Olisko kellään kokemusta miten leijona miehen ja
kaksosnaisen tiet menee yksiin..NO ei kai sillä
horoskoopilla niin väliä ole mutta
uteliasuudesta..
Leijona ja kaksonen
4
403
Vastaukset
- haloski
no hyvä,sä oot ainaki järkevä etkä valitse
kumppanias horoskooppien merkeissä!!!
mut mulla on siitä 5 vuotinen kokemus!!!KYLLA
sopii!!!!!!!!!!!! - tarot
vaan huono yhdistelmä
- Just me!
Meillä on seitsemän vuoden kokemus.Täydellinen pari.Vasta rakastuneita vieläkin.Mies 25,minä 22
ei lapsia, häitä ollaan mietitty. - Gemine
joo...oon rakastunu jellonamieheen...meillä on ollu juttua jo suurin piirtein syntymästä asti. ja tälläki hetkellä se kirjottelee kaikkea sulosta ja haluais et oltais pari, ym... mut arjessa mikään ei onnistu kivuttomasti! kaksonen ja leijona rakastuu helposti mutta koska molemmat on "hieman" omistushaluisia, ja leijona haluaa pitää ihalilijahaaremia, kaksonen ei halua et sitä sidotaan ja flirttailee herkästi ni suhde on aika...ongelmallinen. mä vielä nain mun leijonakuninkaani joku päivä. mut yhteiselämä ei tuu olemaan helppoa.odotan sitä kauhulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368