pokeria pelaamaan ilmaiseski oikealla rahalla

jansqu

Itse pelaan nettipokeria harrastuksena noin tunnin per ilta. pelaan 0,50-1$ NL holdemia. pelaamista olen harrastanut noin vuoden. alkuun meni rahaa mutta nyt on jo voitolle päästy. kaikille aloitteleville pelaajille suosittelen pelaamaan freerolleja eli ilmaisturnauksia aluksi ja lukemaan esimerkiksi pokerin käsikirjan joka on kohtuulisen hyvä opas ja jota noudattamalla voi oppia pelaamaan voitollista peliä. kannatta myös etsiä netistä pokerisivuja joista voi saada liittymis bonusta pokerihuoneisiin ilman että tarvitsee alkuun omaa rahaa tallettaa sivuille. tässä esim yksi linkki josta voi saada ilmaista massia pokerihuoneisiin itse olen täältä saanut jo 500$ sponssor rahoja.

http://www.pokerinside.com/refer/jansqu

kyseinen sivu ei ole pokerihuone vaan tarjoavat erillaisia bonuksia ja sponsorpointi rahoja eri pokerihuoneisiin. täytyy vaan rekisteröityä ja täyttää omat tiedot niin pääsee kasvattamaan omaa nibs tiliiään josita tarpeeksi kasvattamalla saa salasanoja eri freerolleihin esim. cd pokeriin. pienellä vaivalla sponssi rahaa 50$ partypokeriin. käykää tutustumassa sivusto on omasta mielestäni aikas hyvä.

Ja vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen saan nettipokerista tällä hetkellä noin 100€ voittoa kahdessa viikossa. joskus hieman enemmän joskus vähemmnänb mutta keskiarvo on tuota luokkaa. pelaan ainostaa hyvillä käsillä kovaa peruspokeria. jonka olen opetellut lukemalla muutamia opuksia ja laskemalla todennäköisyyksiä ja tietysti pelaamalla tuhansia käsiä.

ps. rekisteröitymällä yllä olevan linkin kautta voitte kysyä vihjeitä/neuvoja pokerinsiden toiminnasta sähköllä [email protected] viestiksi oma inside käyttäjä tunnus niin vastaan ja neuvon mielelläni aloittelevia pelaajia jotkä näen rekisteröityneen linkin kautta että saataisin teille ilmaista pelima massia:)

18

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokersark

      kiitti jansqu! hyvin toimii, täytin vann tiedot asesin profiilikuvia. hommasin nettellerin ja kirjoitin pari viestiä foorumille. nyt voinkin pelata partypokerilla ilmaisen 50$:)

    • vatoslocos

      mäkin kävin ton sun linkkis kautta liitymässä, mites toi netteller onko se luotettava siitähän saa 50 nibsii kun sinne ne tiedot lisää? miten se siis toimii?

      • jansqu

        itse olen käyttänyt netteleriä koko pokerinpeluun ajan, se toimii niin kuin internet pankki. moni pokerisivusto ei hyväksy rahansiirroissa visa electron korttia, electronilla voi siirtää rahaa myös realiajassa netteller tilille josta sen taas voi siirtää pokerihuoneeseen ja näin pääsee pelaamaan nopeasti parhaisiin pokerihuoneisiin. minun kohdallani netteller on ollut todella luotteva vaihtoehto kun en "oikeata visaa" halua hommata. tilin luominen nettelleriin ei maksa mitään ainut haittapuoli on että siellä ei ole suomenkielisiä valikoita ruotsi, englanti yms.


    • jansqu

      Sitten vielä tämmöinen linkki

      http://www.betonbet.com/?a=2990

      omasta mielestäni paras pokerisaitti kuuluu priman verkkoon, paljon pelaajia. hyvät pienen blindin pöydät ja first depo bonus ja rakeback 30%. eli siis saat rahaa takaisin rakesta jota maksat pokerihuoneelle jokaisesta kädestä jonka pelaat. jos pelaat paljon pokeria ei missään nimessä kannata pelata ilman rakebackkia!!!

    • et vastaa

      rekkasin sisään, laitoin sulle viestiä et olisit neuvonu alkuun et vastannu!!! taidatkin kusettaa!!!!

      • jansqu

        et ilmeisesti ole rekannu yllä olevan linkin kautta kun ei näy mulla sinun käyttäjätunnustasi omilla sivuilla... jos se sinne ilmiintyy niin vastaan sitten. laitan myös heti kaikille linkin kautta rekisteröityneille priva viestiä pokerinsiden messagen kautta alkuun pääsemiseksi ja ohjeen miten sen 50$ saa partylle.


      • joopajooooo.........
        jansqu kirjoitti:

        et ilmeisesti ole rekannu yllä olevan linkin kautta kun ei näy mulla sinun käyttäjätunnustasi omilla sivuilla... jos se sinne ilmiintyy niin vastaan sitten. laitan myös heti kaikille linkin kautta rekisteröityneille priva viestiä pokerinsiden messagen kautta alkuun pääsemiseksi ja ohjeen miten sen 50$ saa partylle.

        Tietenkin voisit jansqu mainita, että voi liittyä myös suoraan http://www.pokeriside.com ja myöskin olisi hyvä mainita, että kaikki eivät saa tuota $50 vaikka tekisivät mitä.

        Toisekseen onko järkeä ottaa $50 kun monet paikat tarjoaa $75, $100 tai jopa $125 partypokeriin?

        Tässä salasanat niin ei tartte jansqu kusettajan kanssa asioida.

        3x$350 freeroll "lead60" ja "100Nibs"
        $500 freeroll "AlmostPr"
        $1000 freeroll "PI1000"

        Nämä siis CDPokerissa saatte nuo salasanat kun tienaatte kylliksi Nibsejä, mutta tuossa ennakkoon ne.


      • jansqu
        joopajooooo......... kirjoitti:

        Tietenkin voisit jansqu mainita, että voi liittyä myös suoraan http://www.pokeriside.com ja myöskin olisi hyvä mainita, että kaikki eivät saa tuota $50 vaikka tekisivät mitä.

        Toisekseen onko järkeä ottaa $50 kun monet paikat tarjoaa $75, $100 tai jopa $125 partypokeriin?

        Tässä salasanat niin ei tartte jansqu kusettajan kanssa asioida.

        3x$350 freeroll "lead60" ja "100Nibs"
        $500 freeroll "AlmostPr"
        $1000 freeroll "PI1000"

        Nämä siis CDPokerissa saatte nuo salasanat kun tienaatte kylliksi Nibsejä, mutta tuossa ennakkoon ne.

        juu tottakai voi suoraankin liittyä kyllä kai sen kaikki on tajunnu, Mutten ymmärrä mitä haittaa siitä on jos tuon linkin kautta kirjautuukin ei se ole keneltäkään pois:) tarjosin vielä jeesiä jos joku alkuun sitä tarvitsee. ja tähän mennessä olen kaikille jotka ovat tuon linkin kautta kirjautuneet laittanut merkinnyt friendiksi ja laittanut viestä alkkuun pääsemiseksi, jokaisen oma asia jos sen sivuuttaa. ja tästä nyt ei luultavasti kauheita tuloja itelle tule vaikka tuon linkin kauta porukka liittyykin, saikos peräti 5nibsii per naama:D niin ja jos tarpeeksi värvää niin pääsee leaderboardiin jossa mahdollisuus saada 200$ jos voittaa kilpailun hauska vaan että aika mahdoton voittaa toi:D

        Miten niin kaikki ei saa 50$???
        ainakin kaikki jotka tunnen tai tiedän profiilinsa täyttäneet ovat sen saaneet.... partyllä ei saa olla ennestää tiliä se voi estää bonuksen saannnin, yks kaveri tosin kertoi saaneensa bonuksen vaikka tili olikin olemassa

        saahan niitä partylle bonuksia ei siinnä.
        Katso kokonaiskuvaa pokerinside tarjoaa mielestäni muitakin hyvä tarjouksia kuin partyn 50 ja cd freerollit pitää vain pikkuisen tehdäkkin.
        ja joskus jos taito/kiinnostusta tilinsä kasvattamiseen on voi lähteä rahapotteja metsästämään. tai siten pikku tuurilla

        esim.
        How do I get a Sponsorship?

        We award Sponsorships to our active, participating members randomly each and every day.

        Our Sponsorship system is one of the defining unique features about our community. Very simply, we award you with up-front cash to play at our Featured Rooms in the hopes that you will be a profitable addition to our team.

        To check the status of your Sponsorships, click on the Sponsorships tab under My Account. If you have a new Sponsorship, you will be able to Accept the Sponsorship from this page.

        Tai sitten tämä mikä minua eniten kiinostaa

        Poker Nibs Weekly
        For the true poker player, our Poker Nibs Weekly leaderboard pays while you play. You now have a chance to win more than any rakeback program could ever pay with our fixed prizes at over $8,000 per month! The more you play, the more we pay!


      • T.Winnipeg

        Olen finland teamin official owner, joten voit kysellä myös minulta tietoja. Tosin laita silloin referral kohtaan parzister niin näen sinut.


      • oikein owner
        T.Winnipeg kirjoitti:

        Olen finland teamin official owner, joten voit kysellä myös minulta tietoja. Tosin laita silloin referral kohtaan parzister niin näen sinut.

        eikös teamin voi perustaa kuka tahansa ja laittaa sille minkä nimen tykkää???


    • jansqu

      Unohtu laitta tohon vielä että kun olette rekanneet sivuille niin käyn lisäämässä ystävälistalle teidät heti kun huomaan rekkaukseen, niin voin laittaa teille viestiä pokerinsiden kautta. laitan pikku ohjeen alkuunpääsemiseksi.

      • joopajooooo.........

        Hyvä parzister survotaan kaikki omat referit tähän samaan ketjuun.

        Bonuskoodiksi: FREEM20 tai FREE20CDP

        Saat kuut ja taivaan kun käytät tuota. Hahaha ainakin melkein. No joo vitsi vitsi.

        Saa kaiken saman kaikki käytti mitä tahansa bonuskoodia/referiä (PokerInsidessa bonus koodi = referi) Nuo passutkin jo tuonne laitoin niin ei tarvitse kenenkään referiä niiden takia käyttää. Millään koodilla ei saa mitään extraa. Ja tietoa saa suomeksi kysymällä mistä tahansa suomalaisesta tiimistä.


      • parzister
        joopajooooo......... kirjoitti:

        Hyvä parzister survotaan kaikki omat referit tähän samaan ketjuun.

        Bonuskoodiksi: FREEM20 tai FREE20CDP

        Saat kuut ja taivaan kun käytät tuota. Hahaha ainakin melkein. No joo vitsi vitsi.

        Saa kaiken saman kaikki käytti mitä tahansa bonuskoodia/referiä (PokerInsidessa bonus koodi = referi) Nuo passutkin jo tuonne laitoin niin ei tarvitse kenenkään referiä niiden takia käyttää. Millään koodilla ei saa mitään extraa. Ja tietoa saa suomeksi kysymällä mistä tahansa suomalaisesta tiimistä.

        parempi niin ettei turhaa spammia muihin ketjuihin ;)

        ps. kyllä mulla on tarjota silti suora kontakti esim pokerinsiden Jasoniin , voin mm. suositella häntä antamaan 50$ sponssi jollekin tiimin pelaajista
        check:
        http://www.pokerinside.com/teams/finland

        joten mikäli kiinnostaa linkki on http://www.pokerinside.com/bonus/PARZISTER


      • jansqu
        parzister kirjoitti:

        parempi niin ettei turhaa spammia muihin ketjuihin ;)

        ps. kyllä mulla on tarjota silti suora kontakti esim pokerinsiden Jasoniin , voin mm. suositella häntä antamaan 50$ sponssi jollekin tiimin pelaajista
        check:
        http://www.pokerinside.com/teams/finland

        joten mikäli kiinnostaa linkki on http://www.pokerinside.com/bonus/PARZISTER

        vielä parempi on tuo sinun linkki kun sillä saa bonuksen. kuten edellä mainitsin niin se ei varmaan ole keltään pois jos referin kautta sivuille liittyy. itsekkin kun olen jostakin saanut tietoa eri bonussivustoista olen ihan mielellään kiitokseksi referin kautta rekannu, enkä ole itsekkäästi miettinyt saako joku jotakin bonusta minun liittymisestä, naurettavia nuo pellet jotka ottaa sen jonkinlaisena uhkana....


      • referererrerer
        jansqu kirjoitti:

        vielä parempi on tuo sinun linkki kun sillä saa bonuksen. kuten edellä mainitsin niin se ei varmaan ole keltään pois jos referin kautta sivuille liittyy. itsekkin kun olen jostakin saanut tietoa eri bonussivustoista olen ihan mielellään kiitokseksi referin kautta rekannu, enkä ole itsekkäästi miettinyt saako joku jotakin bonusta minun liittymisestä, naurettavia nuo pellet jotka ottaa sen jonkinlaisena uhkana....

        niin ja joo eiköhän se ole jokaisella itsellä mahdollisuus päättää haluaako liittyä toisen kautta vai ei. siinnä olen samaa mieltä jansqun kans et jos joku tarjoa tietoo erillaisista bonuksist niin miks ei vois kiitokseks sitten hänen kauttaan liityä... jos se ei ole iteltä pois... eikös kuitenkin nämä isot sivustot jotka tarjoo bonuksia toimi samallalailla suuremmassa mittakaavassa tosin.


      • bonus o
        parzister kirjoitti:

        parempi niin ettei turhaa spammia muihin ketjuihin ;)

        ps. kyllä mulla on tarjota silti suora kontakti esim pokerinsiden Jasoniin , voin mm. suositella häntä antamaan 50$ sponssi jollekin tiimin pelaajista
        check:
        http://www.pokerinside.com/teams/finland

        joten mikäli kiinnostaa linkki on http://www.pokerinside.com/bonus/PARZISTER

        tosta sun bonuksesta mitkäs sen ehdot on... taitaa olla tyypilline 30$ rmp (realmoneyplayer) bonus? vai miten. elikkäs pitää ladata pokerisofta ja tallettaa rahaa sinne niin sit sää saat 30$ ja mää 30$ onkos näin. entäs sitten tuo suora linkki voitko taata kaikille sun kauttas liityville sen sponssin?


      • Joopajooooo...........
        bonus o kirjoitti:

        tosta sun bonuksesta mitkäs sen ehdot on... taitaa olla tyypilline 30$ rmp (realmoneyplayer) bonus? vai miten. elikkäs pitää ladata pokerisofta ja tallettaa rahaa sinne niin sit sää saat 30$ ja mää 30$ onkos näin. entäs sitten tuo suora linkki voitko taata kaikille sun kauttas liityville sen sponssin?

        ----------------------------
        tosta sun bonuksesta mitkäs sen ehdot on... taitaa olla tyypilline 30$ rmp (realmoneyplayer) bonus? vai miten. elikkäs pitää ladata pokerisofta ja tallettaa rahaa sinne niin sit sää saat 30$ ja mää 30$ onkos näin. entäs sitten tuo suora linkki voitko taata kaikille sun kauttas liityville sen sponssin?
        ----------------------------
        Toi perus menee siten, että talletat rahaa ja pelaat 250 reikattua kättä jonka jälkeen suosittelija saa $30. Pelaaja saa hyvän mielen.

        Sitten kun on referoinut enemmänkin porukkaa (esim. väh. 30-40) niin saa valita minkälaista palkkiota tahtoo.
        Esim. minä saan $8 jo siitä että joku imuroi cdpokerin ja tekee tunnukset. Ja $50 jos joku tallettaa ja pelaa sen 250 reikattua kättä.
        Tässäkin tapauksessa pelaaja saa hyvän mielen. :D

        Kuten sanottua et saa mitään extraa bonus koodilla ellei sitten joku referoija tahdo antaa osaa omasta palkkiostaan sinulle.


    • jansqu

      Get a Guaranteed Sponsorship!
      Posted at Apr 9th 2007 7:11PM
      We are currently offering a GUARANTEED Sponsorship for all new PokerInside members!

      ********** Follow these simple steps: **********

      1. Create a PokerInside account for free

      Vaikka tässä minun refer linkissäni:D

      http://www.pokerinside.com/refer/jansqu

      HUOM!!voit myös poistaa referlinkin niin ei
      tartte kenenkään itkeskellä jälestä:-D

      2. Download CDPoker here:
      http://www.pokerinside.com/downloads/CDPoker.exe

      3. Play a minimum of 250 Real Money hands on CDPoker
      This will allow us to verify you are a real poker player and track your playing type/value.

      4. Contact our Support Team
      We will review your play at CDPoker and will offer you a Sponsorship for a minimum of $10 and maximum of $2,000. At this time we will also let you know about other ways we can help you build your bankroll.




      * note = this offer is only available to NEW CDPoker Players that have downloaded from the PokerInside.com website

      ** note = we may require that you open a MoneyBookers.com account so we have way to send you your Sponsorship cash. Often times, though, this is not required.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe