Olisin kiinnostunut tuosta C30 mallista. Korimalli viehättää minua ja etenkin diesel mallit ovat taloudellisia. Onko kokemuksia muilla ko. autosta ajossa ja käytännössä?
Volvo C30
9
12788
Vastaukset
- und sportin
testeissä ei ole vakuuttanut (kts. lehden nettisivut). Diesel hävisi Audille ja Bemarille ja T5 Focukselle ja Golfille.
Ja vielä kun löytyy Volvolle tyypillisiä lastentauteja, niin kannattaa varmaan kiertää kaukaa.- nuo testit
Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.
- Paljon parempaa
nuo testit kirjoitti:
Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.
C30:n hinnalla saa ihan oikeita autojakin! Eipä noita ole paljoa liikenteessä näkynyt! Enkä ihmettele!
- jos riittää pikkuauto
kiva pikkuauto tytöille mutta grande punton saa halvemmalla
- C30
grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai
- herätyyyys
C30 kirjoitti:
grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai
taas jokun pälli kaivoi 2007 vuoden aloituksen.
- lue sieltä
kuvien kera asiaa.
- kivelä
On ollut vaimolla ajokkina 6 vuotta eikä ole huonoa sanottavaa.1.6 diesel on toiminut moitteettomasti myös talviolo suhteissa.Pieni ruokainen ja hyvä ajettava kaikin puolin.
- Anonyymi
Huippu ajettava vielä yli 10-vuotiaanakin, kun on kunnossa.
2 litran koneella kevyesti kulkee pintakaasulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865