HärkäN ja VesimiesM

pipuna

Miten härkä nainen ja vesimies mies tulee onnistumaan parisuhteessa keskenään?

6

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkimus

      Ei ole suhteista kokemusta, mutta olen vesimiehen äiti ja on tosi vaikeeta, ja sitten taas niin rakastava ja huolehtiva enimmäkseen huolehtiva, mutta suorasanainen joka joskus loukkaakin vanhaa. Härkä-äiti

    • horoskooppeihin...

      niin mä olen härkä ja mun entinen mies jätti mut, kun odotin meittin yhteistä lasta. Eli emme sopineet yhteen?
      Mieheni oli juuri Vesimies.

    • olemme

      ja vuodesta 1981 asti avossa asuneet. Ei mitään ongelmia ole ollut. Yhdessä omistamme rivitalo- asunnon.

      • Härkärouva

        Vesimiehen kanssa olen naimisissa ja meillä on lapsi. On meillä eroavaisuuksia, mutta niissä on voimaa. Meillä on tasapainoinen suhde, mutta ei se onni ilmaiseksi tule. Kumallekin perhe on ykkönen ja puoliso paras ystävä. Vesimiestä viehättää härän itsevarmuus tietyissä tilanteissa ja härkää vesimiehen kyky ajatella raamien ulkopuolella. Molemmat olemme luovia ja tykätään tehdä konkreettisia asioita, mutta myös filosofisia keskusteluja käymme. Meillä on yhteisiä suurudenhulluja rakennusprojekteja, joissa minä olen välillä luova suunnittelija ja mies realistinenjärki ja välillä roolit myös vaihtuvat. Täydennämme toisiamme vastakohdilla, mutta myös paljon samaa löytyy. Olemme edelleen umpirakastuneita.


      • HärkäN-80
        Härkärouva kirjoitti:

        Vesimiehen kanssa olen naimisissa ja meillä on lapsi. On meillä eroavaisuuksia, mutta niissä on voimaa. Meillä on tasapainoinen suhde, mutta ei se onni ilmaiseksi tule. Kumallekin perhe on ykkönen ja puoliso paras ystävä. Vesimiestä viehättää härän itsevarmuus tietyissä tilanteissa ja härkää vesimiehen kyky ajatella raamien ulkopuolella. Molemmat olemme luovia ja tykätään tehdä konkreettisia asioita, mutta myös filosofisia keskusteluja käymme. Meillä on yhteisiä suurudenhulluja rakennusprojekteja, joissa minä olen välillä luova suunnittelija ja mies realistinenjärki ja välillä roolit myös vaihtuvat. Täydennämme toisiamme vastakohdilla, mutta myös paljon samaa löytyy. Olemme edelleen umpirakastuneita.

        minun kirjoittamalta viestiltä. Olen ollut viisi vuotta vesimiehen kanssa naimisissa ja aika on ollut uskomattoman ihanaa ja yllätyksellistä ja loppua ei näy :) Meille ainakin sopii, vaikka vaikuttaahan siihen miljoona muutakin asiaa kuin horoskooppi ;)


    • dhdgh

      seksi on hyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe