartijoita vaan myyjät kyylää perässä,huh huh.osaisivat kyylätä ees "huomaamattomasti"niin saisivat jonkun kiinnikin,ettei rehellisiä tarvii kiusata!
- vartija
vartija..... kirjoitti:
Kuka/mikä se sellanen on ? En minä oo nähny siellä vartijoita aikoihin.
- tarttekaan
vartija kirjoitti:
Kuka/mikä se sellanen on ? En minä oo nähny siellä vartijoita aikoihin.
niitä nähdä! Ne näkee sinut!!!
- näkee
tarttekaan kirjoitti:
niitä nähdä! Ne näkee sinut!!!
kaiken! Ne kuulee kaiken! Ne tietää kaiken ! Eheh heh heh hee!!!
Ja sitten pientä sisäpiiri huumoria...
Kaikki mukaan!!!!
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Plate jokaisen luo. Kun onpi aamuvuoro ja laulaa lintukuoro silloin Plate onnellinen on... EH HEH HEH HEH HEE HAH HAH HAAAAA!!!!
- kaappa...
sopivasti henkilökuntaa, asiakkaat aina yhtä tervetulleita, sama kohtelu kaikille, huippupaikka!
- Elekee nyt
Eepä sua maenostoo!!
- taidat
Elekee nyt kirjoitti:
Eepä sua maenostoo!!
olla...elekee elekee-ee-e....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909