Volvo C30

kokemuksia muilla

Olisin kiinnostunut tuosta C30 mallista. Korimalli viehättää minua ja etenkin diesel mallit ovat taloudellisia. Onko kokemuksia muilla ko. autosta ajossa ja käytännössä?

9

10560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • und sportin

      testeissä ei ole vakuuttanut (kts. lehden nettisivut). Diesel hävisi Audille ja Bemarille ja T5 Focukselle ja Golfille.

      Ja vielä kun löytyy Volvolle tyypillisiä lastentauteja, niin kannattaa varmaan kiertää kaukaa.

      • nuo testit

        Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.


      • Paljon parempaa
        nuo testit kirjoitti:

        Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.

        C30:n hinnalla saa ihan oikeita autojakin! Eipä noita ole paljoa liikenteessä näkynyt! Enkä ihmettele!


    • jos riittää pikkuauto

      kiva pikkuauto tytöille mutta grande punton saa halvemmalla

      • C30

        grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai


      • herätyyyys
        C30 kirjoitti:

        grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai

        taas jokun pälli kaivoi 2007 vuoden aloituksen.


    • lue sieltä

      kuvien kera asiaa.

    • kivelä

      On ollut vaimolla ajokkina 6 vuotta eikä ole huonoa sanottavaa.1.6 diesel on toiminut moitteettomasti myös talviolo suhteissa.Pieni ruokainen ja hyvä ajettava kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Huippu ajettava vielä yli 10-vuotiaanakin, kun on kunnossa.
      2 litran koneella kevyesti kulkee pintakaasulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe