Volvo C30

kokemuksia muilla

Olisin kiinnostunut tuosta C30 mallista. Korimalli viehättää minua ja etenkin diesel mallit ovat taloudellisia. Onko kokemuksia muilla ko. autosta ajossa ja käytännössä?

9

12644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • und sportin

testeissä ei ole vakuuttanut (kts. lehden nettisivut). Diesel hävisi Audille ja Bemarille ja T5 Focukselle ja Golfille.

Ja vielä kun löytyy Volvolle tyypillisiä lastentauteja, niin kannattaa varmaan kiertää kaukaa.

• nuo testit

Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.

• Paljon parempaa
        nuo testit kirjoitti:

Eivät oikein vakuuta. Siinä lähinnä urheiluominaisuuksia punnittiin. Itse ostaisin dieselmallin jossa olisi käytännön tehokkuutta. Lasten tauteja? Hmm, itsellä on ollut 4 Volvoa peräjälkeen ja jokaisella olen ajanut 150-200 tkm per auto, pakko huomauttaa että minun kokemuksilla Volvon haukutut viat eivät pidä paikkaansa. Yksilöitähän nuo ovat mutta Vanhana autoilijana kyllä luulen tietäväni mistä on kyse. Nyt vanhemmalla iällä juuri tuo C30 olisi passelin kokoinen kahdelle aikuiselle.

C30:n hinnalla saa ihan oikeita autojakin! Eipä noita ole paljoa liikenteessä näkynyt! Enkä ihmettele!

• jos riittää pikkuauto

kiva pikkuauto tytöille mutta grande punton saa halvemmalla

• C30

grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai

• herätyyyys
        C30 kirjoitti:

grande punto on fiat ja ne on ihan PASKOJA ei lähe käyntiin ku oot menossa seiskaks kokouksee oho tuli potkut en ostais fiattii vaikka halvalla sai

taas jokun pälli kaivoi 2007 vuoden aloituksen.

• lue sieltä

kuvien kera asiaa.

• kivelä

On ollut vaimolla ajokkina 6 vuotta eikä ole huonoa sanottavaa.1.6 diesel on toiminut moitteettomasti myös talviolo suhteissa.Pieni ruokainen ja hyvä ajettava kaikin puolin.

• Anonyymi

Huippu ajettava vielä yli 10-vuotiaanakin, kun on kunnossa.
      2 litran koneella kevyesti kulkee pintakaasulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5469
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1881
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      360
      1831
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      70
      782
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      36
      684
    Aihe