Heippa ihmiset! Kertokaas siis Vammalan parhaat baarit, että tietäisi ulkopaikkakuntalainen minne sitten suunnistaisi =) (kertokaa kans baarin hintatasoja ja sijainnit jne.) Kiitos
parhaat baarit?
6
3791
Vastaukset
- kysymys...
Ei kuulu Vammala niihin paikkoihin, joissa olisi "parhaita baareja" oikein monikossa -- hyvä jos edes jonkinlaisen baarikierroksen saa aikaan.
- Oinonen
Voin kokemuksella sanoa, että ulkopaikkakuntalaisen ei kannata lähteä Vammalassa baariin. On meinaan niin sisäänlämpiävää sakkia siinä kylässä.
- baareista
ei täällä tosiaan kauheesti valinnanvaraa oo.
jos oot nuori niin luultavasti baron vois olla. sisään muistaakseni jotain 5€ drinksut samanhintaisia..
perjantaisin siel on usein joku bändi, sillon kalliimpaa sisälle.
waltters on sellanen mukava aloittelupaikka nuorille ja vanhemmillekin, ilmanen sisäänpääsy. ja nää kaks on ihan näköetäisyydellä toisistaan.
jos taas oot vanhempi niin seurahuone. melkokallis tasoonsa nähden siään, ja juomat myös hinnakkaampia. - Drinksuli
Niin, tätä olenkin miettinyt. Puoli vuotta asunut täällä korvessa ja pari kertaa käynyt yhellä tahi kahella, mutta bailaamaan asti en ole koskaan eksynyt. Olisiko 19-25 vuotiaista baarireissulle lähtijöitä 20 vuotiaan tytön seuraksi? Tosiaan kun täällä suunnalla ei ole kaveria kenen kanssa lähtiä niin kokeillaan nyt näin (:
- Ainoy
...Vammalassa kunnon juhlia saa aikaan, toista se on Huittisten Seurahuoneella, jossa käy porukkaa aika kaukaakin!
- haananen
janibaariin vaan niin jo ilta sujuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284