Volvo C30

kokemuksia muilla

Olisin kiinnostunut tuosta C30 mallista. Korimalli viehättää minua ja etenkin diesel mallit ovat taloudellisia. Onko kokemuksia muilla ko. autosta ajossa ja käytännössä?

9

11228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • und sportin

testeissä ei ole vakuuttanut (kts. lehden nettisivut). Diesel hävisi Audille ja Bemarille ja T5 Focukselle ja Golfille.

Ja vielä kun löytyy Volvolle tyypillisiä lastentauteja, niin kannattaa varmaan kiertää kaukaa.

• nuo testit

Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.

• Paljon parempaa
        nuo testit kirjoitti:

Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.

C30:n hinnalla saa ihan oikeita autojakin! Eipä noita ole paljoa liikenteessä näkynyt! Enkä ihmettele!

• jos riittää pikkuauto

kiva pikkuauto tytöille mutta grande punton saa halvemmalla

• C30

grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai

• herätyyyys
        C30 kirjoitti:

grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai

taas jokun pälli kaivoi 2007 vuoden aloituksen.

• lue sieltä

kuvien kera asiaa.

• kivelä

On ollut vaimolla ajokkina 6 vuotta eikä ole huonoa sanottavaa.1.6 diesel on toiminut moitteettomasti myös talviolo suhteissa.Pieni ruokainen ja hyvä ajettava kaikin puolin.

• Anonyymi

Huippu ajettava vielä yli 10-vuotiaanakin, kun on kunnossa.
      2 litran koneella kevyesti kulkee pintakaasulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe