Miten härkä nainen ja vesimies mies tulee onnistumaan parisuhteessa keskenään?
HärkäN ja VesimiesM
6
1430
Vastaukset
- surkimus
Ei ole suhteista kokemusta, mutta olen vesimiehen äiti ja on tosi vaikeeta, ja sitten taas niin rakastava ja huolehtiva enimmäkseen huolehtiva, mutta suorasanainen joka joskus loukkaakin vanhaa. Härkä-äiti
- horoskooppeihin...
niin mä olen härkä ja mun entinen mies jätti mut, kun odotin meittin yhteistä lasta. Eli emme sopineet yhteen?
Mieheni oli juuri Vesimies. - olemme
ja vuodesta 1981 asti avossa asuneet. Ei mitään ongelmia ole ollut. Yhdessä omistamme rivitalo- asunnon.
- Härkärouva
Vesimiehen kanssa olen naimisissa ja meillä on lapsi. On meillä eroavaisuuksia, mutta niissä on voimaa. Meillä on tasapainoinen suhde, mutta ei se onni ilmaiseksi tule. Kumallekin perhe on ykkönen ja puoliso paras ystävä. Vesimiestä viehättää härän itsevarmuus tietyissä tilanteissa ja härkää vesimiehen kyky ajatella raamien ulkopuolella. Molemmat olemme luovia ja tykätään tehdä konkreettisia asioita, mutta myös filosofisia keskusteluja käymme. Meillä on yhteisiä suurudenhulluja rakennusprojekteja, joissa minä olen välillä luova suunnittelija ja mies realistinenjärki ja välillä roolit myös vaihtuvat. Täydennämme toisiamme vastakohdilla, mutta myös paljon samaa löytyy. Olemme edelleen umpirakastuneita.
- HärkäN-80
Härkärouva kirjoitti:
Vesimiehen kanssa olen naimisissa ja meillä on lapsi. On meillä eroavaisuuksia, mutta niissä on voimaa. Meillä on tasapainoinen suhde, mutta ei se onni ilmaiseksi tule. Kumallekin perhe on ykkönen ja puoliso paras ystävä. Vesimiestä viehättää härän itsevarmuus tietyissä tilanteissa ja härkää vesimiehen kyky ajatella raamien ulkopuolella. Molemmat olemme luovia ja tykätään tehdä konkreettisia asioita, mutta myös filosofisia keskusteluja käymme. Meillä on yhteisiä suurudenhulluja rakennusprojekteja, joissa minä olen välillä luova suunnittelija ja mies realistinenjärki ja välillä roolit myös vaihtuvat. Täydennämme toisiamme vastakohdilla, mutta myös paljon samaa löytyy. Olemme edelleen umpirakastuneita.
minun kirjoittamalta viestiltä. Olen ollut viisi vuotta vesimiehen kanssa naimisissa ja aika on ollut uskomattoman ihanaa ja yllätyksellistä ja loppua ei näy :) Meille ainakin sopii, vaikka vaikuttaahan siihen miljoona muutakin asiaa kuin horoskooppi ;)
- dhdgh
seksi on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982