on mun oma kärsimysnäytelmä
tuska on kova , miksi elämän täytyy olla sisällötöntä ja jatkuvaa tappelua ilman rakkautta , ottasko ... pulloa vai lähtis ihan vaan menee ja jättäis kaiken entisen tuskan taakseen ? No raivoraitiina toi alkoholiin sortuminen ei silleen houkuttelevalta tunnu joten ei kait tässä auta muu kuin ... vaan lähteä ! Alle 40:senä mullakin olis viel elämä kyl ihan edessäpäin , sapettaa vaan kun on yrittänyt itse tosissaan , laittanut rahat kiinni ja tehnyt kaikkensa että olis yhdessä mukavaa mutta ei vaan tunnu kelpaavan naiselle ?
Lapsettomuus on tietysti kova paikka ja ymmärrän sillä mielenailahtelut , jo usean vuoden ajan olen vaan yrittänyt jaksaa vierellä mut enään ei taida jaksaa jatkuvaa mielenailahtelua , tyhjästä räyhäystä , tuskaista olemusta , jatkuvaa hammasten kiristystä ... tulee väkisin mieleen että mitä järkeä mun on katsoa vierestä kun elämä valuu tiimalasissa hukkaan kun kerran onnelista elämää on lähes mahdotonta elää ?
nii hyvää pääsiäistä sitä onnellisesti viettäville
ikävä kunnollista elämää , niin
tavallaan tää
1
685
Vastaukset
- ...
Miksi ette adoptoi lasta? ...elämäsi on sisällötöntä? Ohjelman järjestäminen ja toisen viihdyttäminen yksipuolisesti on aika kuluttavaa, mutta jokainen itse vastuussa omasta elämästä. Hanki harrastuksia ym. Keskustele puolisosi kanssa. Lähtekää lomalle. Kaikilla meillä on omat parisuhdeongelmamme. Täydellistä parisuhdetta ei ole olemassa, luulenpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763161Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732111Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441909- 411901
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3341009Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114983Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802