Vivida Sun aurinkokapselit

valtsi

Vivida Sun aurinkokapselit -> onko kellään kokemuksia? Suositteletteko? Paljonko maksaa?
Hyvinvoinnin sivuston mukaan 19.95€...

20

36513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zalo

      Olen syönyt kyseisiä kapseleita useampana kesänä ja ennen ns.aurinkolomia. Herkkä ihoni kestää paremmin aurinkoa ja rusketun helpommin. Mielestäni ovat aika hintavia (20-24euroa), mutta ovat tehneet miellyttävämmäksi kesäni ja auringosta nauttimisen. En syönyt niitä raskaana ollessa ja imettäessä.

    • Pirde*

      Vivida Sunit toimii ihan hyvin. Apteekista kävin ostamassa aurinkorasvaa Meksikoon ja apteekkari suositteli mulle niitä. Olen aika herkkä auringolle, joskus palanut Välimerellä ihan vesikelloille aurinkorasvoista huolimatta (vaikka en harrasta auringonottoa). Kapseleita nassuun ja riittävät kertoimet, niin ruskettuu nätisti eikä pala ollenkaan. Itse en niitä ikävä kyllä sitten muistanut napsia pitkään matkan jälkeen, joten en tiedä kuinka paljon jatkaisi rusketusta... Muista sitten aloittaa ajoissa niiden syöminen (2-3 vkoa ennen matkaa).

      • Valtsi

        ...jotta iho ehtii valmistautua, pitää alkaa nauttia Vivida Sun -aurinkokapseleita jo 2 viikkoa ennen aurinkokautta.

        Tuote kuulostaa hyvältä, aion ostaa.


    • valtsi

      Siis ymmärsinkö oikein, että jos syö aurinkokapseleita, niin ei tarvitse käyttää aurinkovoiteita??

      • Pirde*

        Eli täytyy silti käyttää aurinkovoiteita. Kapselit auttavat "sisältäpäin" ihoa kestämään paremmin aurinkoa ja sen aiheuttamaa rasitusta.


    • Sorry, näin on

      Kalliita tuotteita, niitähän on muitakin, mutta en ole niiden havainnut edistävän rusketusta. Pari kertaa on tullut niitä ohjeiden mukaan ennen reissua napsittua, mutta ero pillerittömään lomaan on ihan plus miinus nolla.
      Enemmän painottaisin ihon päivittäistä rasvaamista, säännöllistä kuorimista ja riittäviä ulkoisia suojakertoimia. Totta kai yleisesti terveet elämäntavat ja itsensä hoitaminen mukaan lukien vastuullinen auringossa oleilu ehkäisevät palamista. On ihan järjetöntä kärventää itseään heijastepohjaisella pinnalla tuntitolkulla. Liikkumalla ruskettuu terveemmin, silloinkin suojattuna tietysti.

      • kalkkinaaama

        niin entäs kun itse ihoni on todella herkkä ja punoittava ja ruskettuu todella vähän. niin saisinko silti "luonnollista" rusketusta edes vähän?

        kertokaa toki lisää tuotteen ominaisuuksista jotka olette kokeilleet ! :)
        ja mistä tuotetta saa?


      • Valtsi
        kalkkinaaama kirjoitti:

        niin entäs kun itse ihoni on todella herkkä ja punoittava ja ruskettuu todella vähän. niin saisinko silti "luonnollista" rusketusta edes vähän?

        kertokaa toki lisää tuotteen ominaisuuksista jotka olette kokeilleet ! :)
        ja mistä tuotetta saa?

        ... saa esim. luontaistuotekaupoista, apteekeista...


      • vivida sun
        kalkkinaaama kirjoitti:

        niin entäs kun itse ihoni on todella herkkä ja punoittava ja ruskettuu todella vähän. niin saisinko silti "luonnollista" rusketusta edes vähän?

        kertokaa toki lisää tuotteen ominaisuuksista jotka olette kokeilleet ! :)
        ja mistä tuotetta saa?

        on nyt huhtikuussa Stokkan kanta-asiakas tarjouksessa.Ihan hyvä ale,aion itse käydä ostamassa.


      • kreetalle taas
        kalkkinaaama kirjoitti:

        niin entäs kun itse ihoni on todella herkkä ja punoittava ja ruskettuu todella vähän. niin saisinko silti "luonnollista" rusketusta edes vähän?

        kertokaa toki lisää tuotteen ominaisuuksista jotka olette kokeilleet ! :)
        ja mistä tuotetta saa?

        ja mulla on aina kevyesti päivettyneen ihon väri.Saman saa tietty porkkanoita popsimalla,mutta itse vihaan porkkanaa...

        Ennen etelään lähtöä siirryn Vividaan ja lapsille syötän Aurinkokapseleita.Ne on hieman pienempiä ja helpompi niellä.


      • Valtsi
        kalkkinaaama kirjoitti:

        niin entäs kun itse ihoni on todella herkkä ja punoittava ja ruskettuu todella vähän. niin saisinko silti "luonnollista" rusketusta edes vähän?

        kertokaa toki lisää tuotteen ominaisuuksista jotka olette kokeilleet ! :)
        ja mistä tuotetta saa?

        ... ja tuotetta voi myös tilata: http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=1729


    • sun-tabuista

      Olet ottanut itse ja antanut herkästi palavalle lapselleni aurinkokapseleita ennen aurinkolomaa. Vahvistavat meitä blondeja hieman, mutta suojakertoimia ne eivät korvaa.

      Aurinkotabut ovat auttaneet myös keväisin auringon nostattamaan ihottumaan, joka muuten kutisee aivan sairaasti.

      • Miisu27

        Kyllä niistä hyötyä on,niin kuin edellä on todettu. Itse aloitin syömään vitatabsin aurinkonappeja(halvempia kuin vividat,mutta toimi!)pari viikkoa ennen reissua ja jatkoin reissun jälkeenkin,kun kerran nuita nyt on. Reissussa paloin parina ekana päivänä,eli 40kerroinkaan ei riittänyt,kun aurinko porotti 52 "pahimmillaan", eli kunnon kertoimet parina alkupäivänä. Sitten puotettiin pikkuhiljaa pienempiin,pahimpiin kohtiin laitettiin edelleen 40:stä. Lopputuloksena oli tosi hyvä rusketus ja minun rusketukseni oli hiukan tummempi ja paljon tasaisemman ruskeampi,kuin miehelläni. :)
        Ja ikinä en ole parin viikon reissun jälkeen ollut näin ruskea!
        Tosin kannattaa lotrata sit runsaasti after sunnejakin,sillä ainaski mulla iho kuivu ihan hirveesti ja nahkat lähtee,jos ei kunnolla rasvaa.
        Jep.Toivottavasti tästä oli edes jotain hyötyä.Ihanaa matkaa teillen!


    • Pode

      luin tossa teidän kirjoittamianne juttuja. itse aloitin muutama päivä sitten aurinkokapselien syönnin. Kreikkaan lähtö on 3½ viikon päästä.
      Käytin joskus lansasterin voidetta kahta viikkoa ennen etelän matkaa ja se oli tosi hyvä voide, ruskettui hyvin. nyt sitä ei ole enää myynnissä, joten kokeilen nyt ensimmäistä kertaa vivida sun kapseleita. yleensä rusketun hyvin, enkä pala, mutta viime vuonna ollessani etelässä, naamani jäin ihan valkoiseksi, vaikka otin samanlailla aurinkoa.johtuikohan siitä, että olin käyttänyt itseruskettavaa voidetta samana vuonna vai johtuikohan vaan siitä, että edellisestä loma matkasta oli jo 2 vuotta että edellinen rusketus oli hävinnyt? nyt syön pillereitä ja käyn viikkoa ennen reissua 5 kertaa solariumissa. tehookohan? :D

    • 11 + 9

      Herätellääs hieman vanhaa keskustelua. Onko lisää kokemuksa näiden toimivuudesta?

      • SuviL.

        Jep eli olen käyttänyt kyseisiä pillereitä joka kesä ja ennen aurinkolomia jo yli 10 vuoden ajan. Edullisia vaihtoehtoja Vividoille ovat mm. Aurinkokapselit ja Multikarosin. Itse tykkään Multikarosineista, joilla on hintaa n. 10 eur/pkt. Olen vaalea, mutta helposti ruskettuva. En pala helposti. "Aurinkotabuilla" koen saavani paljon nopeammin rusketuksen ja se kestää kauemmin. Alkukesästä ensimmäistä kertaa aurinkoa ottaessani jo 1-2 tunnissa saa rajat näkyviin. En tosiaan usko, että samaan tulokseen pääsee ilman melamiinituotantoa lisääviä pilsuja. Moni tuttavani, joilla on luonnostaan hyvin valkoinen ja helposti palava iho, on saanut apua nimenomaan palamisen ehkäisyyn ja siihen, että yleensäkin saa muuta kuin punaista väriä pintaan. Suosittelen lämpimästi!


    • Monica M.

      Itse ostin juuri MultiKarosin merkkisiä aurinkokapseleita ja Kreikkaan kähtö olisi kolmen viikon päästä. Tosiaan hinta oli jotain 10e paketti. Juuri aloitin syömään kuuria. Aikaisemmin pari kesää sitten söin samoja, mutta en säännöllisesti. Suomen kesässä en niistä suurta apua kokenut, mutta ainahan ulkomaan aurinko on ihan eri asia.

    • aurinkoonkohta

      Kyllähän noita vividan kapseleita on tullut kokeiltua ,2003 Brasiliassa ja hyvin toimi.Nyt on markkinoilla hyvä toimiva tuote jota olen käyttänyt Meksikon matkoilla ja se on Suncaroten, tuotetta on uudistettu tänä vuonna astaksantania enemmän.Joissain luontaistuotekaupassa on tarjouksessa saman valmistajan aftersun voide mukana joka on aivan erinomainen voide viilentää heti.

    • aikahyvin

      suncaroten www.naturamedia.fi

    • mytanner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe