Oppiiko vesimiesM virheistään?

tiiiiiiiiiina

oppiiko vesimiesM virheistään? vai tekeekö hän saman virheen toistuvasti? esim pettämisen suhteen?

15

2777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuu on kuu

      virheistä ei opi kukaan ainakaan minun käsittänääkkssse MuDDA JOSSE TOISTUU NIIN AJATELAA ENSIKSI JA KERRAN VIELÄ JA TAAS: ITEM;

    • hakurin orsilla tavataan ...

      abcdefghijklmnopqrstu auta

    • jästipää

      Omakohtaisesti osaan sanoa, että oppii, mutta siihen tarvitaan jokin todella kova kolaus että oppii ja alkaa tosissaan ajattelemaan asioita.

      • nousevan auringonmaa

        itse olen 23v ja olen VESIMIES kyllä itse opin virheistäni. itselläni on juuri sellainen elämän tilanne että pakko oppia. ollaanhan me vesimiehet myös erittän lämmin sydämmisiä kuten yölinnun laulussa sanotaan "pehmeä sydän mutta kovapää" itse olen myös välillä periksi antamaton kun otan sen kannan asiaa niin siitä pidän kiinni vaikka "kynsin ja hampain"


    • Ramu73

      Kun on ihminen ja kypsä sellainen ;O)

    • riippuu asiasta

      ja siitä että haluaako ottaa opiksi! Mutta jos katuu ja oikeasti haluaa niin kyllä oppii ja kunnolla!

      • tarpeeksi nähnyt

        Eihän voi yleistää, mutta jo vuosia tuntemani vesimies ei ole ainakaan vielä oppinut mitään virheistään, aina hakeutuu jotenkin vaikeisiin naissuhteisiin ongelmineen, ja ryhtyy väkivaltaiseksi ja sitten suhde jälleen kerran kariutuu. Esittää varsinaista naistenmiestä vaikka pohjimmiltaan on varsinainen mammanpoika, paitsi mitä nyt tuo naistenhakkaaminen on kaiketi mielestään miehekästä. Tätä on ollut jo vuosia, sivusta näiden asioiden kehittymistä katsellut, luulisi että olisi jo pikkuhiljaa oppinut hieman elämästä, ja myöskin naisista.


    • liiankin kanssa.

      Toistaa ja toistaa virhettään, vaikka näkisi jo kuinka henkisesti lopussa olet. Ei kannata uskoa siihen löpinään mitä kiinni jäätyään höpisevät, se on täyttä peetä joka johtuu siitä, että pelkäävät eroamista.

      • särkynyt sydän

        Vesimiesmiehet ovat ikävä kyllä kovia valehtelemaan, johtunee siitä että ovat aina valloittamassa uusia naisia, kaksi tulta pitäisi jatkuvasti olla liekissä. yksi nainen tuntunee riittämättömältä. Tämä ei tietenkään tarkoita kaikkia merkin miehiä, mutta kypsymättömillä on tähän enempi tapa kuin taipumus.


      • suusta
        särkynyt sydän kirjoitti:

        Vesimiesmiehet ovat ikävä kyllä kovia valehtelemaan, johtunee siitä että ovat aina valloittamassa uusia naisia, kaksi tulta pitäisi jatkuvasti olla liekissä. yksi nainen tuntunee riittämättömältä. Tämä ei tietenkään tarkoita kaikkia merkin miehiä, mutta kypsymättömillä on tähän enempi tapa kuin taipumus.

        Vaikka saisit Vesimiehen kiinni itse teossa, valehtelee hän kirkkain silmin vaikka mitä, ettei joutuisi vastaamaan teoistaan.

        Pettää, tai ainakin viestittelee ja tapailee muita naisia, ja tämä piirre ei ole pois kitkettävissä. Ei petä ns. "hetken mielijohteesta" esim. kännissä, vaan harkitusti tutustuu muihin naisiin yleensä tv:n chattipalstoilla, netissä tai baarissa, ja alkaa viestitellä, ja tutustumaan näihin naisiin. Eli luo jo uutta parisuhdetta, vanhan ollessa vielä olemassa.

        Tässä kokemukseni Vesimies- MIEHESTÄ.


      • useasti koettu
        suusta kirjoitti:

        Vaikka saisit Vesimiehen kiinni itse teossa, valehtelee hän kirkkain silmin vaikka mitä, ettei joutuisi vastaamaan teoistaan.

        Pettää, tai ainakin viestittelee ja tapailee muita naisia, ja tämä piirre ei ole pois kitkettävissä. Ei petä ns. "hetken mielijohteesta" esim. kännissä, vaan harkitusti tutustuu muihin naisiin yleensä tv:n chattipalstoilla, netissä tai baarissa, ja alkaa viestitellä, ja tutustumaan näihin naisiin. Eli luo jo uutta parisuhdetta, vanhan ollessa vielä olemassa.

        Tässä kokemukseni Vesimies- MIEHESTÄ.

        Näin on. Vesimies-miehellä aina kaksi rautaa tulessa, ainakin kypsymättömillä. Annetaan ymmärtää ettei mitään muuta ole, mutta jatkuvasti tekstiviestein, e-mailein jne yhteydessä toiseen/toisiin naisiin. Ja sitten kun joku tärppää, niin ei kun menoksi vaan. Innostuksen laannuttua, takaisin vanhan ja tutun turvallisen luo.


      • kuin rotta...
        useasti koettu kirjoitti:

        Näin on. Vesimies-miehellä aina kaksi rautaa tulessa, ainakin kypsymättömillä. Annetaan ymmärtää ettei mitään muuta ole, mutta jatkuvasti tekstiviestein, e-mailein jne yhteydessä toiseen/toisiin naisiin. Ja sitten kun joku tärppää, niin ei kun menoksi vaan. Innostuksen laannuttua, takaisin vanhan ja tutun turvallisen luo.

        Naisia pitää olla vähintään kaksi, eli se ns. seurustelukumppani, ja sitten nämä tekstari-tuttavuudet/sähköpostituttavuudet/chattituttavuudet.... Ja kiinni jos jää, niin ollaan niin katuvaa, mutta sama peli jatkuu heti kun silmä välttää.


      • ihan normaaleja
        kuin rotta... kirjoitti:

        Naisia pitää olla vähintään kaksi, eli se ns. seurustelukumppani, ja sitten nämä tekstari-tuttavuudet/sähköpostituttavuudet/chattituttavuudet.... Ja kiinni jos jää, niin ollaan niin katuvaa, mutta sama peli jatkuu heti kun silmä välttää.

        ja minkä ikäisiä? Itse en ymmärrä alkuunkaan tuota että netin välityksellä tms. rakkautta etsitään. Eikä minua vois vähempää kiinnostaa edes ihmiset jotka tekevät elämästään "virtuaalisen"!
        Elättekö itsekään elämää oikeasti?


      • lastchange
        kuin rotta... kirjoitti:

        Naisia pitää olla vähintään kaksi, eli se ns. seurustelukumppani, ja sitten nämä tekstari-tuttavuudet/sähköpostituttavuudet/chattituttavuudet.... Ja kiinni jos jää, niin ollaan niin katuvaa, mutta sama peli jatkuu heti kun silmä välttää.

        mitä te ees tiiätte vesimiehestä? onko niin vaikeeta sulautua vesimiehen maailmaan ees sen verran että ymmärrätte edes hitusen linnunradan älykkäintä tähtimerkkiä? vesimies ei petä, lyö saati sitten pelaa muitten kanssa silmäpeliä ollessaan suhteessa jos kumppanin on vaikee hyväksyy sitä että vesimies luo uusia tuttavuuksia aina paikassa kuin paikassa niin kannattas varmaan jättää koko vesimies sikseen. tän palstan kaikilla hangottelijoilla on joko tosi pahoja ongelmia oman tasapainonsa kanssa tai sitten kateellisuus on iskeny tosi pahaan paikkaan ja sen jälkeen alkaa kaiken maailman skeida puheet.. yhtä hyvin määki voisin haukkua ravun pystyyn pettämisestä


      • provosoitunut
        lastchange kirjoitti:

        mitä te ees tiiätte vesimiehestä? onko niin vaikeeta sulautua vesimiehen maailmaan ees sen verran että ymmärrätte edes hitusen linnunradan älykkäintä tähtimerkkiä? vesimies ei petä, lyö saati sitten pelaa muitten kanssa silmäpeliä ollessaan suhteessa jos kumppanin on vaikee hyväksyy sitä että vesimies luo uusia tuttavuuksia aina paikassa kuin paikassa niin kannattas varmaan jättää koko vesimies sikseen. tän palstan kaikilla hangottelijoilla on joko tosi pahoja ongelmia oman tasapainonsa kanssa tai sitten kateellisuus on iskeny tosi pahaan paikkaan ja sen jälkeen alkaa kaiken maailman skeida puheet.. yhtä hyvin määki voisin haukkua ravun pystyyn pettämisestä

        edellisen kanssa, vaikken merkinomaavana kuitenkaan kehtaa nyt linnuradan älykkäämmäksi kuuluttautua pelkän horoskoopin perusteella. Kaukana ollaan siitä..

        Mutta!
        EN ole koskaan pettänyt, enkä todellakaan tule näin koskaan tekemäänkään. Tuttavia ja ystäviä mulla on toki maailma täynnä, niin miehiä kuin naisia, niin lesboja, homoja kuin heteroitakin, niin kaiken värisiä kuin kokoisiakin. He ovat kaikki minulle rakkaita ystäviä -ihmisinä! Saatan useastikin viettää vaikka naispuolisten ystävien kanssa kokonaisia päiviä kahviloissa istuskellen tai lähteä joskus lounaalle vaikka homon tai lesbon kanssa, muuttaako se minut todella heti pettäjäksi ja homoksi? Ei minua kiinnostaa mitkään sukupuolierot ystävissäni tai niiden seksuaalinen käyttäytyminen kotioloissaan jos se ei ilmene tai vaikuta juttuihin, mistä yhdessä ollessa kerrotaan. Miksette, te oudoista asioista mustasukkaiset kirjoittajat, kielläis samantien kumppanianne käymästä läpi vaikka ihmisen kanssa, kenellä onkin "väärän"värinen tukka tai liian isot tai pienet korvat?

        Onneksi oma vaimoni on ymmärtänyt ihmiskäsitykseni kuitenkin alusta lähtien ja luotetaan täysiin toisiimme. Jos asia ei olisi näin en kyllä hänen kanssaan perhettäkään olisi koskaan perustanut..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe