Olisin kiinnostunut tuosta C30 mallista. Korimalli viehättää minua ja etenkin diesel mallit ovat taloudellisia. Onko kokemuksia muilla ko. autosta ajossa ja käytännössä?
Volvo C30
9
11228
Vastaukset
- und sportin
testeissä ei ole vakuuttanut (kts. lehden nettisivut). Diesel hävisi Audille ja Bemarille ja T5 Focukselle ja Golfille.
Ja vielä kun löytyy Volvolle tyypillisiä lastentauteja, niin kannattaa varmaan kiertää kaukaa.- nuo testit
Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.
- Paljon parempaa
nuo testit kirjoitti:
Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.
C30:n hinnalla saa ihan oikeita autojakin! Eipä noita ole paljoa liikenteessä näkynyt! Enkä ihmettele!
- jos riittää pikkuauto
kiva pikkuauto tytöille mutta grande punton saa halvemmalla
- C30
grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai
- herätyyyys
C30 kirjoitti:
grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai
taas jokun pälli kaivoi 2007 vuoden aloituksen.
- lue sieltä
kuvien kera asiaa.
- kivelä
On ollut vaimolla ajokkina 6 vuotta eikä ole huonoa sanottavaa.1.6 diesel on toiminut moitteettomasti myös talviolo suhteissa.Pieni ruokainen ja hyvä ajettava kaikin puolin.
- Anonyymi
Huippu ajettava vielä yli 10-vuotiaanakin, kun on kunnossa.
2 litran koneella kevyesti kulkee pintakaasulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002