Tietääkö kukaan /onko mitään vihiä,minkänäköinen on biisilista, minkä Stones Ólymiastadionilla soittaa?
Biisilista 1.8. HKI:n keikalle?
3
785
Vastaukset
- viime syksyltä
The set list
Jumping Jack Flash
It's Only Rock'n Roll
Oh No Not You Again
She Was Hot
Shine a Light
Streets Of Love
Midnight Rambler
Tumbling Dice
--- Introductions
You Got The Silver (Keith)
Slipping Away (Keith)
Connection (Keith)
Miss You (to B-stage)
Get Off Of My Cloud
Start Me Up
Honky Tonk Women (to main stage)
Sympathy For The Devil
Paint It Black
Brown Sugar
You Can't Always Get What You Want (encore)
Satisfaction (encore)
Passaisi mulle.- SaVaGe
You got me rocking, Gimme Shelter ja Street fighting man täydentäisivät mukavasti vielä listaa ;) Tiedätkö OIKEASTI mikä se elokuussa voisi tulla olemaan vai tietääkä sitä tässä vaiheessa esiintyjä itsekkään?
- iorr
SaVaGe kirjoitti:
You got me rocking, Gimme Shelter ja Street fighting man täydentäisivät mukavasti vielä listaa ;) Tiedätkö OIKEASTI mikä se elokuussa voisi tulla olemaan vai tietääkä sitä tässä vaiheessa esiintyjä itsekkään?
Eipä sitä tiedä mitä sir Jaggerin prompterilta löytyy elokuun 1. päivä. Tämän linkin kautta näet viime kiertueen setit. Oikeassa reunassa Review kertoo setit ja tunnelmat keikoilta.
Tässä linkki:
http://www.iorr.org/tour05/tour06c.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882