Voi miksi mun pitää olla näin toivottoman rakastunut, etten voi ajatella ketään muuta kuin vain yhtä. Voisin tehdä hänen vuokseen mitä tahansa, mutta en pysty tekemään mitään... En tiedä mitä pelkään, mutta se on vaan niin vaikeaa. Taaskin rukoilin, että tulisin vielä jonakin päivänä saamaan hänet omakseni ja että juttumme onnistuisi. Olen rukoillut sitä jo monta kertaa... Hän tuntuu niin erilaiselta kuin kukaan muu...niin hyvältä. Kunpa siihen rukoukseen vielä vastattaisiin.
Olen taas rukoillut
8
832
Vastaukset
- kukkanenko
Hänestä niin erilaisen ja hyvä?
- eräs
...mutta silloin mä voisin paljastua enkä sitä riskiä ota. ;) Hän vaan on niin iiiihana! Noh, niitä ihania asioita on niin monia: yleinen olemus, luonne, ulkonäkö, jne. Kaikki kolahtaa.
- xxxx
eräs kirjoitti:
...mutta silloin mä voisin paljastua enkä sitä riskiä ota. ;) Hän vaan on niin iiiihana! Noh, niitä ihania asioita on niin monia: yleinen olemus, luonne, ulkonäkö, jne. Kaikki kolahtaa.
..rakkauden takia kannata ottaa riski? Miksi et kerro hänelle suoraan, että välität hänestä? Se voisi olla käänne sinun elämässäsi, jos uskaltaisit tunnustaa hänelle. Oletko muuten mies vai nainen?
- eräs
xxxx kirjoitti:
..rakkauden takia kannata ottaa riski? Miksi et kerro hänelle suoraan, että välität hänestä? Se voisi olla käänne sinun elämässäsi, jos uskaltaisit tunnustaa hänelle. Oletko muuten mies vai nainen?
Ja se onkin käynyt mielessäni jo monta kertaa. Aina kuitenkin ajattelen, että mitä jos hän pelästyykin minua ja kaikkoaa lopullisesti elämästäni. Ja tietenkin tässäkin pätee se, että "toivossa on hyvä elää". Eli nyt mulla on elämässäni jotain tavoiteltavan arvoista ja vaikka hän ei välttämättä vielä tuntisi samoin, niin ehkä ne tunteet voivat kehittyä myöhemmin, jos vain annan hänelle aikaa. Jos mä nyt menettäisin hänet, niin kaikki mun toiveet ja haaveet olisivat jälleen tyhjän päällä. Hänenlaisiaan naisia tapaa kerran kymmenessä vuodessa - jos niinkään usein.
No ei mulla ihan aina ole tuollaiset fiilikset olleet, vaan joskus tunnekuohuissani olen miettinyt että "nyt teen sen, meni syteen tai saveen!" En oo kuitenkaan kertaakaan onnistunut järjestämään siihen sopivaa tilaisuutta ja lopulta taas em. ajattelutapa on ottanut vallan.
Tietenkin mua pelottaa kokoajan, että hänen elämäänsä tulee joku toinen mies, jonka kanssa hän etenee nopeammin. Tosin, jokin aika sitten olin jo ihan varma, että niin oli päässyt käymään ja olinkin jonkin aikaa siitä melkein shokissa. Nyt mä oon tavallaan jo tottunut siihen ajatukseen. Eikä mulla sitä paitsi ole hajuakaan, onko se edes vakava juttu, joten en halua sen takia vielä unohtaa häntä. Uskon nimittäin olevani hänelle paras mahdollinen mies - ongelma on, että kuinka saisin hänet tajuamaan sen. ;) - someone else
eräs kirjoitti:
Ja se onkin käynyt mielessäni jo monta kertaa. Aina kuitenkin ajattelen, että mitä jos hän pelästyykin minua ja kaikkoaa lopullisesti elämästäni. Ja tietenkin tässäkin pätee se, että "toivossa on hyvä elää". Eli nyt mulla on elämässäni jotain tavoiteltavan arvoista ja vaikka hän ei välttämättä vielä tuntisi samoin, niin ehkä ne tunteet voivat kehittyä myöhemmin, jos vain annan hänelle aikaa. Jos mä nyt menettäisin hänet, niin kaikki mun toiveet ja haaveet olisivat jälleen tyhjän päällä. Hänenlaisiaan naisia tapaa kerran kymmenessä vuodessa - jos niinkään usein.
No ei mulla ihan aina ole tuollaiset fiilikset olleet, vaan joskus tunnekuohuissani olen miettinyt että "nyt teen sen, meni syteen tai saveen!" En oo kuitenkaan kertaakaan onnistunut järjestämään siihen sopivaa tilaisuutta ja lopulta taas em. ajattelutapa on ottanut vallan.
Tietenkin mua pelottaa kokoajan, että hänen elämäänsä tulee joku toinen mies, jonka kanssa hän etenee nopeammin. Tosin, jokin aika sitten olin jo ihan varma, että niin oli päässyt käymään ja olinkin jonkin aikaa siitä melkein shokissa. Nyt mä oon tavallaan jo tottunut siihen ajatukseen. Eikä mulla sitä paitsi ole hajuakaan, onko se edes vakava juttu, joten en halua sen takia vielä unohtaa häntä. Uskon nimittäin olevani hänelle paras mahdollinen mies - ongelma on, että kuinka saisin hänet tajuamaan sen. ;)"Uskon nimittäin olevani hänelle paras mahdollinen mies"
Kuuntele nyt itseäsi hyvä mies! Mikset sitten vain ajattele naisesi parasta, mene ja pokaa hänet ;)) Vihjaa tunteistasi, miten hän muuten tajuaisi? Mikä siinä on niin vaikeaa? Mitä sinä oikein haluat, haluatko todella edes yrittää saada naisen omaksesi vai haluatko vain ihailla kaukaa lopun ikääsi? Mitä jos sillä naisellakin on tunteita mutta hän odottaa että mies tekisi aloitteen?
"ehkä ne tunteet voivat kehittyä myöhemmin, jos vain annan hänelle aikaa"
No mitä sitten muka menetät jos kerrot tunteistasi? Et mitään. Jos kerran et säikähdä vaikka tunteesi olisivatkin naiselle yllätys ja olet valmis odottamaan että nainen saa rauhassa miettiä mitä vastaa. Jotkut lämpenee hitaasti, toiset nopeesti. Tietenkin olisi ideaali tilanne jos molemmilla olisi samanlaiset tunteet yhtä aikaa ja molemmat uskaltaisivat niistä kertoa. Mutta sitäkään ei voi saada selville jos ei ota asiasta selvää!
- ppo
Kas, samassa tilanteessa ollaan. Tosin jos mä rukoilen, mä rukoilen enää kykyä unohtaa/päästä yli tunteistani. kylläpäs on elämä vaikeaa.. no, toivottavasti sulla kaikki kääntyy hyväksi!
- minä
Minäkin rukoilin ja pääsin eroon tunteistani. Tosin asiaa auttoi se, että mies jätti vastaamatta viesteihini:)
Kiitos sinulle siitä;)
- Druga-veli
Kaikkee onnea sulle jutussas. Sama juttu täällä, epätoivossa. Mä voisin suurinpiirtein kopioida ton sun kirjotuksen ja se täsmäis 100% mun omaa tilannetta.
Mun kohde ei onneks ole edes suosittu jätkien keskuudessa, joten se nostaa mahdollisuuksia joitakin murto-osia. Joskus olen yrittänyt meinaan haukata liian isoa palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497