Leijona ja Oinas?

eeb.

Miten hyvin leijona ja oinas sopivat yhteen? vai sopivatko ollenkaan..

11

5837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli ei

      Riippuu vähän...
      Jos kumpikin osaa käyttäytyä kohtuudella silloin kun toisen nassukka ja hölmöt jutut käy ärsyttämään, ei ongelmaa, päinvastoin! Voi siis olla tosi jees juttu ja räiskettä riittää sanan positiivisessa merkityksessä.
      Toisaalta, usein kummankin merkin lievästi tulinen luonne vain ruokkii ja provosoi toinen toista ja lopputulos tällöin voi olla erittäinkin sotaisa ja sotkuinen...

      • nouseva Leijona(N)

        "Toisaalta, usein kummankin merkin lievästi tulinen luonne vain ruokkii ja provosoi toinen toista ja lopputulos tällöin voi olla erittäinkin sotaisa ja sotkuinen..."

        Ylläri, ylläri ja kokemusta on...joops.


    • on siis

      varmasti aika tulinen, eikä se välttämättä ole ollenkaan paha asia, ainakaan makuukammarissa ;) Paremmin onnistuu jos niinpäin että mies on leijona ja nainen oinas, silloin horoskooppimerkkien pitäisi olla aika hyvin kohdallaan. Siis loistavasti kohdallaan jos tarkemmin sanotaan. Molempien pitää varmasti vähän oppia rauhallisuutta tietyissä asioissa, mutta positiivista on ettei kumpikaan tallo toista jalkoihinsa, tasavertaisia kumppaneita.

    • yks oinas

      Mä oon nyt seurustellu yhden urosleijonan kans kohta kaks vuotta. Hyvin meillä on menny, vaikka välillä otetaankin yhteen jossain asioissa. Kumpikin ollaan aika tyypillisiä oman horoskoopin edustajia, eli itsepäisiä ja tempperamenttisiä tapauksia. Jos sulla on joku kiikarissa, niin anna mennä vaan. Elämä ei ainakaan oo tasasen tylsää oinas-leijona-parisuhteessa :)

    • ÄRTSY

      EI MUTTA SKORPPARIN KANSSA LEIJONALLA ON KUUMAA MENOA

    • joltaki

      sivulta:

      "Leo and Aries:

      When these two powerful signs collide, there is no stopping them. Both are Fire signs and will love playing together. It is only a matter of time before these two magnetic signs attract and “get a room”.
      This relationship can work but boundaries must be established early on and only if both want to make it last. Both are stubborn, reliable and loyal by nature so there is an element of lasting potential to be had. Problems arise when Aries is not stroking Leo’s tender ego.

      Leo will need lots of praise and compliments. Aries will come to the conclusion sooner or later that Leo is the right person and vice versa."

      Oli täydet neljä tähtee, ilmeisen toimivaa.

    • kokemusta

      sopii mainiosti,olen itse ollut 33v. oinaan kanssayhdessä,niistä 25 aviossa, 4lasta.

    • MARU

      OINAS MIES ON HYVIN OMISTAVA JA MUSTASUKKAINEN
      OTTAA KYLLÄ NAISEN HUOMIOON JA OSAA OLLA
      TOSI IHANA TYYPPI MUTTA LEIJONA ON LIIAN VOIMAKASTAHTOINEN OINAALLE PUHUU KOKEMUKSESTA

    • Kirroosi

      Vielä epäilet! Maailman parhaiten. Me ollaan samalla aaltopituudella pässejen kanssa, tottamooses! Tokihan oikut ovat hieman vetäytyväisempiä, leijonat epähygieenisempiä, >:D
      Tai ainakin minä olen. Mutta leijona&oikku

    • saahan sitä haaveilla.....

      itse olen oinas nainen ja tapasin tässä kevät talvella leijona miehen.........ihastuin häneen täysin....tapailemme satunnaisesti ja joka kerta kun ollaan yhdessä niin yhdessä olo on verkkaista ja rauhallista.....yms seksi intohimoista.......
      kunnioitan häntä kaverina siinä määrin etten suostu muiden kanssa sänky juttuihin........!! Olenkohan mä sit rakastunut salaa siihen.....kiirettä en pidä enkä vaadi siltä liikoja.......!! mies kun on niin se saa päättää!!

      • pihla

        mitenkäs kävi?

        Ps. sama tilanne :0)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1518
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe