Onnellisuus on sitä oikean ihmisen

Muru-mari

kanssa elämistä yhdessä arkea ja juhlaa. Toisen huomioimista pieninkin elein. Kiittämistä, että hän on olemassa siinä vierellä. Riitojen puhumista ja asioiden selvittämistä, toisen kunnioittamista. Anteeksi pyytämistä ja antamista. Yhteisiä hetkiä, koti-iltoja, ulkomaanmatkoja.Onnellisuus koostuu pienistä asioista, luonnon kauneudesta, musiikista, elokuvista ja siitä, että kaiken voi jakaa rakkaan ihmisen kanssa. Onnellisuus on tunnetta, että toinen välittää, kuljemme yhteistä tietä eikä kukaan voi sitä särkeä. Olen onnellinen jokaisesta päivästä jonka voin kanssasi viettää. Minä rakastan sinua Terhotapio!

3

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrat

      Olen itse oppinut että ainakin yksi pysyvän onnen säilymisen tärkeä puoli on olla ihmissuhteissa vilpitön.
      Avioliitossa vilpitön rakkauslupauksessaan. Väärämielisyyden pesiytyminen (esim uskottomuus)mieleen ja petollisuus tuhoaa onnen.
      Viisas kirja sanoo, että väärämielinen ei onnea löydä.
      Onnellisuus säilyy ja asustaa vilpittömän ja avoimen ihmisen sydämessä. Kannattaa olla rehellinen, eikä salata mitään asioita ja vaeltaa siten että omatunto ei soimaa. Siinä minun neuvoni.

    • sitä että saa maata

      aurinkotuolissa varjon alla, lukea hyvää kirjaa ja kuunnella lintujen laulua. Muuta en kaipaa.

    • oikeesti onneton

      luin tuon tarinan ja tunteeni vaan varmistui että seurustelen väärän tyypin kaas;( Asiat pitääs olla justiin nuon että se olis se oikee,mutta nyt ku me ollaan oltu parin päivän tauolla niin oon tajunnu että tunteeni ei oo samat mitä ne oli pari kuukautta sitte vaan ne on vaan pelkkiä kaveri pohjaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe