Mä olin yks päivä baarissa ja arvatkaas mitä? yhessä pöydässä istu tiktakin Emppu ja Noora!!! No mulla oli tietysti kynä ja paperia mukana koska ne on mulla aina jos satun näkeen ne niin voin pyytää nimmaria ja nyt mä sit näin ne. Mä menin niitten pöytään ja sanoin et hei voisitteks te antaa nimmarin. Ne oli vähän että kuka toi on mutta sitten kun mä annoin paperin ja kynän niin ne molemmat laittoi sen nimmarin siihen. Mä kyselin vielä vähän kuulumisiakin tytöiltä. ne sanoi että ne poalaa keikoille taas kesällä. Ja tiiätteks mitä? mä ajattelin pyytää seuraavan kerran Nooran treffeille jos nää'n sen! Se on mun mielestä niin ihana! ja se on sellainen kunnollinen tyttö eikä mikään ryyppääjä. Mä en yhtään tykkää sellaisista tytöistä jotkaryyppää liikaa. Mut Noora ei juo paljon. sillonkin sillä oli vaan yksi olut. Se on ihana ihminen. Hitsi vieköön!
I'm happy!
2
422
Vastaukset
- Tiktak-fani
Teksti lienee osin läppää, mut okei, jos nyt leikitään, että sä pyydät Nooraa treffeille empä usko, että sulla käy flaksi, koska tokkopa ton tason julkkis mistää taviksista välittää.
Ne tytöt on sen verran High Class tavaraa että jätkällä joka niitä pokaa pitää olla jotain uskottavuutta ja rahaa ja asemaa....ja noihan styylää toisia muusikoita joka on luonnollista. - Tavastin tietäjä
Voin vain kuvitella naisten naamat kun kaljahuuruinen jätkä kömpii selittään niille asioita joita he ovat kuulleet varmaan tuhannesti ja joutuvat kuulemaan tuhannesti julkisissa paikoissa :) Ihanaa, varmasti Noopu ja Emppu olivat aika pist-off, mutta eivät voineet näyttää sitä.
Varsinkin Epun ilme olisi ollut näkemisen arvoinen ;)
Tuolla tavalla Tiksut oppivat nöyryyttä fanejaan kohtaa ja samalla karisee turha nyrpeys ja ylimielisyys pois.
Vaikiopaikkoja tiksuilla lienevät Tavastia ja erilaiset rockklubit niistä kannattaa bongailla ja käydä kysymässä kuulumiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588