GoHome, loppu häänöttää

HåkanRuåtsalainen

Ajattelin tilata GoHome laajakaistan, nyt huomasin että avaus maksaa vaihteeksi vaatimattomat
150 EUR, hinnoittelumuutos tullut 01.04.2007.

Tämä nyt lienee tätä GoHome alasajoa, mitä
TV4Sweden täällä on ennustellut. Tosin TV4Swedenin
edustama 'kanavapaketti' on suht tuubikamaa,
tahoille jotka paremmasta ei tiedä..... Oikeat
maksukanavat löytyy muualta, laadukkaampina, ei
leffastudioiden SuperHalbaTarjousAle korissa
joiden DVD levikkikin titteleistä on olematonta,
mutta Pöllölaakso ostaa kaiken Halban !!

3

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tuo ole uutta

      jos olet huomannut, firma joka noita liittymiä kauppaa on vaihtunut jo varmasti viis kertaa, ja asiakkaat on siirretty edelleen. eli aivan sama minkä firman alaisuudessa niitä liittymiä hallinnoidaan, ei ne ole nytkään samoja liittymiä kun maikkarin aikana. eli jos niitä ei gohomena myydä niin tuo valmis asiakaskunta myydään etiäppäin.

    • Get Lost gohome

      Käytössäni on ollut alkuvuodesta Gohome laajakaista liittymä, muuten hyvä mutta taas ollut mykkänä toista viikkoa. Gohome ei saa aikaan juuri mitään ilmoitti vaan että asia on verkonhaltijalla. Edellisellä kerralla liittymä oli pimeänä yli 3 viikkoa, kuinka kauan nyt taas menee. Tietokone lähes uusi kaikki tarkastettu ohjelmat ja asetukset, verkko vaan vajaa ym.ym.
      Mitä pitäisi tehdä? Pitäisikö irtisanoa ja vaihtaa toiseen operaattoriin? Mikä olisi toimiva liittymä joka toimisi kuin junan vessa ? Suositelkaa jos sallitaan, sillä pian palaa hermot.

      • Mandoliini

        GoHome on välillä alhaalla, ilmeisesti taas (en saa tietoa koska asiakaspalvelu ei ole toiminnassa viikonloppuna).
        KOITIN IRTISANOA SOPIMUKSEN - SAKKO LIITTYNÄSOPIMUKSESSA ISO! Miten kun tämä ei toimi niin enhän minä ilman liittymää voi olla - tulee vissiin halvemmaksi maksaa kahdesta liittymästä - saako tämän jotenkin pois ilman sakkoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe