Naiset vastatkaa tähän. Meidän on tarkoitus ostaa moottoripyörä kesäksi, ehkä triumphi, mutta olen sanonut miehelleni että en suostu semmosen kyytiin missä ei ole selkänojaa, tipahdan kyydistä. Mieheni mielestä selkänojapenkki on huonomman näköinen.Kertokaa kokemuksia
Selkänoja asiaa
4
972
Vastaukset
- mieheltäsi
Kumpi on tärkeämpää, se että vaimo pysyy kyydissä ja matkustaminen on mukavaa vaiko se että homma näyttää mahdollisimman coolilta 8-)
Kyllä siinä penkillä tosin ilmankin selkänojaa pysyy. Nojaan voi reissatessa kiinnittää laukun ja nyssäköitä, sekin hyöty siitä on. - VÄÄÄNSSI
meisseli pystyyn keskelle penkkiä, siinä pysyy hyvin...
- selkänojaa...
meitillä on roketti ilman selkänojaa ja kilsoja kohta tullunna 30,000, välillä hieman on kyllä hirvittänyt kun vaimo ompi nukahtanut useammallekkin reissulle kyytiin...!
- tuo viihtyvyyttä
Alkuun mentiin ilman selkänojaa,nyt kolmen kesän
kokemuksen tuoma matkustusmukavuus pitää tulevaisuudessakin nojan paikoillaan. Se matkustusmukavuus on minun ei mieheni parhaaksi ja meitä on kaksi omine mielipiteineen joten saan pitää omani vaikka mieheni on myös sitä mieltä että noja vie tyylistä fiilistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829