I'm happy!

Onnellinen miekkonen

Mä olin yks päivä baarissa ja arvatkaas mitä? yhessä pöydässä istu tiktakin Emppu ja Noora!!! No mulla oli tietysti kynä ja paperia mukana koska ne on mulla aina jos satun näkeen ne niin voin pyytää nimmaria ja nyt mä sit näin ne. Mä menin niitten pöytään ja sanoin et hei voisitteks te antaa nimmarin. Ne oli vähän että kuka toi on mutta sitten kun mä annoin paperin ja kynän niin ne molemmat laittoi sen nimmarin siihen. Mä kyselin vielä vähän kuulumisiakin tytöiltä. ne sanoi että ne poalaa keikoille taas kesällä. Ja tiiätteks mitä? mä ajattelin pyytää seuraavan kerran Nooran treffeille jos nää'n sen! Se on mun mielestä niin ihana! ja se on sellainen kunnollinen tyttö eikä mikään ryyppääjä. Mä en yhtään tykkää sellaisista tytöistä jotkaryyppää liikaa. Mut Noora ei juo paljon. sillonkin sillä oli vaan yksi olut. Se on ihana ihminen. Hitsi vieköön!

2

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiktak-fani

Teksti lienee osin läppää, mut okei, jos nyt leikitään, että sä pyydät Nooraa treffeille empä usko, että sulla käy flaksi, koska tokkopa ton tason julkkis mistää taviksista välittää.

Ne tytöt on sen verran High Class tavaraa että jätkällä joka niitä pokaa pitää olla jotain uskottavuutta ja rahaa ja asemaa....ja noihan styylää toisia muusikoita joka on luonnollista.

• Tavastin tietäjä

Voin vain kuvitella naisten naamat kun kaljahuuruinen jätkä kömpii selittään niille asioita joita he ovat kuulleet varmaan tuhannesti ja joutuvat kuulemaan tuhannesti julkisissa paikoissa :) Ihanaa, varmasti Noopu ja Emppu olivat aika pist-off, mutta eivät voineet näyttää sitä.

Varsinkin Epun ilme olisi ollut näkemisen arvoinen ;)

Tuolla tavalla Tiksut oppivat nöyryyttä fanejaan kohtaa ja samalla karisee turha nyrpeys ja ylimielisyys pois.

Vaikiopaikkoja tiksuilla lienevät Tavastia ja erilaiset rockklubit niistä kannattaa bongailla ja käydä kysymässä kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      258
      3730
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      135
      2687
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2172
    4. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1936
    5. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1934
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1488
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1434
    8. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      74
      1162
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    10. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    Aihe