...miten ihmeellistä elämä on?
Mietitkö koskaan
17
1129
Vastaukset
- päivä mielessä,
että kyllä on ihmeellistä, ihmeellisempää, kuin elokuva!
se on ihmeellistä ja jos se ei olisi olisi elämä tylsää :=)
- valentain 64
Kyllä se ainakin meikäläisen jaksaa yllättää. Ja mikä hienointa, hengissä ollaan. Pitkistä pyhistä huolimatta. ;)
- tuffe
nyt taas vähempi. Olen onnistunut sekoittamaan huusholliani enkä ole yhtään siivoustuulella.
Päivällä tosin ajattelin elämän ihmeellisyyttä kuin näin vauvan ulkoiluttamassa vanhempiansa, nekään ei tiedä mitä kaikkea kivaa on edessä 14 vuoden päässä.. taisi olla joku kateellinen vauvakuumehuorauskohtaus mulla :)
Ketään siivousintoista linjoilla..?- tuffe
Menipä u:t ja o:t kivasti sekaisin :(
- (.)Y(.)
Pistit letkuvalot?.. ;))
Heh, siun kohtaustes kans..
ilman vauvoi.. ihan jees juttu.. :)
Saapiko tulla siivoomaan,
ne letkuvalot pois?.. ;)) - tuffe
(.)Y(.) kirjoitti:
Pistit letkuvalot?.. ;))
ne letkuvalot pois?.. ;))Kerro heti jotain tuntomerkkejä että tiedän varjella mun letkuvaloa kun tulet! Se on tuossa kesät talvet *siluttaa* tiedä vaikka joku kateellinen sen multa vohkis jos laittaisin varastoon :))
No onneksi tuossa on muutama pöytä ennen kuin pääset valoihin, alan laulamaan ja sinä tanssimaan :)) - Mysteriet
(.)Y(.) kirjoitti:
Pistit letkuvalot?.. ;))
ne letkuvalot pois?.. ;))Kun kävin hänen luonaan oli letkuvalo poistettu ja tilalla oli vain lappu, missä luki "tässä pitäisi oleman vihreä letkuvalo" ;D
- (.)Y(.)
tuffe kirjoitti:
Kerro heti jotain tuntomerkkejä että tiedän varjella mun letkuvaloa kun tulet! Se on tuossa kesät talvet *siluttaa* tiedä vaikka joku kateellinen sen multa vohkis jos laittaisin varastoon :))
No onneksi tuossa on muutama pöytä ennen kuin pääset valoihin, alan laulamaan ja sinä tanssimaan :))Kiva, jouluvalo bileet tiedossa.. :))
- (.)Y(.)
Mysteriet kirjoitti:
Kun kävin hänen luonaan oli letkuvalo poistettu ja tilalla oli vain lappu, missä luki "tässä pitäisi oleman vihreä letkuvalo" ;D
Ihanko totta, et Tuffeliini ois,
niistä lopulta luopunut.. :DD - Mysteriet
(.)Y(.) kirjoitti:
Ihanko totta, et Tuffeliini ois,
niistä lopulta luopunut.. :DDEttä ne turvallisuussyistä siirrettiin turvaan... ripustettiin kaiketi takaisin kun lähdin ;D
- jane.london
Tätä aloituskysymystä lukiessani tuli mieleen,että nuoruuteni oli kuin Kaurismäen leffoista ja aikuisuuteni kuin Woody Allenin;D
- lemnaminor..
Olen menettänyt kyvyn ihailla esim. luonnon moninaisuutta. Monesti elämä tuntuu turruttavalta, yksitoikkoiselta.
Nautin kylläkin hetkestä. Tehdessäni asioita, joista pidän tai tehdessäni jotakin aivan uutta.- Rokkihirvi
...sulla mahdollisuus saada takaisin esim. mullasta työntyvän kevään ensimmäisen mukulakasvin ihastelutaito???
Tai hämähäkin insinööritaidon kunnioituksen sekainen ihastelu? - lemnaminor..
Rokkihirvi kirjoitti:
...sulla mahdollisuus saada takaisin esim. mullasta työntyvän kevään ensimmäisen mukulakasvin ihastelutaito???
Tai hämähäkin insinööritaidon kunnioituksen sekainen ihastelu?Ajan kanssa ehkä.. Liikaa tapahtunut vuoden aikana - ikäviä asioita. No, jostakin mistä vielä pidän on vesielementtinä.
- L-pässi
lemnaminor.. kirjoitti:
Ajan kanssa ehkä.. Liikaa tapahtunut vuoden aikana - ikäviä asioita. No, jostakin mistä vielä pidän on vesielementtinä.
tuntuu että kaikki pysähtyy...
Katselen tästä saunanrappusilta järven takana kohoavaa vaaraa... Kuusi metsää niin kauniin vihreätä.. Aurinko jo lämmittää kohta jäät lähtevät.... Tulee .....
Puhelin soi......
Voi täällä sitä ollaan toimistossa ja haaveillaan....
jostakin luontoon tai eläimiin liittyvästä asiasta. Tiedostan myös usein ne elämän asiat, joissa olen onnekas.
Toisaalta ilman suuria vastoinkäymisiä olisin tuskin tässä tilanteessa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146